ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Uh goldfishie jouw temperatuur piekt en daalt wat minder? Al eerder gehad? Staat mij iets bij dat jouw kaartje meestal op en neer gaat? Haha ja ik weet het nog 6 dagen wachten :(

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja... Ik weet het ook niet... Qua gevoel misschien gister de eventuele innesteling??
    Of ik ga ziek worden denk ik?? Zou het??
    Nog meer wachten... 17 dec is pas nod met mijn lf van 15 dagen.

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh ja ziek worden ook invloed temperatuur. We wachten af :(

Hier net 1e follikel meting.
    1 follikel van 12 mm, hoopvol maar nog niet dominant. Zaterdagochtend weer terug.

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik voel me niet ziek, maar ja, wie weet morgen wel ofzo...

Mamalap: een ei van 12 is prima op cyclusdag 9! :)
    Nu nog mooi doorgroeien! Gemiddeld groeit ie 1-2 mm per dag. Even uitrekenen: dan heb jij tussen zaterdag en dinsdag je eisprong! Go eitje!
    Er zit stiekem geen tweede?

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha nog niet. Daar hoop ik ook zeker niet op. Dan krijgen wij weer klusverbod. 1 follikel 1 ei is de insteek. Ze kon nog niet garanderen dat hij doorgroeit. Dus afwachten zaterdag. Hopelijk is hij doorgegroeit naar 17 a 18 inderdaad! Ach paar dagen werken een dagje vrij en het is alweer zaterdag.

6. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je weer een mooie eisprong mag krijgen mamalap

@ gold nog paar daagjes duimen voor jou;)

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohhh goldfishie! Mooie stijging! Niet ziek? Kom op jij wordt hier het kerstcadeau!

8. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik schoot ineens vandaag van 36.8 naar 37.1 maar heb me te laat gemeten. Heb twee weken geleden miskraam gehad en stiekem hoop ik dat m'n ovu gewoon weer regelmatig is dan zou ik vandaag m'n eerste vruchtbare dag hebben. Dacht een mini beetje licht streepje gezien ge hebben op de test maar kan ook een Tuur streepje zijn natuurlijk. Morgen maar weer testen zou de 16e ovuleren heel benieuwd

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mamalap: nee, ben (nog) net ziek hoor! Zou het dan eindelijk raak zijn?? Ondanks dat ik volgende week pas nod heb en het dus nog niets kan zeggen en eventueel op 14 dpo weer naar beneden kan donderen, hij gaat wel mooi in een stijgende lijn omhoog! :)

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Spannend goldfishie!!

Daan , nog bloedverlies gehad?

11. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend goldfishie!!

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zeker spannend goldfishie! Nsgelbijtend! Jij blijft maar 1 week zeggen, maar 5 dagen is geen week meer ;)

Nepthys sorry ik snap niet wat je bedoeld in jouw verhaal.?

Daantj ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het met jou is?

13. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miskraam gehad en gaan tellen vanaf dag 1. Dan zou m'n ovu als alles gelijk goed is volg werk dinsdag moeten xijn. Ben aan t tempen alleen vandaag (ik meette te laat) was ik ineens 37.1 ipv 36.8 wat ik elke dag hrb.
    Verder heb ik wat last van kwaaltjes steekjes jn m'n rechter zij kan t niet plaatsen

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Nepthys: als je te laat meet, dan is vaak je temp hoger. Als je het invult in FF dan krijg je ook een open bolletje ipv een dichte.

Mamalap: 5 dagen is een mini week! ;)

15. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je kerstkado gold:)

Elke keer helaas als ik naar de wc ga ( grote boodschap) dan komt er idd een druppel bloed mee helder of bruin gedurende dag verder niks. Of als er een flinke druk op komt door hoesten of iets anders dan ook een druppel en dan stopt het.
    volgens de vk kan het geen kwaad en is het een kwaaltje wat vaak voor komt in de eerste maanden tijdens de groei van de baarmoeder. Schijnt dat die van mij minder rekkend is en hierdoor de baarmoedermond snel kan gaan bloeden.
    Verder voel ik me vooral extreem moe kan wel de hele dag slapen.
    En voel regelmatig steekjes in de liezen. Humeurschommelingen volgens vriend:D haha en thats it verder kip lekker

16. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit eraan te denken om deze ronde ovulatie testen te gaan gebruiken. Wanneer in de cyclus ga je daar mee beginnen en heeft het echt een toevoeging?

17. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je vanaf dag 1 ongi telt bv op dag 10 maar t hangt af van je lengte van cyclus dit is gebaseerd op 28 dagen.
    Ik zelf vind temperaturen duidelijker

18. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gebeurt er echt vlak voor je ovulatie? Gaat de Temp iets omlaag de vruchtbare dagen? En na ovulatie omhoog

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Wow goldfishie! Ben je nu nog steeds niet ziek? Ik heb nog nooit zo'n kaartje van jou gezien de afgelopen maanden! Volgens mij duimt iedereen op het forum inmiddels voor jullie! Het is jullie zo gegund!

Daantj nou dat klinkt behoorlijk zwanger ja! Inderdaad een paar druppels kan echt geen kwaad. Is alleen vervelend voor jou.

True love met temperaturen zie je jouw eisprong achteraf en met ovulatietesten van te voren, dus dat kan wel fijn zijn. Ik zou in jouw geval op cd 12 ofzo starten.

Nepthys je hoeft geen daling te krijgen voor ovulatie, alleen die stijging is cruciaal.

Hier gisteravond wat steekjes in rechterlies hopelijk morgen een gegroeide follikel te zien.

20. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    En bij stijging is te laat toch dan is te laat

Deel Deze Pagina