Hier inderdaad een mini stijging maarja wil het wat zeggen...? Oehhh spannend rogijuli! Het zit je niet mee mamalap beterschap!
Poeh RogiJuli, ik zie eigenlijk vrij weinig, sorry, maar das voor 7/8 dpo niet zo gek denk ik. Ik inmiddels 14 dpo en wordt niet ongesteld vandaag, 37.2. Ben toch een beetje bang voor een laat ei eigenlijk en dat ik nog iets langer geduld moet hebben, ik blijf mijn kaarje verwarrend vinden...
True love klein beetje hoopvol. Rogijuli ik lijk op onderste ook wat te zien. Ik moet wel even zeggen dat jij altijd wel de kroon spant met vroeg testen haha Smurfjesmama heb je jouw kaartje om mee te kijken? Ik heb antibiotica gekregen dames. Inderdaad bijholteontsteking meestal viraal maar gezien mijn temperatuur al 8 dagen voor zekerheid toch antibiotica het zou zomaar kunnen dat ik bij die 5% bacterieel zit. Binnen 48 uur weten we het dan moet die aanslaan.
Ik hoop dat het helpt en dat je snel opknapt mamalap! Ik zal vanmiddag mijn kaartje nog een keer plaatsen. Toch een nadeel van mijn "mooie" app, volgens mij kan ik niet zon linkje plaatsen
Hier nog ff een foto in daglicht gemaakt en in grijswaardes. Denk niet dat het iets betekent hoor zo vroeg op 7 dpo Bekijk bijlage 436722 Bekijk bijlage 436723
Ik ben zeker ook hoopvol maar wil het nooit te veel zijn want dan kan het zo tegen vallen Ik zie op de onderste ook wat hoor! Ben benieuwd hoe het over een paar dagen eruit ziet
Ik zie ook zeker wel een lijntje rogijuli, maar je hebt echt een ultrakorte lf zeg! misschien is dat wel oké als je niet zwanger bent geworden (ik bedoel dat je dan na die lf dus ongesteld wordt) maar niet genoeg om genoeg hcg aan te maken voor de zwangerschapstestjes als je NIET ongesteld wordt? Snap je me nog Geduld... geduld... Komt er dan nooit een eind aan het geduld hebben?? Truelove en smurfjesmama spannend hè? Inderdaad jammer smurfjesmama dat we niet kunnen meekijken... Mijn temp lijkt weer terug op het oude niveau, word gek van al dat wachten, wil ZOOOO graag dat het raak is deze ronde... Ik had zo'n supermegastruisvogeleitje, het übersperma van ml kan dat eitje toch niet gemist hebben deze ronde?! Laat het alsjeblieft waar zijn dat ik nog zwanger word voor m'n 35e... (ben 16-1 jarig...)
Ohja wat ik jullie nog wilde vragen: precies tijdens m'n ovulatie had ik m'n stem weer terug (die was zeker vier dagen nergens te bekennen), maar stikte ik in rust telkens van het blafhoesten. Lekker handig, want na het vrijen kwam die hoest dus opzetten. Heb ook nachten slecht geslapen (2x zelfs op de bank omdat ik manlief wakker hield en dus ook mezelf). Maar nou ben ik dus best wel bang dat dat gehoest van mij ervoor heeft gezorgd dat er veel te weinig zaad bij me binnen is gekomen... Ik voelde dat ik bij een hoestbui na het vrijen alles weer uit me kneep zegmaar, hoe ik ook m'n best deed... Zou m'n angst gegrond zijn? Oh ik was zo kwaad op mezelf elke keer dat het gebeurde... Stomme overmacht... En dat drie dagen achter elkaar nota bene :x:x
Zo ziet hij er nu opgedroogd uit. Bekijk bijlage 436759 Bekijk bijlage 436760 Ik zal proberen een dag over te slaan Mamalap maar mijn nieuwsgierigheid kennende zal dat niet gaan lukken
Komt ie hoor.... Gemmiddeld genomen is mijn temp voor ei 36,8 en na ei 37,2. Dit keer zit er dus een plateautje tussen...
Nee, mocht niet van mijn man Als ik morgen nog steeds rond de 37,2 zit waag ik er wel eentje. Maar eigenlijk denk ik met het ziek zijn rond mijn ei en dus maar 1 klusje dat er weinig kans is. Hoop in ieder geval op een normale cyclus, maar cadeautje zou ook echt fantastisch zijn. Maar ben de witte testen zo zat
Ik zie het streepje ook rogijuli ik ben benieuwd over 1-2 dagen of hij duidelijker wordt ik hoop het zo! Smurfjesmama testen! @ mamalap veel beterschap dikke knuff @ mijzelf ik heb nu al 2 weken bloedverlies wel niet meer zo ernstig maar toch.. Hoelang duurde het bij jullie na cytotec gebruik? Ben blij dat ik komende week controle heb Wil toch graag weer verder
Haha Rogijuli ik heb er alle vertrouwen in dat jij het inderdaad niet gaat volhouden tot overmorgen! Ik zie jouw nieuwe test met liefde voorbij komen! Smurfjesmama ik zeg ook testen! Het Hoe vaak maakt niet uit er is tenslotte maar 1 zaadje nodig. Daantj vervelend ik hoop dat je snel verder kunt.
rogi oeh ik zie op alles wat!! Spannend!!! mamalapbeterschap!! Hopelijk slaat de AB aan!! daan hier 2x cyto moeten inbrengen dus 2 wk gebloed daarna na 26 dg weer 2,5 wk gebloed.. Daarna mijn eigen cyclus weer terug smurfmamagewoon stiekem testen