Thx !! Moet t toch even kwijt .... Moest naar de huisarts voor m'n achterste alles is helemaal de kluts kwijt doet echt pijn. Zegt ze... O maar heb je een miskraam gehad en ja de Vk zei wel dat het schoon leek maar... Ja heb toch ook wel eens gezien dat mensen alsnog niet zwanger bleken omdat het een oud vruchtje was die de hcg omhoog zette... Ga maar naar het ziekenhuis om je hcg te meten. Zit je daar in t ziekenhui en krijg je pas 2 jan de uitslag. Nah ja we gaan van t positieve uit.
Nou Nepthys ik zou er niet zo bang voor zijn. Je hebt getemperatuurd en die laat duidelijk eisprong zien. Als er nog rest zat van oude zou er geen eisprong zijn. Voordeel dat je getemperatuurd hebt!
Nou idd!!!! En zelfs dat liet ik haar zien en nog zei ze dat zelfs de dametjes in t ziekenhuis zeiden tja t kan maar leuk zo voor je uiteinde echt serieus... Stap ook over naar andere huisarts maar ach jeetje figuur zeg
Iedereen gezond vruchtbaar dikke buiken en heerlijk 2015 Met hopelijk zwangerschappen gezonde baby's etc
Ja idd raar verhaal je stelt iemand niet op t gemak maar ja. Sowieso is t zeker na miskraam en de voorgeschiedenis de 12 weken moeilijk. Probeer rustig te blijven en Men zegt dat t gewoon weer goed kan gaan een ander zegt je had eerst een ongi moeten afwachten tja wat is wijs
Na mijn miskraam ben ik 5 maanden niet ongi geweest, rot tijd was dat. Op een gegeven moment kreeg ik ontzettend last van mijn borsten (absoluut niet vergelijkbaar met mijn zwangerschap die misging, toen voelde ik niks). Ik was toen helemaal blij, want ik dacht dat de cycles weer op gang kwam, maar ik was gewoon zwanger, nooit geen ongi gehad tussendoor. Andere vraag. Ik heb vanochtend mijn temp gemeten en die was vergelijkbaar met gisteren en eergisteren. Maar ik heb natuurlijk ongelovelijk brak geslapen. Tellen jullie hem wel of niet in zon geval?
Nee, was toen daar helemaal niet mee bezig... Oh, korte edit, testen waren wel aan het begin al weer helemaal wit na de miskraam.
ik tel de temp vandaag wel mee maar dat komt omdat ik mijn wekker heb gezet op een moment dat ik dezelfde uren heb geslapen als normaal en toen weer verder ben gaan slapen
Gelukkig nieuwjaar dames. Hopelijk een vruchtbaar jaar voor ons allen! Hebben jullie kunnen temperaturen? Ik heb niet eens een poging gedaan. Korte nacht nog steeds niet lekker, zie wel of ik vandaag ongi word anders morgen weer temperatuur opnemen.
Ik dus gewoon toen ik wakker werd en toen had ik maar 4 uur slaap gehad. App wil hem excluden dus heb ik dat maar gedaan... Ik schommel sowieso altijd erg weinig, mijn temp is voor en na het douchen bijvoorbeeld vaak hetzelfde (ik was nieuwsgierig ).
Ik heb m. Temp pas opgenomen toen ik wakker was. Later dus maar wel zelfde als gisteren. Misschien een domme vraag maar wanneer kun je zwangerschaps symptomen verwachten?