37.01 hier, maar ik heb zojuist ook gespuugd, buikgriep. Mijn temperatuur is dus niet betrouwbaar die van gisteren ook niet denk ik
Heel veel succes!!!!! Hopen op top afloop. Ik snap dat temperaturen totaal niet . Gisteren na dagen 36.7 gehad te hebben ineens 36.5 en vandaag weer 36.7 Gisteren licht dtrepje op ovu test maar wilde Savonds nog een keer maar deed t fout en toen plas weg. Ik zou in theorie na miskraam vandaag ei hebben (slijm) dus wacht t af. Anders is het wellicht later.. Dag 20 of 21 zoals meeste vrouwen hebben. Wat wil je graag weer zwanger zijn zeg ongelofelijk en wat hebben velen t ook zwaar gehad en hebben jullie t zwaar. Medicijnen, wachten, teleurstelling ti's niet vanzelfsprekend
Mamalap getsie zeg beterschap meis!!! Nephtys na een miskraam kan het lang duren voor je weer een ei hebt. Waar is die dag 20-21 op gebasseerd? Want ik heb mijn ei gemiddeld op dag 16.
Ik had m voor m'n korte miskraam op dag 15 . Exact op tijd. Heb nu bij m'n ovu test een licht streepje en zou vandaag in theorie m'n ei hebben. Was echt enorm kort zwanger 4 weken 6 dagen en kort bloedverlies. Daarna gaan tellen. Men zegt dat de meeste vrouwen op dag 20 weer een ei hebben (meesten he) omdat ongesteld worden zo een 4-6 weken duurt. M'n schoonzus uitzonderlijk die had direct weer een ei... Ik hoop deze week maar ja kan heel veel hopen temperaturen is voor mij nog onduidelijk
Spannend daantje! Vervelend he mamalap! Ik ben vanacht ook niet vrijwillig 3 kg kwijtgeraakt. Vanochtend 38,1 die is zeker niet betrouwbaar haha
Dank jullie wel dames! Of je houd het gewoon nog ff spannend goldfishie! Ik heb zelf van verkoudheid en hoofdpijn geen hogere temperatuur, maar misschien bij jou wel. We wachten collectief weer met jou af. True love. Fijn dat ik niet de enige ben Het heerst, mijn dochter van het weekend, collega van mij ook al van de week
Mamalap: beterschap! Daantje: veel succes en plezier vandaag! Ik geloof er niet meer in, laat die ongi maar komen en dan kan ik bellen voor afspraak in januari. Anders kan ik pas maandag 5 januari pas weer bellen. De twee weken kerstvakantie zijn ze dicht.
Hoi Allemaal, Gister had ik een postitieve ovu test, later op de dag nog 1 gedaan deze verschilde weinig met die van begin van de middag. Zojuist weer een gedaan met niet al te geconcentreerde urine en deze was maar heel iets lichter dan die van gister.. Mijn temp was vanmorgen met 0.6 gestegen, maar ik heb een paar dagen ertussen zitten waar ik niet getempt had door de verkeerde timing of vergeten. kan ik er vanuit gaan dat hij nu springt? mijn ovulatie testen zijn op nu dus door testen kan sowieso niet.
Heb je ergens je temp kaartje online staan zodat we kunnen meekijken?? Een positieve ovulatietest is helaas geen garantie tot het daadwerkelijke springen van het eitje.
de eerste datums waren op verschillende tijdstippen, dit omdat ik er snachts vaak uit moet voor mijn zoontje. ik kijk op dit moment niet zoveel naar mijn temp maar het viel me op dat er een mooie stijging in zit nu. 553118 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Blijevrouw als jouw temperatuur hoog blijft de aankomende dagen is jouw eisprong inderdaad geweest even afwachten nog. Daantj ik zit in spanning met je mee te wachten.