ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

De een heeft er gewoon meer last van dan de ander, maar op de bmm zit volgens mij altijd wel een beetje..
    Idd er zijn hier een aantal met vruchtbaarheidsproblemen dus vandaar de verschillende medicatie die hier voorbij komen.

Die je hier liet zien was idd nog net niet positief.. Soms mis je je piek ook net, dat kan he.. Als je temp hoog blijft heb je wel je ei gehad
    Wat ook kan zijn is dat je met dit merk niet goed kan testen.. Ik kon bv alleen maar met de action testen mijn ei vinden, terwijl anderen juist met de action hun ei niet vinden

2. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lastig allemaal zeker omdat ik voor de
    Miskraam gewoon regelmatig was en slijm had nu dus nog nirt en dan die testen die t dan niet helemaal
    Ok aangeven irritant hoor

3. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Thnx! Ik ga ervanuit dat hij nu echt geweest is:):) nu twee hele weken geduld hebben..

4. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    #2844 blijevrouw21, 19 dec 2014
    Laatst bewerkt: 19 dec 2014
    Ik sluit me hierbij aan! Het geeft nooit de garantie dat het raak is maar jullie hebben iniedergeval goed jullie best gedaan.

@mamalap, kan je in de ff ook je klusdagen vast leggen? Geen idee hoe namelijk.
    *edit ik heb het al gevonden volgens mij...

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Blijevrouw: succes op het wachtbankje!

En mamalap ook op het wacht bankje!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.086
    15.646
    113
    Nabij Utrecht
    Nephtys, je hebt vandaag ook een hogere temp, maar waarom is het bolletje open.
    Heb je nu later of veel vroeger getempt dan je normale tijd??

7. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Ik had afgelopen woensdag om 17.00 uur een positieve ovulatietest (CB) in handen. De dag erna had ik ook al een temp verhoging. Als ik de FF verder invul en ook morgen een hogere temp. invul, dan zet hij mijn eisprong automatisch op woensdag 17 december.
    Maar kan je op de dag dat je positief test ook al meteen je eisprong hebben dan?
    Of wanneer heb ik nu waarschijnlijk mijn eisprong gehad?

8. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren was t 6.45 vandaag 7.15.

9. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2849 Daantj, 19 dec 2014
    Laatst bewerkt: 19 dec 2014
    Net terug van de gyno tabletten mee gekregen en ga ze vanavond in brengen. Op 7 januari controle of baarmoeder leeg is.

Zal komende week wel even zwaar worden. Er werd ook geboden voor onderzoek maar daar moest ik dan 3 maand niet zwanger meer voor zijn. Ik heb met mn vriend erover gehad. Ik ga niet 3 maanden wachten als ik zwanger wordt dan het zij zo 86% kans dat het goed gaat volgens de gyno. Mocht ik niet in 3 maand zwanger zijn dan kan ik ze als nog doen

Maarre ik ga weer gezellig mee temperaturen met jullie:) als jullie het niet erg vinden:p

10. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte lieve Daan meiden hier xijn top met vragen antwoorden

11. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker weten nephtys ik heb het geluk dat ik al enkele maanden hier aanwezig mag zijn :) en veel leermomenten en ervaringen heb mogen meemaken. Top dames in dit topic stuk voor stuk

12. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Mag ik hier een vraag stellen?

Moet je temperatuur na je eisprong direct omhoog gaan?
    Eergisteren had ik een bijna positieve test. Strepen waren eigenlijk zo goed als gelijk. Maar net in welk licht je het bekeek.
    Gisteren een dikke knaller..en gisteravond eisprong pijn(heb ik altijd). Mijn eitje is dus gisteren al gesprongen lijkt me.. Met die pijn enzo. Maar dat kan toch niet? Je ei springt toch pas 24/48 uur na de positieve test? Ik heb die test van eergisteren niet al positief gerekend trouwens.

En m'n temperatuur is al dagen 36.8. Als m'n eisprong vandaag was geweest was hij vandaag wel laag geweest en als ie gisterenavond laat was had hij vandaag al moeten stijgen.. Toch?

Iemand die hulp heeft?

13. XmoonlightX

Die pijn kan ook groeipijn zijn dat is meestal niet de daadwerkelijke sprong zelf

14. XmoonlightX

Waarschijnlijk vlak na je test of snachts dus dan ziet hij die dag als ovulatie

15. annelie566

FF geeft geen ovulatie meer aan. De streep stond er wel maar die is weer weggehaald omdat de temperatuur nog steeds hetzelfde was al vorige dagen...dacht zelf gisteren ovulatie maar twijfel nu. Die pijn heb ik altijd op de dag van de eisprong zelf..

16. annelie566

Oja en ovulatietest was vandaag weer negatief!

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dat klinkt toch meer als groeipijn ei de sprong zelf voel je eigenlijk niet. Dat zou icm je ovulatietest en temperatuur ook echt logischer zijn.

18. annelie566

Ja zou kunnen.. Maar hoe kan het dan dat de ovulatie testen
    Positief waren en vandaag weer negatief? Dan zou je zeggen dat ie al gesprongen is toch?

Ik verwacht eigenlijk dag morgen de temperatuur omhoog gaat en dat ie gisternacht of vanmorgenvroeg is gesprongen.. Ik heb nog nooit een positjeve ovulatietest gehad en pijn en dat het ei dan niet sprong dus dat zou ik wel wat gek vinden..

19. annelie566

En bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik m'n cyclus al maanden bij hou(temperaturen) en ook al voor m'n eerste bevalling. En ik heb dus altijd die pijn en diezelfde dag in de avond of de volgende ochtend een eisprong. Maar dan zie ik dus altijd een temperatuur daling en nu dus niet. Maar omdat de test weer negatief is en de pijn gewoon weg is lijkt het me dat ovulatie toch alnis geweest.

Ja het staat er een beetje warrig.. Kan het moeilijk verwoorden. Hopelijk is morgen mijn temperatuur gewoon omhoog.

20. XmoonlightX

Heb je je kaartje voor ons?

Deel Deze Pagina