Uh ik moest vanochtend 2 keer kijken. 37.12 zo hoog nog nooit gehad. Sinds gisteren ook steekjes en krampjes baarmoeder. We wachten af. Dochter heeft inderdaad antibiotica gekregen. Nu hopen dat het snel aanslaat. Hoe is het met jullie allemaal? Rogijuli al een stijging vandaag? Nepthys nog steeds bloed? Daantj gaat het met jou weer een beetje? Goldfishie alweer druk aan sexytime?
wow mamalap wat een prachtige stijging!! nu hopen dat hij aan blijft houden. Hier nog geen stijging helaas
Hier ook nog niets. Had het eigenlijk wel verwacht, al 2 dagen zo strak gevoel in de onderbuik gehad.
khloe kan jouw ei niet later zijn geweest bijv. rond dag 24?? verklaart dan wel waarom je temp nu nog hoog is met een nega test. Dan zou je nu pas rond 11 dpo zitten.
30dagen.. soms 31. Maar soms doet mn lichaam wel is raar en houdt me voor de gek. Heb 2jaar geleden een cyclus van 3maanden gehad. Word er zo sagi van en teleurgesteld dat weer in Amsterdam onzekerheid zit Xx
Khloe ik ben het eigenlijk wel eens met Rogijuli cd 24 zou goed kunnen dan heb je dus op 8 dpo getest dat is te vroeg even afwachten nog.
Goed bezig mamalap!!! Mooie stijging De krampen zijn hier grotendeels nu over en eindelijk heb ik het idee dat het bloeden minder begint te worden.
hmmm ik verlies vruchtbaar slijm maarja heb het gisterenavond ook heel gezellig gehad kan dus ook nog restjes sperma zijn volgens mij .
Zwg dames innesteling bloeding komt toch echt maar weinig voor? Ga hoe dan ook nergens vanuit senk maar aan spotting als voorbode van menstruatie. Ti's buiten ook erg gezellig.... Not
Nee ik werd 5u wakker en ik temp altijd 5.40 maar moest zo nodig plassen datik t niet meer kon inhouden dus de thermo erin
Op 17 december een positieve CB ovulatietest gehad, FF zet op die dag ook mijn eisprong. Ik heb deze periode niet het idee gehad dat ik mijn eisprong gevoeld heb. Al eerder is aangegeven door andere dat mijn eisprong waarschijnlijk op 18 december is geweest. Nu heb ik net bij FF de positieve ovulatietest even weggehaald, maar dan zet hij mijn eisprong (stippellijn) op 22 december? Waar kan ik nu vanuit gaan?