Hier nog steeds niet ziek, maar wel heel moe. Stiekem duim ik ook voor mezelf, zou het eindelijk raak zijn??
Toch nog een vraagje ik ben nu na m'n miskraam vanaf dag 1 gaan tellen en ik ben vanaf dag 11 begonnen met ovu test. Ik weet dat het net xo goed kan dat ik geen eisprong heb, Maar ik probeer het gewoon. Als ik op dinsdag m'n eisprong zou hebben theoretisch gezien en ik begin op vrijdag met testen is het dan raar dat er nog geen streepje te zien is? Zie je een streepje een dag van te voren?
Door mk kan eisprong ook later zijn omdat het je cyclus van slag kan maken. Ik heb dit ook gehad mijn eisprong was 2 weken later dan normaal Goed bezig gold ik hoop het zo voor je! Hoop dat de follikel goed gegroeid is mamalap
Tja maar hoe meet je dat dan? Ben trouw aan het tempen en ovu testen aan t doen. Maar vanaf welke dag word je ovu test zichtbaar positief is dat een paar dagen ervoor of echt pas 24 uur ervoor?
Dag meiden (en nieuwkomers, gezellig) Goldfish, we doen hier niet meer aan onnodig blij maken, ik zie een stijgende lijn.....spannend! Wat wordt je testdag? Nephtys, ik had destijds twee weken lang twee lichte streepjes op mijn ovulatietesten en dacht steeds dat ik er bijna was. Dus elke dag aan de klus.... De werkelijke positieve test kwam heel abrupt en aan mijn lijn in de temp.grafiek was duidelijk te zien dat het ei was gesprongen. Mamalap, er is een ei! Groei groei groei! Even offtopic: ben deze week bij de gyn geweest, baby is gedraaid naar stuitligging, hij heeft weken met zijn hoofd naar beneden gelegen, wat een flauerd. Hij kan nog draaien, maar wordt wel steeds lastiger. Ik wil heeeeel graag thuis in bad bevallen dus hoop toch zo dat hij nog draait. Tip van mijn vader: hang wat lekkers bij de uitgang...haha Ik houd jullie op de hoogte Ps Daantje, geen stress jij, beetje bloed is niet erg, maar snap heel goed jouw spanning
Dank voor je reactie ik heb mog niets en m'n ovu was voor m'n miskraam enorm regelmatig hoedde geen testje te doen of te tempen exact op de dag maar vraag me af hoe t nu zal worden. T was heel pril en ik hoop t maar. Ja. Als je onregelmatig bent en je neemt de temperatuur op. Hoe kun ne dan een cyclus ontdekken? Altijd rond diezelfde dagen klussen?
Tsja, we zitten niet voor niets in deze groep, kijk maar eens naar de grafieken van de anderen. Soms zijn het grafieken met veel pieken en dalen, dan is onduidelijk of er een ei is gesprongen. Soms zie je na een daling een mooie stijgende lijn, als die hoog blijft dan is dat gunstig. Het programma ff denkt mee, dus als je daar je gegevens en observaties inzet geeft hij aan wanneer de eisprong is geweest. Ik heb de mama app gebruikt omdat deze nl was, vond ik duidelijk. Het is dus een uitzoekwerkje en voor iedereen anders.... Vanaf dag 14 is er een kans op een eisprong bij de meesten, vanaf dat wat regelmatiger klussen is wel slim."
Dank ik ga ook die mama app downloaden ben misschien beetje dom maar die andere was me erg ingewikkeld
Van 37,2 naar 36,8... Waarom? En dan op 12 dpo al... De daling is te groot en te laat om een eventuele innestelingsdip te kunnen zijn... Ik fantaseerde er al een beetje over hoe het zou zijn om zwanger te mogen zijn, maar helaas is het ons weer niet gegund ofzo... Voel me zo verdrietig...
Dank jullie wel, lief! Mamalap: ei kijken vandaag! Ben benieuwd hoe groot ie is! Rogijuli: jouw temp is nu mooi stabiel en op een normale hoogte in deze periode van jouw cyclus.
Neeeeee! Weer zitten er 2! Eentje van 19.5 mm en eentje van 15.5 mm. Weer gisteravond seks gehad. Weer kleine kans tweeling. We mogen weer niet klussen. Nu volgende ronde een kwart tabletje