ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ja meid.. ik snap dat je niet meer durft.. zal ik ook hebben... maar nu zit je alleen maar onzeker te wezen.. ik zeg niet dat die onzekerheid over is als je getest hebt.. maar als je nu een test doet (welke heb je nog in huis) en deze geeft weer positief aan misschien kun je dan een digitale doen? Anders moet je wachten tot morgen.. maar dan blijft de gedachte dat je misschien toch moet testen vandaag? Ik heb goede hoop voor je meis!

Mijn ff en mamaapps zeggen nog niet veel... ik denk dat er ik aankomende dagen een hogere temp moet hebben voor die wat aan geven..

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm toch maar getest, zo goed als omo wit.
    Mijn ovulatietest was wel donkerder, maar afscheiding is echt dik en creamy en bmm hard en dicht.

Ik wacht echt gewoon maar af!! Zitten we samen op dat rare bankje wat onze cyclus nou allemaal doet ;)
    Ik voel mezelf net zo'n puzzeltje!

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hmm nog lekker vaag hier dus ;)

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

En music mama? Hoe is het met je temperatuur?

5. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Weer 36.9... maar ik denk dat het een cyclus wordt zonder eisprong.. want als ik hem verder invul met constant 36.9 dan geeft FF een stippellijn bij dag 27.. maar dat geloof ik niet helemaal.. dus kom maar op met die ongie en hup naar de volgende ronde.. ik denk dat het nog minstens 14 dagen duurt voor de ongie komt maar ik ben nu al klaar met deze ronde eerlijk gezegd.. hoe ist met jullie meiden?

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik snap je helemaal!! Is zoooo frustrerend! Dan maar een menstruatie kan je door!

Bij mij blijft het ook een raar gedoe! Afscheiding nog steeds heel dik yoghurt achtig, creamy. Gisteren weer mega hoofdpijn, dus weer pijnstiller, temperatuur daardoor iets lager 36,42. Baarmoedermond laag en gesloten, maar nu dus positieve ovulatietest??
    En al ruim een week steekjes en krampen baarmoeder

Ik heb inmiddels dus aantal theorieën in mijn hoofd!
    1. Er zit een cyste op mijn eierstok, die kan dus ook positieve zw testen geven. en misschien mijn rare temperatuur?
    2. Pcos
    3. Toch een eisprong die nog komt, ik ga maar klussen voor zekerheid.
    4. Lijkt mij inmiddels het meest onwaarschijnlijk, toch een zwangerschap, maar laat positief testen ofzo.

Pff maar zijn maar theorieën! Ik ben geen arts of iets! Feit blijft dat er iets raars met mijn lichaam is op het moment. Dus ik voel toch bezoek huisarts aankomen als het zo vreemd blijft!

7. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    ik zie ook nog steeds een vaag streepje op je zwangerschapstest hoor meid! ik bewonder je geduld! want ik had allang bij de HA gezeten denk ik... dat raad ik je nu ook wel aan om te doen.. bel de huisarts vertel je verhaal.. ook over de vage streepjes op je zw test en je ovutesten die steeds knallen.. waarschijnlijk krijg je dan een bloedtest...

echt doen hoor! bellen naar die huisarts! dan heb je misschien wat meer duidelijkheid!!!

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik wacht nog even af, komt tijd komt raad! Als mijn testen zo blijven sta ik bij huisarts op de stoep.

Maar ik heb jouw kaartje even bekeken, ik denk toch nog steeds dat een eisprong op cd 27 wel een mogelijkheid blijft! Even afwachten. Ik zou wel ovulatietesten gebruiken volgende ronde. Die van zwanger en kids zijn erg goed en goedkoop!

9. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Oke da k voor je tip :) ik heb er nog 12 van clearblue met smiley..

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Die doen als zwanger en kids donkerder worden.
    Het fijne van zwanger en kids is dat je de kleurintesiteit beter kan beoordelen dan die van de action. vond ik tenminste.

11. XmoonlightX

Hmm misschien die testen ook maar bestellen?
    Had deze ronde van 123 testen maar die vond ik niks

12. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    vanmorgen hier 37.1! hoe ist bij jullie?

13. XmoonlightX

Jaaaaa dat klinkt goed!!

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jaaa music mama! Wat zegt fertility friend? Welke dag? Ik denk dat jij bij slow rise hoort. Ik kan me herinneren dat het vorige cyclus ook zo was?

Temperatuur hetzelfde, nog niet getest. Ovulatie mag niet met ochtendurine. Eerst naar fysio, dan naar werk. Later vandaag is er een update ;)

15. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    FF zet nu 3 aug een rode stippellijn.. dus nu misschien toch een eisprong gehad?!
    Ik ben benieuwd naar je update mamalap.. en moon... is je ongie al over?

16. XmoonlightX

Ik zit nu op dag vier en het lijkt te minderen dus dat is mooi :)

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

@music mama ik denk ook wel eisprong alleen even vraag welke dag?? ;)
    @xmoonlightx: fijn nu hopen op relatief korte cyclus, is altijd zo balen zolang wachten!!!

Hier weinig verandering, urine was stuk lichter als gisteren en toch positieve ovulatietest

18. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Oke.. dus bijna weer over fijn moonlight!

Mamalap.. ik zie het.. gek toch? ! En ook weer iets vaags op je zwangerschapstest!

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ow ja vrij duidelijk hoor, maar dat vertrouw ik voor geen meter.
    Maar als ik dan naar huisarts ga heb ik genoeg informatie verzameld.

Dank je wel voor weer meedenken, lief!!!

20. XmoonlightX

Ik heb nu de ovu testen v zwanger&kids besteld... Kijken of deze beter zijn dan die van 123testen

Deel Deze Pagina