Ik zie de lichtere test niet? De test streep is wat meer gerafeld maar dat ligt aan de test. Niet zo onnodig zorgen maken, dat is echt juist heel slecht.
Nephtys k wou dat ik je zorgen weg kon nemen. Zolang je niet bloed, is alles oke hou moed. Bij mijn zwangerschap van elise heb k de eerste 12weken afentoe gebloed. Maar bleef goed gaan Hou moed. Of vraag bij huisarts een bloedtest aan. Als jij je zorge maakt zal hun dat begrijpen Xxx
Ga ik ook meteen doen. Zo vroef in de zwangerschap neemt een test niet af en tot nu toe ziet m'n vriendin t helaas ook en merk t ook aan m'n lijf en gevoel
Sorry dat ik dit zeg maar ik vind je nu wel een beetje zeuren hoor Ook ik zie geen lichtere test maar juist duidelijke strepen die in mijn ogen niks verschillen. Als de teststreep van de ene test lichter is dan is de controle streep ook lichter... kijk maar eens goed. Wees nu blij dat je zwanger bent en geniet ervan! Ik had heel graag met je willen ruilen hoor!! Wij proberen je op te fleuren maar je wil er niks van horen en raast als een negatieve trein voort. Ik snap dat een mk er in hakt maar je kan het ook te bont maken en dat doe je nu.
Ik hoop het en als t zo is is t zo. Dank voor jullie berichtjes. Zal even niet meer lastig vallen. Pas als alles zeker is.
Hoe vaak denken we aan ons lichaam te voelen dat we zwanger zijn? Puur omdat we er zo mee bezig zijn. Jij bent zo bezig met een eventuele miskraam (snap ik ook wel een beetje omdat je dat hebt meegemaakt) dat je lichaam dat gevoel ook gaat geven Probeer de knop om te zetten en te genieten. Wedden dat je lichaam dan ook hele andere signalen gaat geven
Helemaal eens. K snap de angst.. maar maak je zelf niet gek. K probeer te genieten. . Ool al weet ok dat de kans groot is dat hij of zij eeer te vroeg komt en de vraag is of het overleefd. Maar als k daar de hele tijd aan moet denken wordt k gek. Alles wat k voel denk ik na maar probeer er niet hele tijd mee bezig te zijn. Ook al ben k er nog lang niet als k maar voorbij 28weken kom en minimaal 32wk ben k blij. . Probeer er niet te veel na te denken wijffie. Het maakt je gek. Ziekenhuis zij tegen mij.. Geniet van elk moment. Haal positieve er uit en denk niet aan negatieve. Omdat negatief denken je niet gaat helpen alleen maar tegen werkt. Xxx
Probeer rustig te blijven en asap even bellen om je ongerustheid met een prof te bespreken. We denken aan je!
Klopt true lobe helemaal gelijk. Ik deed m'n best en doe m'n best nog steeds en als t zo is is t zo. Ik zette toen ook de knop om en negeerde de signalen en sprak zelfs tegen m'n vruchtje haha. Rogi je commentaar is hard maar je hebt helemaal gelijk. Heb ik soms even nodig. Niet zwanger kunnen worden is klote miskraam klote ti's allemaal wat. Even weer
Dank je kloe dank je meiden zat er echt even doorheen. Kan er weer tegenaan. Ti's alleen jammer dat de huisarts je niet oaar dagen later weer laat testen en t allemaal afdoet als ja jammer t gebeurt. Nu heb ik wel bloed laten prikken gelukkig met moeite, maar lag t aan haar dan was er niets gebeurd. We gaan vanmiddag weekendje weg en krijg ook de uitslag vanmiddag beter voor t weekend dan aan begin nieuwe werkweek. Wel ga ik door naar gyn ws gezien verleden maar we gaan mog van positieve uit
Nepthys: hou hoop, hou moed! Ik sluit me aan bij de anderen wat er al gezegd is. Smurfjesmama: balen, maar eindelijk ongi en kan je weer door! Mamalap: gaat het alweer iets beter? Hier eindelijk een leuke stijging!
Ziet er goed uit hold eindelijk die stijging super Ik ben het met rogijuli eens hou je rustig geniet en zorgen kun jeje pas gaan maken als je eventueel bloed verlies gaat krijgen.
Komt goed was schrik moment en dank voor t P m'n gemak stellen en ga er vanuit dat m'n gevoel niet juist is. Kus dank jullie
Rogijuli je verwoord precies wat ik dacht! Haha Nepthys nogmaals het komt zoals het komt. Ik dacht vorig jaar weer redelijk vlot zwanger te zijn. Inmiddels ruim een jaar verder en in medische malle molen. Dus voor ons heel lastig om dan in jouw gedachten mee te gaan. We bedoelen het goed. Goldfishie hehe begint eindelijk ergens op te lijken. Hier eindelijk iets beter alleen stem blijft nog slecht. Wel aan het werk, maar achter de schermen.
Ik wil toch ook even op je reageren lieve nephtys.. ik zou proberen me niet teveel zorgen te maken, zoek afleiding en heb het leuk. Hoe meer je er mee bezig bent des te gekker je jezelf maakt. Je hoort vaak dat testen al wat sneller af kunnen nemen of zoals eerder genoemd het hcg misschien te hoog is nu. Ik ben trouwens gestopt met temperaturen dus lees wel mee maar reageer niet zoveel, ben actief bezig om af te vallen en een tweede staat even op een heel laag pitje.. mocht het zo zijn zijn we dolgelukkig maar moet het nog even wachten is dat ook prima.
Dames ik snap het helemaal. En ik weet dat velen het veel slechter treffen. Nogmaals was een schrik moment en komt zoals t komt. Ben al rustger en kan nergens iets aan veranderen komt ook door jullie wake up and snel the coffee teksten heb ik soms nodig dank
Begin nu toch wel beetje de zenuwen te krijgen voor het telefoontje die na 16 uur komt, hoop zo dat het nu weer beter is.