ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dus misschien zit er niks anders op dan te blijven lachen en hopen dat het allemaal snel goed komt.... ;)

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik heb sinds gister al weer eisprong klachten dus misschien toch een korte ronde van 28 dg deze keer?? Hoop het zo

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik hoop het ook! Maar als ik naar je onderschrift kijk, lijkt er toch wel een patroon in te zitten. 1 a 2 lange en dan een korte. Ik ben benieuwd of dat dan nu klopt, zou je nu 1 korte moeten krijgen.....

4. XmoonlightX

Haha ja dat klopt idd!! Goed heb er al een paar testjes tegen aan gegooid omdat ik dacht he nu al klachten?? Hij knalt uiteraard nog niet maar er staat al wel een duidelijke streep.
    Heb dit 1x eerder gehad al op dag 8 bij een ronde van 28 dg..
    Nou ben benieuwd

5. XmoonlightX

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik denk dat je gelijk hebt! Ik zal duimen voor je. Wel leuk als mijn theorie van het patroon klopt

7. XmoonlightX

#327 XmoonlightX, 10 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2014
    :D :D
    We zullen zien . Zou nog wel een paar dagen duren voordat hij echt knalt want de laatste is van dag 8.

En ze zijn allemaal nog negatief dus voor hetzelfde geld blijven ze nu 15 dg zo. ;)

8. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ik vind het heel raar mamalap... als je na je bevalling niet ongesteld wordt kan er iets mis zijn! dus heeeeeel vreemd dat die arts zegt dat je maar gewoon moest afwachten.. Lieverd ik ga je nu nog even een hart onder de riem steken, want ik merk aan je dat je bang bent.. bang voor afwijzing of bang dat ze je een zeurkous zullen vinden.. maar luister goed.. JIJ weet zelf het beste wat je voelt en of iets 'normaal' is en bij je hoort of niet.. je hebt nu al een heletijd je cyclussen bijgehouden en het klopt gewoon niet! je wilt graag nog een kindje.. mar op deze manier gaat dat waarschijnlijk niet lukken.. want er is geen pijl te trekken op je cyclussen... wat jij nodig hebt is een gynaecoloog die je onderzoekt en dan waarschijnlijk pco vast stelt.. misschien ook wel niet.. maar ik denk het jammer genoeg wel.. het goede nieuws is dan dat je door middel van clomid al heel snel zwanger kunt raken! en dat is toch je wens?

Meid als je bang bent voor afwijzing moet je duidelijk je verhaal vertellen en wat je wilt! het is jou leven en jou lijf en als je geholpen wilt worden moeten ze je helpen.. je hebt genoeg bewijs dat het niet goed zit, want aan je temp lijst kun je dat goed zien, en als je dan ook nog verteld dat je steeds positieve ovulatietesten hebt... dan kunnen ze er niet meer omheen! Als je bent bent dat ze je een zeurpiet vinden? jammer dan! jij zit er mee en je mag best een beetje overdrijven als ze je niet willen helpen.. dan zeg je toch dat je je er heel rot door voelt en dat je je zorgen maakt over of het allemaal wel goed zit van binnen? zeg ook maar gewoon dat je graag een afspraak bij een gyn wilt! dan maak je jezelf duidelijk en laat je zien dat je weet wat je wilt!

Je moet het natuurlijk zelf weten dus ik laat het nu over aan jou.. maar je hebt de keus tussen nu nog verder 'aanmodderen en kijken hoe het loopt' of 'duidelijkheid krijgen door een afspraak met een gynaecoloog te regelen' dus kop op.. weg met de onzekerheid en ga voor die duidelijkheid!

ik laat het nu aan jou zelf over wat je doet.. maar wilde dit gewoon nog even tegen je zeggen... :) tis goed bedoelt als je dat maar weet ;)
    (en wie weet heb je helemaal geen pco en is het iets anders.. maar dan heb je wel duidelijkheid...)

9. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    je testjes worden al duidelijker!!!! goed bezig moon!!! :D

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Je hebt helemaal gelijk music mama ik ben ENORM bang voor die afwijzing! Is trouwens niet na bevalling, maar stoppen pil 2e keer. Ik ben de pil weer gaan slikken omdat ik dit niet verwacht had!! Maar je hebt wel gelijk.

Ik zal alles eens in me opnemen even afwachten wat voor antwoord ik nog krijg bij mijn vraag verloskundige en dan een beslissing nemen.
    Vanmiddag een verjaardag dus zometeen lekker afleiding.

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

De verloskundige adviseerd ook een jaar te wachten. Dus ik ga dan toch maar even wachten nog....

Blijf alles wel monitoren, als het dan nog steeds drama is over 3 maanden heb ik in ieder geval alles goed voorbereid!

Als klachten erger worden of hoofdpijn echt niet weg gaat is huisarts zo gebeld.
    In ieder geval bedankt voor de steun!

12. XmoonlightX

Precies alles bijhouden. Dan kan je dat gelijk laren zien .. Hoef je niet eerst nog een paar mnd het bij te houden voor ze , maar dan je het gelijk mee

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

En music mama, hoe was je temperatuur vanochtend? We hebben meerdere ovulatiedagen mogelijkheden bij je, als het 30 juli was zit je nu op 12 dpo.
    Als het 3 augustus was pas op 8 dpo. Wat was je lf vorige keer?

14. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Mijn temp was weer 37.1! Lf was de vorige keer 12 dagen... ik vind het best wel spannend!! Twijfel wanneer ik zou kunnen testen.. maar heb nog geen hele erge testdrang :) knap he hahaha

Mamalap.. nog geen ongie? En om nog even terug op jou te komen. Goed dat je een besluit gwnomen hebt. Ik hoop aankomende 3 maanden op een spontane zwangerschap voor je meis!

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja ik heb er nou ook rust en vrede mee, we zien wel wat de aankomende maanden brengen ;)

Maar even mbt testen als hij nu nog 5 dagen hoog blijft zit je op 13 dpo als je ei 3 augustus gesprongen is, lijkt mij een mooi moment, als je zeker wilt zijn. :)

16. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ow ja.. dus dat zal dan a.s vrijdag zijn? Das wel een goeie ja.. vrijdag ochtend ga ik dan testen als ik dan nog niet ongie ben geworden :)

17. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Of.. eigenlijk zaterdag dan zeker...

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

@music mama: Ik hou je dagelijkse update in de gaten, ben benieuwd!
    @xmoonlightx: hoe was je ovulatietest vandaag?

19. XmoonlightX

Mijn test was hetzelfde

20. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    phoe... ik zie nu bij de zwangerschap en ovulatietesten topic veel berichtjes met positieve zwangerschapstesten... krijg nu ineens testdrang! grrrr dat haat ik zo! ik wacht liever gewoon nog even af... zucht..

Moon.. zal ie morgen dan echt knallen?

Deel Deze Pagina