Moonlight: gefeliciteerd! Leuk dat jullie een meisje krijgen! Rogijuli: ik hoop met je mee dat je ongi doorbreekt, dan kan je tenminste weer verder! Daantje: wat een gvd nieuws voor je, echt superk*t nieuws... Dikke knuffel en sterkte!
Dus toch nog ongesteld Rogijuli Nou voel ik me best lullig om het te zeggen maar hier 37,1. Omdat ik er steeds al een bepaald gevoel over had een test gedaan en die zag er toch wel heel positief uit!!!
Wow gefeliciteerd!!! Had ook niet anders verwacht hoor alle nieuwkomers in dit topic zijn snel zwanger Dan mogen de oudgediende de volgende ronde zwanger worden
Hoort niet zo he Rogi maar dankzij jullie ben ik een heel eind gekomen voor t eerste kindje laten we hopen dat t blijft plakken deze x en njet weer teleurstelling wordt. Ik heb ook echt nul symptomen en borsten mini gevoelig en komt en gaat. Hoe was dat bij jou Rogi?
Gefeliciteerd Truelove! Ziet er goed uit, mooie positieve test! Jammer RogiJuli! Hier ook gezakt, zal vandaag ook ongesteld gaan worden verwacht ik zo.
Heey meide Aaah rogijuli niet leuk k ga voor je duime aankomende ronde raak is. Truelove gefeliciteerd mooie test. Mamalap hoe gaat het met jou? Xxx
Ok das duidelijk dank je. Hoop zo ook dat iedereen gewoon snel zwanger mag zijn hier en overal. Je hoort zo vaak dat er meer kindjes geboren worden dan miskramen maar voor de mensen die t mee maken of moelijk zwanger worden is het maar zwaar. En zelfs als je constant positieve testen hebt is het nog geen reden voor slagen desondanks de ha zegt
Jaaa ik voel me vandaag voor het eerst weer redelijk normaal! Jippie! True love gefeliciteerd die is positief! Dat hoef je niet vervelend te vinden. Het is voor jou toch super. Rogijuli balen maar je hebt gelijk de nieuwkomers gaat het beter af. Misschien moeten we ons afmelden opnieuw aanmelden dan zijn we ook een nieuwkomer
Wat vinden jullie van mijn temp? Hij blijft telkens zo hoog schommelen? Ik ben benieuwd hoe de rest van de cyclus verloopt en of het dan iets betekent. Misschien is er wel niks
Truelove: mooie test! Gefeliciteerd! Mamalap: fijn dat je je weer iets beter voelt, gaat de goede kant op! Rogijuli: fijn, nu kan je weer door! Mlady: tijdens je ongi kan je temp schommelen, dat heb ik ook. Is volgens mij ook niet raar. Gewoon iedere ochtend blijven tempen en dan krijg je vanzelf meer inzicht. En gelukkig met echo's erbij deze ronde.