ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou idd wij hebben ook ziets van ach lichaam doet wat t wil. Nu twee dagen lagere temp en wil geen hoop hebben.... Scheelt weer een grotere teleurstelling ;). En kloe wie weet kan t nog zag in jouw kaartje ook een dip van twee dagen net als de mijne nu. Mits ie morgen weer laag is. Had jij ook bloed verlies? Ik vandaag vanmorgen niet.

2. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Nephtys..
    Nee heb geen bloedverlies gehad,
    Tjah voorheen hield m'n lichaam me wel is meer voor de gek.
    Laat ongi maar komen.

Pff baby krijge is soms best lastig he...

Xxx

3. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nogal ja... Na een jaar op m'n lichaam te vertrouwen toch ovu testen gekocht en BAM 1e positief miskraam nu tempen, heb ik geen slijm, rare ovu test waar ik niets mee kan. Ach weet je stiekem hoop ik nog dat morgen m'n temp gaat stijgen maar ja. Maak me geen illusies. :) weet t nu ook ff niet. Bloed temp is geen goed teken.
    Jij, Kop op meid... Knuff

4. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Correctie ik bloed nog steeds met vegen 😞

5. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rog moonlight mamalap even t volgende..... Op 28 november begon m'n eerste mini bloeding (na positieve test ik was zwanger). Ik heb daar toen 20 dagen bij opgeteld als mogelijk ei moment, daar kwam uit 17 (klopt ook op grafiek), 28 dagen opgeteld bij 28 nov is 25 dec. Vandaag dus alszijnde eerste menstruatiedag. Is het toeval dat ik nu al begin te bloeden ? (Temp is zelfde als tijdens menstruatie toen, nu). De Vk zei dat ik pas moest tellen bij de dag dat ik echt begon te bloeden dat was 2 december. Dan zou ik m'n ei de 16e gehad moeten hebben en pas 30 m'n nod hebben. Ik zeg je...
    Kan mijn eerste gedachte de juiste zijn?
    Wanneer kan ik echt zeggen ik ben ongesteld. Hoe dan ook ik ga n echo laten maken volg week wil nu eens zeker weten hoe of wat. Wat kunnen jullie afleiden uit mij temp kaart NAv dit verhaal? Is toch wel heel toevallig allemaal dat m'n 1e theorie aansluit op wat nu gebeurt. Ik heb nog steeds alleen bloed met vegen. Gisteren bruin vandaag licht rood / roze. Dank dames!

6. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Khloe bij mijn eerste zwangerschap pas op 20 dpo een positieve test gehad. Misschien is er nog een kans?

7. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Als dat zo is, is het een wonder.
    Maar k ga d'r maar niet van uit.
    Met elise duurde 2,5jaar.
    Pas laatste 6maande was cyclus regelmatig.
    Pas week overtijd teste k toen d'r tijd positief omdat k toen niet ongi was en het eigenlijk hadt opgegeven:D.

K moet gedult hebben, maar heb k zo niet, wens is zo sterk en groot door het verlies van elise.
    Het zou haart eerste kerst moeten zijn.:(
    K heb eergisteren lekker gejankt kwam er ff uit.. Al die emoties enzo.
    Heb best moeilijk mee,
    Xxx

8. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    We duimen allemaal mee voor je kloe. ❤️

9. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Dank je, zo lief.

K wou dat iedereen nu gewoon zwanger is hiero.
    Op naar een mooi 2015

Xx

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh khloe meis ja zal nu best even extra zwaar zijn! Mijn moeder is op 24 december gestorven de eerste kerst de jaren daarna waren heel moeilijk. Het verdriet gaat ook nooit weg alleen de scherpe kantjes slijten. Zei mijn moeder op haar eigen sterfbed, maar het klopt. Knuffel meis!

Nou hier flinke miscommunicatie. Ik moest voor dochter neusspray en paracetamol halen. Ik dacht doe ik dat gelijk bij het zkh die is 24 uur per dag 7 dagen per week open, had nog recept liggen voor mijn nieuwe clomid.
    Nou komt het mondeling heeft ze tegen mij gezegd 5 dagen 12.5 mg is kwart tabletje. Op recept staat 3 dagen cd 3 - 5 25 mg en in systeem staat 25 mg op cd 3, cd 5 en cd 7. Haha nou weten wij het dus niet. 3 verschillende informaties. Ze heeft het recept daar gehouden gaat van de week bellen naar arts, belt daarna mij en stuurt de clomid op. Ik heb wel alvast een splitter meegekregen om het tablet professioneel te kunnen splitten naar een kwart.
    Dat is toch ook wat?

11. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Mamalap dat gaat lekker daar ofniet? Jeetje..

Hopelijk horen jullie snel meer nu!

Ik heb de afgelopen twee dagen niet getemperd, eergister een negatieve 2v5 test.. ook al was het erg vroeg denk toch dat het niet raak is.geen probleem natuurlijk want het is pas de eerste ronde en die was behoorlijk stressvol.

, hopelijk snel op naar een nieuwe ronde, deze springt er weer lekker uit met een cyclus van boven de 40dagen:(

12. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Hopelijk heeft iedereen een goede 1e kerstdag gehad! En gaat uiteraard iedereen vandaag op 2e kerstdag ook nog super genieten en relaxen.
    Pff...ik vind deze dagen wel extra spannend hoor! Maar mijn temperatuur zakt enigszins, geen goed teken denk ik! Of hoeft dit nog niets te betekenen volgens jullie?

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou wij mogen vanmiddag naar huisartsenpost dochter al 5e dag koorts/verhoging. Vannacht is ze uur wakker geweest. Pijn zei ze, nog maar 4e paracetamol gegeven. Ik denk oorontsteking. Zal wel kei druk zijn....
    ik vermoed dat mijn temperatuur door de rare nacht wat hoger is. Komt allemaal wel goed waarschijnlijk antibiotica kuur en binnen paar dagen beter.

14. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte mamalap

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.107
    15.651
    113
    Nabij Utrecht
    Beterschap met je meisje Mamalap. Hopelijk is ze snel weer opgeknapt!

Hier nog geen ei :(:(:( hopelijk komt ie vandaag dan.

16. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel beterschap mamalap dat doet ookflinke pijn. Geef haar maar extra veel knuffels

Hoop dat je ei vandaag komt rogijuli knuff

17. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Beterschap mamalap.
    Xxx

18. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap voor je dochter mamalap!

Wachten duurt lang he rogijuli... Hier ook alweer op cd 22...

19. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kerst avonden overleefd? Hier vandaag temp weer omhoog maar nog steeds bloed met vegen. Dus we zien t wel wellicht voorbode van ongi.
    Slaat t aan mamalap?

20. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

He ladys, ik ga morgen even alles terug lezen.

Deel Deze Pagina