ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik zit toevallig met je mee te kijken blijevrouw, maar zie geen kruis verschijnen. Dan denk ik te weinig data net voor eisprong :(

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Doe eens de 2 dagen ervoor 36.5 invullen.

3. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    @mamalap Dank voor je reactie!
    Ik heb me ondertussen toch nog rond 12.00 uur aan een testje gewaagd. Het gekke is dat CB negatief was, geen smiley meer.
    Maar als ik naar de 123ovulatietesten dipsticks kijk, zie ik volgens mij toch echt een piek.
    Gisterenavond rond 16.30 uur had ik dus bij de CB wel een positieve test en zie ook het resultaat van de dipsticks.

Welke conclusie moet ik nu dus trekken? Ben ik nu nog wel vruchtbaar en heeft vandaag klussen nog nut? Zou dan al wel de 3e dag achter elkaar worden.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zeker heeft klussen vandaag nog zin, maar het hoeft niet hoor als je het moe bent. Gisteren en eergisteren is genoeg.

Nou moet ik snel gaan omkleden dames, dochter wegbrengen broer ophalen en naar Amsterdam. Lekker naar concert ben Howard :D

5. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Gedaan, dankje! Hij geeft t nu wel aan.

6. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Veel plezier:)

7. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies gisteren postte ik dat m'n temp ineens een uitschieter had, vandaag nog steeds hoog (37.0,37.1) maar geen cervix slijm. Wat zou dit kunnen betekenen? Want als t hoog blijft is je eisprong geweest toch. En blijft hoog tot menstruatie?
    Vraag 2. Wanneer zet je discarded aan op je kaart?
    Vraag3. Zet dat ding zelf je ovu op de kaart?

8. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet meer ziek maar wel weer verkouden.. .

Temperatuur is in ieder geval weer normaal :)

9. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Betreft dat cervix slijm weet ik niet..

Discared kun je gebruiken als de temperatuur niet betrouwbaar is bijvoorbeeld door ziekte

Als je temperatuur volgens mijn 3 dagen hoger is zet FF een streep

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.077
    15.645
    113
    Nabij Utrecht
    Mamalap... eitj(s) gisteren gesprongen??? :D

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik had altijd om 18 uur een pos test en de dag erna temp verhoging....
    De laatste keer geen idee want ik ben een werk verder dan mijn eigen berekening dus onverklaarbare temp 😉

12. XmoonlightX

Niet iedereen heeft vruchtbaar slijm wat naar buiten komt zetten zeg maar..
    Je hwbt nu twee dg een hogere temp dus als hij morgen weer hoog is , komt er een kruis op je ovulatie dag

13. XmoonlightX

Dalk, ik ben geen fan vd 123 testen. Ik had hiet vaak vals pos ovu testen van 😔

Daan hoe is het met jou meis?? Knuf

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik weet het nog niet Rogijuli nog steeds positieve ovulatietest vandaag. Maar cervix slijm echt heel dik geworden even mijn temperatuur de aankomende dagen afwachten. Ik denk/hoop het wel.

15. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmm ik heb dom... Niet geklust maar als m'n temp hoog blijft wanneer is dan de eisprong geweest denk je? De dagen ervoor toch? Of de eerste dag van temp stijging? Heb geen positieve ovu test gehad van 123 testen overigens testte om 11u en 18.00 u alleen Har ik wel gedronken voor 11u die van 18.00/19,00 u probeerde ik niet te doen

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nepthys als je temperatuur zo blijft eisprong cd 16 en je hebt cd 14 nog gesekst dus geen probleem kans genoeg :D

17. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat weet jij veel mamalap ik voel me zo dom

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hehe nergens voor nodig! Ik weet van andere dingen vrij weinig. Ben gezegend of vervloekt met een geheugen dat ik vaak dingen maar 1 keer hoef te lezen. Maakt een ander niet dom. Wij zijn er om elkaar te helpen.

19. XmoonlightX

Ik ga voor cd16 en sperma blijft meerder dagen leven he?

Edit; zelfde gedachte mamalap :D

20. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar hoe kan dat als je geen slijm hebt gehad gekke is dat ik 1 donkerdere test heb gehad en det was 16 maar toen zei men hier dat is echt niet positief nog. Klop ook want moet knal zijn. Ach als temp hoog blijft weten we genoeg en xo niet volg ronde
    Waarom gebruiken veel mensen hier medicijnen ? Of zijn det vruchtbaar heid dingen?

Deel Deze Pagina