ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik ben benieuwd xmoonlightx of ze bevallen, normaal bevallen ze mij prima.

En music mama? Temperatuur nog steeds hoog?

2. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Yup! 37.1! :)

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mooi music mama! Dat is toch eisprong 2 ondanks je geschiedenis! Fijn. Nu dan op het wachtbankje....

4. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    ja inderdaad mamalap! al ben ik nog niet heel blij.. weet niet waarom.. ik twijfel zelf misschien eraan of ik een eisprong heb gehad.. maar mijn temp zegt nu van wel.. als ie nu niet weer gaat zakken tenminste :)

FF zegt dus 3 aug.. cd 27 mijn ei (nog wel een rode stippellijn.. dat betekend toch dat ie het niet zeker weet?) en mama apps zegt 5 aug.. cd 29 mijn eisprong.. maar dan wel ook alleen als ik morgen ook al 37.1 invul.. want tot vandaag zegt ie nog niets... ik weet het dus niet zeker allemaal.. wat denken jullie?

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Pff ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Heb je ook je afscheiding bijgehouden?
    Kun je die dan invullen in fertilty friend? Dat vind ik namelijk ook nog wel het een en ander zeggen! En dan kaartje hier weer neerzetten?

6. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    :D goede tip mamalap!!! ik wist niet dat dat ook nog uitmaakte!

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik denk inderdaad dat fertilty friend hem nu beter zet. Volgens mij schreef je ook die dagen dat je vruchtbaarslijm had. Eggwithe.

nogmaals ik denk dat jij een slow rise hebt.

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik heb even terug gezocht 28 juli had je vruchtbaarslijm 29 juli steekjes waarschijnlijk groeipijn ei. Dus ik denk echt dat fertilty friend hem nu goed heeft staan.

9. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Bedankt mamalap! dat zou betekenen dat ik al op 8 DPO zit! haha zo schiet het ineens op! ik vind het wel vaag dat mama apps zich niets aantrekt van 'de ingevulde slijm gegevens' haha.. maar ik ga nu maar ff uit van FF... dat zou dus betekenen dat ik volgende week woensdag ongesteld zou moeten worden...

Mijn vorige cyclus had ik een LF van 12 dagen.. dus misschien al maandag 11 aug.. maar ik hou het maar even op 13 aug.

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik vind ff wel heel enthousiast omdat je ook nog 36,8 tempte..
    Ik denk dat ke pas 3 of zelfs 5 aug je ei gehad hebt. Maar we zullen zien ;)

11. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ja ik twijfel ook nog.. ik twinfel zelfs of ik me ei wel gehad heb als ik eerlijk ben.. maar gied we wachten af inderdaad :)

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Op zich 37,1 zie je niet eerder in je schema dus als hij hoog blijft is hij zeker gesprongen

13. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ja.. ik hoop dan maar dat ie hoog blijft!!! Bedankt voor jullie visie!!!

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Wow hold tour horses! Inderdaad wat xmoonlightx zegt zou best kunnen dat hij wel later is geweest! Weet je al jouw afscheiding nog?

Hihi daarom zei ik volgende ronde als het nodig is, toch maar ovulatietesten erbij, dat geeft het gewoon nog duidelijker aan! Dat je eisprong hebt lijkt mij inmiddels wel duidelijk.

15. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    ik ga volgende maand weer ovutesten doen als het nu niet raak is :) verder ist nu afwachten...

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja! Mijn temperatuur is vandaag voor het eerst weer normaal laag! Zou mijn wachten dan toch beloond worden? Misschien word ik wel ongesteld of alles weer normaal. Wat gek dat je blij kan zijn met een lage temperatuur ;)
    Maar deze ronde was voor mij al lang afgeschreven.

17. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    oke duswaarschijnlijk vandaag of morgen ongesteld mamalap?

Mijn temp was 37.2 vanmorgen! mooi hoog dus :) Ik heb nog even gekeken naar mijn lijstje.. en mijn temp loopt in principe mooi op vanaf 30 juli.. alleen een dipje op 2 en 3 aug... zou het kunnen zijn dat dat een innestelings dipje is?
    mama appstrekt zich trouwens niets aan van het soort cervixslijm wat ikinvul.. daar zegt ienog steeds dat mijn eisprong 5aug was en ben ik dus pas 3 DPO! terwijl FF zegt 9 DPO! nogal een verschil he!
    zucht.. weet nu ook niet wanneer ik kan testen.. denk dat ik 20 aug maar aanhoud om te testen.. ik test liever niet voor mijn NOD... lastig! maaaaarrr ik heb wel degelijk een eisprong gehad!!! :D nu mijn temp nog meer is gestegen is dat wel een ding dat zeker is! dus ik ben blij! :D

Mamalap.. hopelijk maar gewoon ongie voor jou.. want tis nu wel genoeg geweest met die vage testjes en zo! wel gek hoor dat je streepjes hebt op je zwangerschapstesten.. hoe zou dat dan kunnen? heb je zelf ene idee?

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jaaa en een vrij lichte streep ovulatietest! ALS ik nou ook nog ongesteld word vandaag of morgen zou helemaal mooi zijn.

Tja we kunnen allerlei theorieën er op los laten, dat heeft weinig zin denk ik.

19. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    hoe is het mamalap? al ongie?

Hier was mn temp weer 37.2 :)

20. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    nog een vraagje over cervixslijm.. is eggwihite nou vrichtbaar slijm? wat is sticky dan? hoe ziet dat er uit?

Deel Deze Pagina