Net echo gehad. Ze zag alleen maar kleintjes en niks wat dominant was of zou kunnen worden. BMS was wel mooi 7 mm. ze denkt dat ik deze cyclus een laat ei ga krijgen. Een cryo tp wordt zeker pas in januari, maar dat dacht ik zelf ook al wel.
Toch balen goldfishie Rogijuli ik ben niet zo bekend met jou verhaal... Is het op zich positief? FF heeft bij mij een eisprong gezet maar niet juist. Ben niet meer ziek maar had nog wel 36,8. Al die hoge op discard zetten?
Meiden, ik ga later op jullie reageren. Maar ik wil even laten weten dat mijn temp weer iets lager was, ik ongikrampen en bruinverlies heb! Ongi kom maar door!!
Als jouw temperatuur 3 dagen hoger is dan voor eisprong tekent hij een kruis. Vul nog maar eens voor morgen en overmorgen dezelfde temperatuur in dan zie je het haal je daarna temperatuur weer weg. Khloe bij jou weer iets omhoog in ieder geval eisprong echt geweest.
Dinsdagavond om 17.00 uur nog een negatieve ovulatietest CB. Woensdagochtend een temperatuursdaling. Woensdagavond om 17.00 uur een positieve ovulatietest CB. Donderdagochtend een temperatuurstijging. (zie kaartje) Klopt het dat ook vaak een temperatuursdaling aangeeft dat je eisprong gaat komen? We hebben dinsdag- en woensdagavond geklust. Is dit genoeg? Is mijn eisprong nu vermoedelijk al geweest of gaat deze vandaag nog komen?
Mmm vriendlief wilde niet klussen gisteren en wordt ws pas xaterdag misschien toch lief aankijken vanavond of krijg geeoon geen einkan ook
Mamalap: komt jouw ei eraan? Ik zie een daling! Dalk: als je door blijft tempen zie je wanneer FF de eisprong invult. Als je temp drie dagen achter elkaar hoog blijft, dan weet je (achteraf) wanneer je eisprong is geweest. Daantje: dank je wel, lief! Ik gun jou een plakker in 2015! Nepthys: hoe gaat het met je ovulatietesten? Had je gister(avond) nog een donkere? Waarschijnlijk dan vandaag weer een lichte. Je vriend proberen te verleiden vanavond! Je temp maakt wel een mooie stijging. Rogijuli: ja, weer wachten. Alles gaat over de kerstvakantie heen. Hier dus eerst nog 1 cyclus zelf doen en pas (eind) januari weer terug naar de gyn voor fm. Dan waarschijnlijk iui 2 begin februari.
Heey meiden @daantj dankje wel. Hoe gaat het met jou? Knuffel @ mama, Jaah he ik wordt er blij van, beetje hoop Xx
Mamalap: ooohhhh, boefjes!!! Khloe: succes op het wachtbankje! True Love: beterschap of ben je inmiddels alweer iets beter? Hopelijk kan je in de komende dagen toch zien wanneer je eisprong komt.
Hmm ja ik denk naderd ei inderdaad. Maar ik bedenk me nu wat..... zaterdag waren het er 2, maar inmiddels behoorlijk wat dagen verder. Er kan er toch niet nog 1 bij zijn gekomen? Ohh dit is veel te spannend!
Mamalap: mag je niet tussendoor nog even kijken bij de gyn? Khloe: gaat prima hier, eindelijk ongi geworden, zat er al op te wachten namelijk. Dus nu weer nieuwe ronde nieuwe kansen. Wij maken even een baby met oud&nieuw!
Zodra je bij de CB ovulatietesten een smiley staat moet je dan nog doortesten? Ik dacht dat je altijd twee positieve dagen met de ovulatietesten kan vinden, maar heb al twee cyclussen lang maar één keer positief resultaat gevonden.
Zou iemand even naar mijn kaartje willen kijken? Duidelijke ovu testen gehad zoals aangegeven, de stijging de volgende dag en ook geen tekenen van een gesprongen ei. Zou hij op zich laten wachten?
Goldfishie nee officieel was de ronde gecanceld hadden wij niks mogen doen. Komt wel goed haha kunnen toch niet meer terug. Dalk niet iedereen heeft een piek van 2 dagen. Je kunt ook een korte piek hebben. Gewoon even afwachten wat je temperatuur gaat doen de aankomende dagen. Blijevrouw ik denk dat je eisprong wel geweest is, maar fertility friend door de lichte daling van vandaag het nog niet zeker weet. Als hij morgen weer iets omhoog is zet hij hem wel in. Probeer maar eens morgen een iets hogere temperatuur in te vullen en kijk wat er gebeurd, daarna haal je die temperatuur gewoon weer weg. Het is maar een computer programma.
Dankjewel, ik vind het zo raar dat mijn temp een dag na positieve test al omhoog ging? gaat dit niet pas na 2 dagen normaal? Eerste keer dat ik temp en ovu testen ga ik ook niet meer gebruiken in een volgende ronde.