Daar zitten we dan al 2 uur op de wc. Om 1 uur ingebracht. Nog geen druppel bloed gezien maar mn buik en aan het rillen als een gek.
Ohhh daantj meis wat een ellende. Rogijuli heeft ze wel goed gekeken? Haha. Misschien gewoon een uitschieter er tussen? Hier ei toch wel geweest lijkt mij nod 1 januari, maar dat wordt nog wel 2014 testen hoor!
Tja rechts zat niks en links ligt heel diep dus na lang zoeken zag hem liggen en zei ze dat er een aantal zaten maar nog niks noemenswaardig en dat ik dus moet uitgaan van weer een langere cyclus. Tenzij hij al gesprongen was (grapte ze er nog achteraan). Ik wacht wel af.... aan de ene kant hoop ik op nu al een ei want dan wordt ik snel ongi en kunnen we verder... aan de andere kant baal ik als hij nu al geweest is want qua timing had ik dan nu deze maand al een cryo tp kunnen hebben.
Veel sterkte daantje! Wat vreselijk. Hier m'n kaartje. Niet echt de stijging waar ik op gehoopt had maar oke. Wat mijn theorie is: gisteren een eisprong. Gisteren verslapen dus ene uur laten getempt dan normaal. Misschien als ik wel op tijd had gemeten dat ik wel een dip had gezien? Hopelijk stijgt hij morgen weer meer! Eisprong is sowieso niet cd 19 geweest, ondanks die dip. Geen positieve testen voor de tijd gehad.
Daantje, een dikke knuf voor jou! wat een ellende, hopelijk zet het door en ben je snel van de ergste pijn verlost en word het allemaal wat rustiger. zo enorm heftig
kan iemand mijn daling 2 dagen geleden beschrijven? dit is mijn eerste ronde temperaturen dus een compleet leeghoofd als het hierom gaat
Cd 21 misschien, afhankelijk van je temperatuur de aankomende dagen.. Voorlopig nog maar even om de dag gezellig maken
Je temp kan ook na je ei gewoon schommelen, bijna niemand heeft een rechte lijn, zolang deze maar hoger is dan je basale temperatuur.. Wat ook mogelijk is dat het kruis morgen naar twee dagen later verplaatst wordt.. Het is een stippel kruis, dus nog niet zeker van de echte ovulatie..
Thnx, hebben we dan genoeg gemeenschap gehad? de dag van de positieve test en 2 dagen later in de ochtend (na de daling in temp)
Ah oke dat wist ik niet. Ik heb het tot nu toe altijd gehad en dit zou de eerste cyclus zijn zonder. Maar dat kan dus ook per cyclus verschillen? Vind het echt lastig zo.. Normaal is het wel heel duidelijk dat ei is geweest
Willen jullie even op mijn kaartje kijken? Zou het nu kunnen kloppen dat op de dag van de positieve test (17.00 uur) ook de ovulatie is geweest?
@Rogijuli : ahh oké, dus voor hetzelfde geld is hij wel gesprongen vanuit je linker. Hmm ff afwachten. Ik snap dat je baalt! Nou is het ook maar weer wachten. @Khloe : mooie stijging vandaag 9 dpo! Hopelijk positieve voorbode! @dalk: dat kan maar ik denk zelf een dag later. @annelie: ik ben het eens met xmoonlightx, je lichaam is biologisch geen machine dus het kan per cyclus verschillen. @Blijevrouw : zo'n dip zegt inderdaad niks. Belangrijk is alleen dat je jouw eisprong vind en je leert hiermee ook wat jouw lf is!