OW Rogijuli dat had ik ook rond 4 a 5 dpo bah liep er gewoon uit. Mag ik ook even gigantisch klagen. Wat een piep maand, zelfs zo'n positief mens als ik wordt hier even down van. Mijn stem compleet weg na alle ellende van afgelopen maand dit ook nog kan wel janken van ellende. Heb ook nog werk waarbij ik de hele dag moet praten. Heb nog nooit gehad ik kon alles met mijn stem gillen, schreeuwen hele avond altijd deed mijn stem het. Geen personeel te krijgen voor morgen dus morgenavond ben ik niet verstaanbaar Klaagmodus uit.
Het zit je niet mee mamalap!! nu ga ik heeeeel hard duimen dat het met iets supermoois gaat aflopen voor je !!@ Nephtys, ik snap je niet... wat bedoel je met Nou rogi?
Nou als in vervelend voor je . Ik meld me morgen weer, hopelijk met goed nieuws. Voel nu van alles haha maar goed we shall see
Lief Rogijuli! Ik hoop het ook morgen testen. Ik heb mijn regiomanager gebeld. Die hoorde mijn stem zei gelijk ik regel wat voor morgen desnoods uit andere uithoek van het land. Dus even rust morgen
Hoop testjes morgen, ik ben benieuwd... Ik hoop op net zo goed nieuws als khloe. Rogijuli,mamalab, ik had dat ook rond 5dpo,superveel, dacht toen dus echt dat ik mijn temp niet goed had en poste toen daarom ook mijn kaartje hier.
Ten eerste: Khloe!!! Wow!! Supernieuws om te lezen! Gefeliciteerd!! Geniet ervan! Heel mooi het jaar uit op deze manier!! Ten tweede: Lieve meiden, vanaf hier wens ik jullie alvast een leuke en gezellige jaarswisseling en een heel mooi en goed 2015 toe! De andere meiden op het wachtbankje: heel veel succes met wachten en ik hoop in het nieuwe jaar op veel mooie testen en mooie tempkaartjes! Ik heb niet alles teruggelezen, waren echt heel veel pagina's. Jullie hebben veel gekletst! Ik wacht nog op mijn eisprong, ander wachtbankje.
1e deze foto is na 3 min (ja nog andere test gevonden) kV 2v5 duurde langste.... Ben blij maar ook bang ga proberen te genieten en hopen dat ie blijft plakken..... 😁
Maar echt wel blij en huilen en pfoeeeee dit gaat gewoon goed deze x laat me niet gek maken door wat een ander zegt direct na miskraam kan gewoon en t gaat niet fout punt . We gaan gewoon ons eerste gezonde kindje op de wereld zetten en mocht dit goed gaan.... Wordt t een meisje (weet niet waarom... )
Nepthys dat is zwanger hoor gefeliciteerd! Hier koorts haha die kun je niet missen in mijn grafiek en omo witte test. Nu hopen dat die koorts ongi niet uitstelt? Hopelijk morgen of vrijdag ongi dan kunnen we verder.
Een posi test kan nog wel hoor Mamalap. Je zit nu op 12 DPO Ik duim dat je ongi nog 8 maanden wegblijft en je vd week een posi test in handen hebt.