ovulatie en temperatuur...

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Music Mama, Jun 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Dalk, ik ga ook voor een dag later, misschien zelfs wel twee dg later

2. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    1,455
    569
    113
    Female
    NULL
    noord Holland
    Heey meiden

@ Mamalap k hoop een positieve voorboden.
    Kan k wel gebruiken, dit jaar begon mooi maar eindigde in m'n ergste nachtmerrie.
    K mis m'n dochter weer heel erg.. Was gistere voor eerst aan werk.
    En m'n collega's (2stuks) zijn zwanger aleen maar baby dit baby dat..
    En kreeg een opmerking jou tijd komt nog wel.:(
    Soms voel k me zo niet begrepen, eenzaam. Net of k m'n verdriet weg moet stoppen.

K blijf duimen voor iedereen hiero.
    Xxx

3. Daantj

Daantj Bekend lid

Aug 24, 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot half 8 op geweest net nog beetje proberen te slapen.
    De kraan staat momenteel open en een horrorfilm is er niks bij.
    Ik hoop dat alles mee afkomt zodat ik niet nog een ingreep moet ondergaan. Ik heb nog 1 dosis voor vanavond in te brengen.

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie dames mooie bevruchte eitjes knuff

4. XmoonlightX

Auw!! Dat is geen fijne opmerking.. Een beetje rekening houden met je zou wel netjes zijn

5. XmoonlightX

Oppassen dat je niet teveel in een keer verliest he daan, anders aan de bel trekken, knuf

6. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft vrijen de derde dag nu evt nog zin? We bebben als alles klopt 2 dagen voor ovu sex gehad of 3 dagen ervoor maar ja dom dat we niet verder zijn gegaan

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Khloe dat meen je? Zo'n opmerking? Bah bah :x

Nepthys op 3 dpo heeft geen zin meer. Maar het is meer dan genoeg joh ;)

8. XmoonlightX

3dpo heeft geen zin meer. Het eitje leeft na de sprong maar 12 uur.

9. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mamalap laten we t hopen 2 dagen van te voren en de rest gemist :( dom. En ik maar wachten op slijm. Dom. Kloe echt fucked up!! Ken het

10. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk je echt meer dan genoeg mamalap?waarom denk je dat

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zaad leeft 3 tot 5 dagen. In principe is 1 keer dus genoeg. De rest is kwestie van mazzel en geluk. Het kan dus alle kanten op.

12. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja true ach en anders volg keer m'n vriendin had een ei bij dag 21. Is voor mij morgen. M'n lichaam ken ik ineens niet meer. Nu continue rare steekjes en prikjes week lang zelfs m'n borsten (voor ovu al). Had eerst slijm , nu niet. Hopelijk na ongesteld worden is t normaal. Vk zei dat dat ook 6 weken kan duren. Als er dan niets is terug. Vooralsnog ga ik er maar vanuit dat ik de cyclus nu heb van 29 dagen ipv 28 voorheen en straks ongi word. Anders nog maar wat langer wachten de 6 weken dus

13. XmoonlightX

#2893 XmoonlightX, Dec 20, 2014
    Last edited by a moderator: Dec 20, 2014
    Meid adem in adem uit!! Je zit jezelf helemaal gek te maken
    Je zit op 3dpo dus een eisprong gehad op dag 16,dat is hartstikke netjes
    Wou dat ik dat elke keer had gehad 😉

14. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja laten we t hopen dat t allemaal klopt idd. Gekke is dat m'n ovu testen niet goed waren en geen slijm. Ben ook rustig hoor als nirt deze maand is (waar ik vanuit ga) wie weet volg maand wel. Komt xoals t komt. Of niet. Zien wel.
    Maar ik vroeg t me af of we wel genoeg geklust hebben manlief wilde niet meer

15. XmoonlightX

Tja onder dwang klussen is ook niet goed 😉 het moet wel gezellig blijven.
    En of je nou een cyclus hebt v 28 of 29 dg maakt niet veel uit.
    Ik had cyclussen v 28 of 40-43... Een stuk lastiger

16. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig maar met zo een cyclus hoe weet je dan wanneer je moet? Ovu testen of tempen? Wat doe jij? Ik weet t mu ook evht njet na m'n miskraam. Ook lees ik dat kruidvat geen foede zijn. Ovu testen. Heb 123 thuis test geprobeerd, kruidvat en action ? Ideeën? Ervaringen? Cb is duur en om de dag klussen gaat m echt niet worden trekt manlief niet

17. Daantj

Daantj Bekend lid

Aug 24, 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kalm aan al is het moeilijk en allemaal onlogisch je kunt het toch niet veranderen als je lichaam van slag is. Door temperaturen vind jeje ei en lichamelijke dingetjes kunnen 1001 dingen zijn.
    En stressen zal het niet beter maken voor jezelf en ook niet bij het zwanger raken.

Ik heb net afscheid mogen nemen van mn vruchtzakje ik heb het een plek gegeven in de tuin. Kreeg het niet over mn hart om door te spoelen

18. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Daan. En stressen doe ik zeker niet voor de miskraam en de week erna wel, goed gesproken met manlief en we gaan ervoor en zien t wel.maar moet wel weten wanneer we stapje harder zouden moeten zetten. Moeten er wel iets voor doen. En gebeurt t deze maand niet dan volg maand.
    Maar wil wel zo goed mog m'n best doen. Vandaar adviezen gevraagd zeker met die ovu testen . 123 thuis, kruidvat Action? Ja en tempen doe ik alleen niet elke dag 5.45 u m'n vriend maakt me af als ik elke dag de wekker zo vroeg zet. Dus zit er soms een uurtje naast

19. XmoonlightX

Min 2x per week. Bij bijna pos test om de dag.
    De laatste ronde door om de dag te klussen totdat ik zeker wist dat mijn ei geweest was;) en dat was toen raak.
    Ik gebruikte de ovu testen vd action, die werkte bij mij het beste.
    En temperaturen zodat ik wist wanneer mijn ei geweest was en ik mijn nod kon verwachten..

20. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja om de dag klussen js echt een dooddoener klopt maar kan niet helaas manlief trekt dat niet punt 1 en punt 2 met onregelmatig werken komt er zoveel bij kijken zeker met nachtdiensten ... Dus tja eerst maar testen uit proberen dan.

Share This Page