Als je temp drie dagen achter elkaar hoog blijft, dan zet FF vanzelf een kruis op de dag dat volgens FF je eisprong was. Dus door blijven tempen iedere ochtend en dan zie je het vanzelf!
Khloe kun jij 6 en 7 december eens op discard zetten? Jij was toch ziekerig die dagen ervoor? Ik vermoed dat er dan een eisprong wordt aangeven.
Heey mamalap Ja klopt was niet zo lekker toen. Heb het discard gezet. Dan zie k indd een eisprong Xxx
Nepthys heel vlak helaas geen eisprong te zien Khloe ik vind het een redelijk duidelijk kaartje. Het ziek zijn gooit ff wat roet in het eten. Voor ovulatie 36.2 a 36.4 graden. Op een gegeven moment (eisprong) zie je een stijging naar 36.5 a 36.7 hij kan zelfs nog wel iets hoger stijgen. HeB je wel sexytime gedaan rond die tijd? Je kunt de link van jouw kaartje ook in jouw handtekening zetten, dan kunnen wij elke ochtend even meekijken. Meestal hebben wij ochtendsessies hier
Jaah sexy time gaat gewoon door hihih. Als goed is staat de link nu in mij handtekening. dankje voor je tips. K kijk ook na iedereen ze kaarte maar soms zo verschillend. Ooit ga k het snappen. Xx
Ja gelukt link staat in handtekening! Neem mijn kaartjes van vorige cyclus zie je duidelijk de verhoging. Deze cyclus nog niet dus eisprong moet nog komen. Ik heb ook kaartjes zonder eisprong daar zie je dus geen verschuiving van temperatuur alleen veel pieken en dalen. Maar daarom loop ik ook bij gynaecoloog.
Dus als je tempratuur wat stijging heb vergeleken met je basaal temp dan is eisprong geweest, als k het goed snapt. Blijft het schommelen En niet echt verhoging dan geen eisprong. Ja want jou laatste kaart van deze maand zag je jou temp mooi hoog laatste paar dagen. K hoop op veel babys voor iedereen in 2015 Xx
Precies! Nou is iedereen anders bij de een schommelt hij sowieso veel bij de ander niet. Als je die verschuiving maar ziet! De een heeft een lage basale temperatuur de ander hoger ook hier is weer als je de verschuiving maar ziet. Geen verschuiving is geen eisprong.
ik had vorige cyclus 2 eitjes daardoor denk ik meer progesteron (die zorgt voor verhoging) daarom zo'n mooi kaartje. Wij hadden een sexytime verbod dus eigenlijk geen kans. Deze cyclus weer 2 eitjes nu vanavond toch maar de kans gewaagd. Ohh boefjes zijn wij
In mijn kaartje staan nou best wel veel open bolletjes maar zo vreemd zijn die temperaturen toch niet? Als het nou raak is dan heeft het zo moeten zijn mamalap
Was ik nog een keer... Zit me even in FF te verdiepen haha Bij mijn vorige cyclus dacht ik dat ik maar een lf van 8 had. Nu heb ik de 2 dagen die ik verkouden was met 36,9 op discared gezet en dan was mijn eisprong wel eerder. Wat denken jullie? Die 2 dagen op discared laten staan?
Sorry ik heb even gekeken maar zo staat hij echt verkeerd. Jouw stijging is echt pas cd 24, dus korte lf een keer dat kan weleens voor komen.
Vraagje... Vandaag ineens uitschieter naar 37.0 hele week 2 weken al 36.7. Ook al Echt een week last van m'n rechter zij steekjes borsten (niet gevoelig of pijnlijke) en steekjes recbts onderrug wat Kan dat zijn?
Goldfishie volgens mij zat je daar inmiddels op te wachten. Blijft toch altijd ff kl****. Rogijuli weet jij al een startdatum? Nepthys het kan ff afwachten wat je temperatuur de aankomende dagen doet.
Wanneer vink je discardrd aan? Ben toch ook die ff gaan gebruiken de link kan ik hieronder plakken toch?