ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Smurfjesmama ik heb nog eens naar jouw kaartje gekeken, maar kan jouw ei niet pas op cd 22 zijn gesprongen? Je bent ook ziek geweest? Ziekte kan jouw temperatuur beïnvloeden maar ook eisprong uitstellen.

2. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee mijn gevoel
    Zegt dat t weer mis gaat heb m'n best gedaan positief te blijven en probeer t nog wel maar voel me vandaag ineens helemaal
    Anders weer dan afgelopen dagen in combi met die krampjes en nu geen gevoelige borsten meer

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Kabouter ik zie al wel een stijging vanaf zaterdag! Ik denk dat hij morgen wel doorstijgt en jij een mooi kruis krijgt. Niet bij iedereen springt hij omhoog een slow rise komt ook heel veel voor.
    Zet fictief maar eens een iets hogere temperatuur voor morgen erin en kijk wat er gebeurd. Je kunt het daarna gewoon weer weghalen het is maar een computer programma.

4. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    thnx mamalap dat je wilde kijken! Je hebt gelijk idd, heb een temp ingevuld voor morgen en Ff zet een mooi kruis en geeft dan zaterdag aan als eisprong dag! :) dat zou helemaal kloppen met wat ik heb gevoeld. Morgen ff afwachten dus.. Bedankt!!!

5. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoop toch dat de temperatuur hoog blijft. Ik had de een of andere manier een goed gevoel bij deze ronde...

Smurfjesmama die van jou blijft mooi hoog!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.184
    15.691
    113
    Nabij Utrecht
    Hey..... zit nog eens naar mijn kaartje te kijken... volgens mij heeft FF mijn ei een dag te vroeg gezet :(:cool:

Dan zouden de testen van 7&8 dpo zijn geweest en dat lijkt me toch echt te vroeg voor een geldig resultaat..
    Ik zou dan nu "pas" 9 dpo zijn ipv 10.

7. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    De mijne is gekelderd. Gisteren al bruinverlies. Zo naar de wc, denk dat t game over is.

Hoop dat alle vruchtjes blijven plakken hier!!:$

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mlady balen :(

Rogijuli zou kunnen dat je gelijk hebt, maar ook van 7 dpo heb ik weleens dit soort testen voorbij zien komen. Pff blijft afwachten :(

9. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een onzekerheid:(
    Hoop op goed nieuws!

10. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik probeer zo ontzettend positief te blijven maar zoals ze zeggen naderende miskraam dan neemt de misselijkheid af en de gevoelige borsten ja dat is beiden. En dan de dag ervoor lichte krampjes. Dit is zo fucked up voel me exact zoals toen. En dan zeggen ze niet te gestresst zijn ja doe m'n best :(

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Rogijuli: wat een onzekerheid, hoop voor je dat je nog op een vroeg dpo zit en dus de streepjes duidelijker kunnen worden! Duimduimduim!

Kabouter: ik denk zaterdag, maar idd even je temp de komende dagen afwachten.

Mlady: superbalen na dat superei... :(

Afgelopen nacht had ik het gevoel dat mijn eisprong er was, gewoon een gevoel. Maar ik voel nu alsnog die eipijn, dus heb geen idee of ie nu al gesprongen is. Mijn temp gaat wel langzaam omhoog. Ziekenhuis was net in gesprek, dus heb ook nog geen uitslag van manliefs potje.

12. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wordt weer tijd voor wat positieve berichten dames...!

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.184
    15.691
    113
    Nabij Utrecht
    Ik wil heel graag Truelove.
    Maar hiervoor moeten we toch echt eventjes morgen afwachten ;)

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Heb net eindelijk het ziekenhuis gesproken, moet er een belafspraak worden gemaakt die de uitslag kan doorgeven van manliefs potje... De eerste mogenlijkheid is pas komende vrijdag na 16.00 uur... Dat stomme wachten ook de hele tijd...

15. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zolang voor een telefoontje:( wordt steeds gekker best triest eigenlijk

16. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet normaal

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.184
    15.691
    113
    Nabij Utrecht
  18. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo enorm duidelijk toch? Lijkt me wel. Zou leuk zijn voor je en gegund!!!

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik ben echt enorm slecht in dat tuurgedoe, aan mij heb je niets Rogijuli, al duim ik wel voor je!

20. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Rogi in het linkervak moet uiteindelijk een plusje komen, toch? Ik zie wel een vaag verticaal streepje, maar ik vind 'm eerlijk gezegd niet duidelijker :( Dit is net zo irritant als toen ik vorig jaar een paar dagen over tijd was en een fluttest had met een dubieus vaag lijntje...

Ik hoop dat je snel duidelijk krijgt meis...

Deel Deze Pagina