Jippie Rogijuli ik zie hem ook op deze! Zeer hoopvol! En ik had niet anders verwacht van je dat je vandaag nog zou testen
Ik ga morgen maar eens langs de etos. Daar verkopen ze de cb digi (dubbelpak) voor maar 15,- terwijl ze 13,- per stuk zijn
Lieve RoGiJuLi, wauw wauw wauw, ziet er mooi uit, het is nog pril, dus houd mij in, gillen kan altijd nog 😄
Welkom terug gold, lekker gehad? Hier gaat alles goed, bijna de 20 wk echo! rogi ik zie wat,spannend!! Wat laat dan pas daan je controle echo?
Tja 2.5 week moest na de feestdagen... Maja eens of twee keer per dag verlies ik nog een flinke draad slijmbloed en derest niks. Verder voel ik me goed we zullen het zien Hoe gaat het met jou? Begint het buikje al flink te groeien?
Haha Rogi Good 4 u Hier een naar gevoel kan dr niets aan doen. Gisteren wat nare krampjes in m'n buik en met een kruik gaan liggen. Heel veel gas geloosd vannacht en vanmorgen ineens minder gevoelige borsten. Wel een knal Positieve 2v5 test, maar ja dat kan nog steeds natuurlijk. Vorige keer begon t ook met minder gevoelige borsten en daarna hevigere krampen en beginnend bloed verlies maar ja fingers crossed again
Tempdaling ingezet. Zouden de testen me dan weer in de zeik hebben genomen?? Vandaag ff een testloze dag.
Dat zou echt klote zijn Rogi. Mijn test was nog knal maar ik voel me eigenlijk net zo als de vorige x echt van de ene op de andere dag. Laten we hopen dat t nu goed is maar ik voel me niet meer zwanger zoals de dagen ervoor. Niet leuk. Meestal zegt je gevoel t juiste hoop nog van niet maar... Ach tja t komt zoals t komt
Ah dat zou balen zijn Rogijuli! We gaan toch van het goede uit Nepthys! Hier na de mini stijging nu ook de mini daling :-/
Ja dank true love probeer dat ook zeer. Balen van die daling zeg. Zit nu te twijfelen wel of niet hcg laten testen deze week of wachten.
Dat is niet fijn als je er zon rot gevoel bij hebt nephtys, misschien idd wat eerder hcg testen. Zegt misschien wat minder, maar kan je rottige gevoel wel wegnemen. Balen RogiJuli, maar hijs nog niet eens op de helft van de daling. Je mag anders mijn temp wel hebben, die is vandaag weer 37.3!!! Geen menstruatie nog voor mij dus... Tot en met het ei is dat tempen wel handig, maar daarna vind ik het soms ook wel heel verwarrend hoor. True love, toch nog steeds een mooi kaartje toch? Vandaag lekker werken, even afleiding.
Zou iemand naar mn kaartje willen kijken? Had vrijdagavond een smiley op ovu test. En vrijdag en zaterdag overdag echt eipijn. Zaterdagavond was de pijn het ergst.. denk zelf dat mn eitje toen gesprongen is.. maar nu vanochtend nog steeds geen flinke stijging! Is mn eitje nu wel of niet gesprongen? En wanneer dan?