De een heeft er gewoon meer last van dan de ander, maar op de bmm zit volgens mij altijd wel een beetje.. Idd er zijn hier een aantal met vruchtbaarheidsproblemen dus vandaar de verschillende medicatie die hier voorbij komen. Die je hier liet zien was idd nog net niet positief.. Soms mis je je piek ook net, dat kan he.. Als je temp hoog blijft heb je wel je ei gehad Wat ook kan zijn is dat je met dit merk niet goed kan testen.. Ik kon bv alleen maar met de action testen mijn ei vinden, terwijl anderen juist met de action hun ei niet vinden
Wat lastig allemaal zeker omdat ik voor de Miskraam gewoon regelmatig was en slijm had nu dus nog nirt en dan die testen die t dan niet helemaal Ok aangeven irritant hoor
Ik sluit me hierbij aan! Het geeft nooit de garantie dat het raak is maar jullie hebben iniedergeval goed jullie best gedaan. @mamalap, kan je in de ff ook je klusdagen vast leggen? Geen idee hoe namelijk. *edit ik heb het al gevonden volgens mij...
Nephtys, je hebt vandaag ook een hogere temp, maar waarom is het bolletje open. Heb je nu later of veel vroeger getempt dan je normale tijd??
Ik had afgelopen woensdag om 17.00 uur een positieve ovulatietest (CB) in handen. De dag erna had ik ook al een temp verhoging. Als ik de FF verder invul en ook morgen een hogere temp. invul, dan zet hij mijn eisprong automatisch op woensdag 17 december. Maar kan je op de dag dat je positief test ook al meteen je eisprong hebben dan? Of wanneer heb ik nu waarschijnlijk mijn eisprong gehad?
Net terug van de gyno tabletten mee gekregen en ga ze vanavond in brengen. Op 7 januari controle of baarmoeder leeg is. Zal komende week wel even zwaar worden. Er werd ook geboden voor onderzoek maar daar moest ik dan 3 maand niet zwanger meer voor zijn. Ik heb met mn vriend erover gehad. Ik ga niet 3 maanden wachten als ik zwanger wordt dan het zij zo 86% kans dat het goed gaat volgens de gyno. Mocht ik niet in 3 maand zwanger zijn dan kan ik ze als nog doen Maarre ik ga weer gezellig mee temperaturen met jullie als jullie het niet erg vinden
Zeker weten nephtys ik heb het geluk dat ik al enkele maanden hier aanwezig mag zijn en veel leermomenten en ervaringen heb mogen meemaken. Top dames in dit topic stuk voor stuk
Mag ik hier een vraag stellen? Moet je temperatuur na je eisprong direct omhoog gaan? Eergisteren had ik een bijna positieve test. Strepen waren eigenlijk zo goed als gelijk. Maar net in welk licht je het bekeek. Gisteren een dikke knaller..en gisteravond eisprong pijn(heb ik altijd). Mijn eitje is dus gisteren al gesprongen lijkt me.. Met die pijn enzo. Maar dat kan toch niet? Je ei springt toch pas 24/48 uur na de positieve test? Ik heb die test van eergisteren niet al positief gerekend trouwens. En m'n temperatuur is al dagen 36.8. Als m'n eisprong vandaag was geweest was hij vandaag wel laag geweest en als ie gisterenavond laat was had hij vandaag al moeten stijgen.. Toch? Iemand die hulp heeft?
FF geeft geen ovulatie meer aan. De streep stond er wel maar die is weer weggehaald omdat de temperatuur nog steeds hetzelfde was al vorige dagen...dacht zelf gisteren ovulatie maar twijfel nu. Die pijn heb ik altijd op de dag van de eisprong zelf..
Dat klinkt toch meer als groeipijn ei de sprong zelf voel je eigenlijk niet. Dat zou icm je ovulatietest en temperatuur ook echt logischer zijn.
Ja zou kunnen.. Maar hoe kan het dan dat de ovulatie testen Positief waren en vandaag weer negatief? Dan zou je zeggen dat ie al gesprongen is toch? Ik verwacht eigenlijk dag morgen de temperatuur omhoog gaat en dat ie gisternacht of vanmorgenvroeg is gesprongen.. Ik heb nog nooit een positjeve ovulatietest gehad en pijn en dat het ei dan niet sprong dus dat zou ik wel wat gek vinden..
En bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik m'n cyclus al maanden bij hou(temperaturen) en ook al voor m'n eerste bevalling. En ik heb dus altijd die pijn en diezelfde dag in de avond of de volgende ochtend een eisprong. Maar dan zie ik dus altijd een temperatuur daling en nu dus niet. Maar omdat de test weer negatief is en de pijn gewoon weg is lijkt het me dat ovulatie toch alnis geweest. Ja het staat er een beetje warrig.. Kan het moeilijk verwoorden. Hopelijk is morgen mijn temperatuur gewoon omhoog.