Wauw khloe, ik denk gefeliciteerd, je ziet ze duidelijk staan! Vervelend is dat he mamalab, als je niet zeker weet wat je nu precies gemeten hebt door al die invloeden van buitenaf. Ik heb vandaag een tempstijging van ongeveer 2 tienden. Goed geslapen, niks geks gedaan behalve gisteren wat laag intensief gesport. Misschien toch een laat (en dan helaas onbenut) ei, of gewoon een uitschieter.
*Sorry breek even in* Khloe, JAAAAA! Ben ZO blij voor je, zit hier met tranen in m'n ogen. Wat een fijne manier om 2014 af te sluiten. (Las hier af en toe mee omdat ik zo benieuwd was of Khloe toch nog zwanger zou zijn en het hier misschien eerder zou posten dan in de vlinderclub . Andere dames hier, hoop heel erg dat komend jaar ook voor jullie wat moois brengt, sommigen wachten al zo lang...) Khloe, je bent vast helemaal overdonderd! Geniet van dit fijne nieuws, hoe spannend het ook gaat worden. Elise heeft je vanaf haar wolkje heel veel geluk gestuurd en zal ook op haar broertje of zusje passen. X Bee *breek weer uit*
Goedemorgen ik weer een zelfde trmpetatuur, raar geslapen, raar gedroomd, nog steeds aan de dunne en vanaf 22.30u geslapen gisteren tot (met een break om 5.40u) tot 9.00 vanmorgen. Ik ga morgenochtend met twee testen testen. Ik heb ook kruidvat 2v5 en action nog liggen en een 123 thuistest (mits ongi komt). Zeg kan iemand mij vertellen waarom een dag later of zelfs een uur later als testen 'droog' zijn streepjes er duidelijk Te zien zijn (roze) maar dit niet meer geldig is?
Aah wat een lieverd ben je toch. Jaah ben nog overdonderd. Dankje wel voor je lieve woorden. Heb het voorzichtig bij vlinderclub geplaatst. Xxx
Jaaaaaaaa, ik lees ook nog steeds mee en ben verrukt van dit nieuws! Zo leuk om dat proces te volgen, het is je hartstikke gegund (iedereen is het natuurlijk gegund) en ga duimen voor eenmooie plakbeeb......geniet ervan! X
Van Harte Khloe! Wat een geweldige afsluiting van 2014. Dat 2015 JULLIE jaar mag worden met een hele mooie baby in het vooruitzicht<3
Van harte gefeliciteerd khloe! Dit is nog eens een prachtig kado op het einde van het jaar! Het is je gegund en wens je een goede gezonde zwangerschap toe knuff
Bedankt voor jullie lieve woorden. K hoop dat iedereen gauw/nu zwanger zijn/worden. K blijf duimen. Xxx
Pfff gadverdarrie ... verlies veel waterachtige melkachtige afscheiding :x:x lijkt wel op gebroken vliezen joh