Aah Mamalap, niet leuk. Ja oneerlijk is het he, wij dien alles er voor en sommige mense doen niks en wapen lukt alles:x Dikke knuffel voor jou
Jemig mamalap hopelijk is t snel beter. Lieve man heb je kloe dat hij dat wil doen. Mijne niet hoor ook al is ie vrij ga wel alleen testen week na nod laatste paar keer dag erna nou doe ik niet meer alleen maar teleurstelling. Nu Weer 30 dagen zal ze vanaf nu gaan noteren. Dank
Zeg Rogi hoe kan t dat m'n temp kaart wel een ei geeft en m'n ovu test op die zelfde dag niet echt knalde.. ? Toch geen ei of slechte test ? Tempen staat toch boven alles?
heb je ook voor je ei getest??? een ovu test geeft aan dat de eisprong ong 24-36 daarna plaatsvind en dus niet op de dag zelf. Dus hoe zag je ovutest op dag 14 er uit?
Ja voor m'n ei was ie licht dom Heb ze weg gegooid en moet zeggen ik drink veel Thee en water wellicht ligt t daaraan wist niet goed hoe laat ik moest testen ze zeiden rond 12 en rond 18.00
+ 1 ik had regelmatig positieve ovulatietesten, maar geen temperatuur stijging. Ik had dan ook echt geen eisprong.
Wat een apartheid dat menselijk lichaam ik blijf tempen en jullie mening vragen heb zo een vermoeden dat m'n vriendin er ook bij zal komen mocht t.... Maar daar gaan we nog even niet vanuit. Ik ga trouwens pas testen bij +7nod vorige keren telkens mis rond nod een tussen 2-6 +nod en 7 jan is de verjaardag van n overleden dierbare zou moeten kloppen dan tenzij temp keldert
ik heb me 36,3 op dag 16 maar ff veranderd in 36,4 en nu is de vermoedelijke eisprong weg . als ik nu morgen weer 36,7 invul zet hij hem op dag 19, maar ik denk zelf dat hij pas gisteren is geweest (of de nacht van dag 19-20) dus mijn nod zal dan 7 januari zijn (lf van 10 dagen).
Hebben jullie toevallig nog wijze woorden voor mijn temp kaartje een paar pagina's terug? Of is dit eigenlijk een clubje en was het niet helemaal de bedoeling dat ik hier mijn vraag stelde?
Zeker kan iedereen hier vragen stellen, gezellig! Ik zelf ben ook nog niet zo ervaren met de kaartjes dus dat laat ik graag aan 1 van de andere dames over
Tuurlijk mag je hier een vraag stellen. Ik moet zeggen dat ik je kaartje over het hoofd heb gezien. Mag ik vragen hoe je tempt? en of je het elke ochtend voor het opstaan om dezelfde tijd doet? Wat ik zie is een moeilijk te beoordelen kaartje doordat je ziek bent geweest. Ik denk dat je ei rond dag 14 is geweest. Je temp is dan wel wat laag (37,1) ten opzichte van voor je ei (36,8) maar hoog genoeg om een eisprong weer te geven.
Ik temp elke ochtend direct na wakker worden en voor het opstaan. Ik doe het ook al een hele tijd en heb nog nooit na mijn ei zon "lage" temperatuur gehad, vanochtend ook weer 37,0... Meestal is mijn kaartje super duidelijk en altijd redelijk hetzelfde. Nu is ie anders en vanwege mijn cyste maak ik me super druk over mijn cyclus. Daarom vraag ik me af of ik uberhaupt een ei heb gehad, ook vanwege mijn nog steeds behoorlijke aanwezige afscheiding (sorry). Zit niks anders op dan doortempen, dank je wel voor je antwoord! Is je eisprong op de dag van de temp stijging of ergens op de dag ervoor?
je eisprong is altijd de dag voor (of 2 dagen voor) je eerste tempstijging. Waarschijnlijk doet je cyclus nu een beetje gek door de cystes maar ik zie niks geks in je temp
Pfew, zit mezelf ook zo gek te maken, fijn om het dan toch eventjes te kunnen delen... Jij hebt al behoorlijk wat ervaring, zowel postief als negatief, zie ik, heftig hoor. Nu bezig voor nog een kindje?