Laten we het hopen xmoonlightx, ik heb wel even gegoogled en dit gevonden over waarom weerstand naar beneden gaat tijdens innesteling. Innesteling
Je bent al op de helft moon wooow gaat snel!!! Weet je al wat het wordt meisje of jongen? @mamalap interesting ik duim iig
Rogijuli nou staat het kruis logischer. Misschien zelfs nog dag later maar het zal niet op een dag komen. Ik ben nog steeds niet helemaal opgeknapt, ik denk dus dat mijn temperatuur niet betrouwbaar is. Ik had met mezelf afgesproken vandaag te testen, maar toen ik wakker werd geen testdrang dus ik wacht nog ff. Fertility friend zegt 11 dpo, maar ik vermoed dat ik pas op 10 dpo zit. Ik had die donderdag concert gehad en een korte nacht daarom denk ik al iets hogere temperatuur. Ik hou jullie op de hoogte!
Khloe Hoe is het bij jou? Wanneer weer testen als hij hoog blijft? Dit jaar toch nog wel? Ik wil het ook dit jaar dan nog wel weten.
Hiero 37, 1.. jaa denk morge testje ga wagen. Al ben k best bang voor teleurstelling. Word nu verkoude wakker bleeh.. Mamalap.. waneer ga jij test wagen? Xx
Spannend Khloe! Ziet er vooralsnog mooi uit hoor jouw grafiekje! Ik morgen of woensdag, wanneer de drang de kop op steekt.
Bij jou is het ook spannend hoor mamalap. Als het zo is ga ik gillen. . Maar k ga maar vanuit dat niet zo is. Xxx
Dag meiden ik wil graag 31 testen maar ben zo bang vandaag ook nog hoge temp zag bij mamalap dat ie de 30ste of 31ste ? Dag pas zakte laatste keer .... Dus misschien dat ik toch oudejaarochten wil... Ff geeft aan trouwens pas 5 jan te doen en dan pak ik 7 jan (verjaardag overleden dierbare)
Nou ik zou gewoon nu al testen. Je zit op 12 dpo dan test bijna iedereen die daadwerkelijk zwanger is wel positief. Als hij negatief is weet je ook gelijk waar je aan toe bent. Maar goed ik heb een hekel aan onzekerheid. Hier overigs toch getest omo wit. Moet zeggen dat ik vrijdag en zaterdag wat krampjes en steekjes heb gehad daarna niks meer. Ik heb er dus een hard hoofd in. Woensdag nog een test voor de zekerheid dan weet ik in ieder geval ook waar ik aan toe ben. Misschien dan een keer een drankje met jaarwisseling.
Ik durf t niet nog bovendien al ochtend urine gebruikt vanmorgen. Weet je wat ik niet snap! Hoe een kloe of jij of wie dan ook zo een mooie grafiek kan hebben en dan toch ongi worden (had jij ook mamalap laatste x en BAM je ging omlaag dag 30 cyclus en vind t zo u fair dat je evt positief test en dan alsnog ongi wordt. Ik heb mezelf gezegd ik hen gebloed en de dip Gehad ik word ongi 😞 woensdag dan evt pas test durf echt. Nirt
Idd succes allemaal. Ik babbel nog even mee, houd me een beetje van de zenuwen af. Mijn temp doet echt niks spannends, blijft voor mijn doen laag,maar stabiel. Nephtys, ik vind dat jij een heel mooi kaartje hebt... 12 dpo is te proberen toch?
Ha smurf mama i know maar ben zo bang vanwege spotting geworden ik was gisteren erg emotioneel huilen en bang en wil dat niet want lukt t deze x weer niet dan volg x wel. Maar na lang proberen zwanger en toen miskraam zat er doorheen even maar ja weet je ben niet se enige en ik lees ook op internet dat vroeg testen ook weer enorme teleurstelling kan zijn en dat maar 6.5% van de zwangerschappen met spotting en dip een gpede worden ... Ik zag ook de kaart van mamalap was ook super netjes en toen ineens zakte t op dag 30 of 31 woensdag is m'n 30ste dag misschien doe ik t dan 31 dec is m'n nod. Je zult misschien denken wat een doos maar sorry