Daantje: vind het zo vervelend voor je met al dat bloedverlies. Hoop dat het snel minder word en je weer door mag. Mamalap: weer meer eitjes... Wanneer heb je een volgende fm? Als er straks weer meer grote eitjes zijn, en dan? Weer klusverbod? Weer minder clomid? Hier nog een week op het wachtbankje, duurt lang!!
Goldfishie morgen 9.15 uur weten we het! Inderdaad dan weer klusverbod, maar waarschijnlijk geen clomid meer. Hormonen spuiten werd het dan hoogstwaarschijnlijk. Dat was beter te reguleren. Dus geen clomid meer. Dat vind ik niet zo erg zo is het ook elke keer niks.
Sterkte mamalap. wilde jullie laten weten dat ik morgen met spoed bij de gyn moest komen. Huisarts verwees me door. Vannacht krom gelegen van de pijn (krampen / weeën? Alsof k moest poepen sorry (kwam daarna wel wat overigens) en in combi met bruin bloed vond de gyn t erg vreemd dat de Vk me maar wilde laten wachten. Morgen dus 14.00u afspraak. Hartje horen we dan niet maar iig wilden ze uitsluiten dat het iets ernstigers is. To be continued nu lekker druk op werk en vanavond een heerlijk bad!!!
Het komt nog steeds bekend voor Nepthys. Het is is heel erg vervelend! Ik hoop dat het morgen de zelfde oorzaak als bij mij destijds blijkt te hebben. Spannend!
Ja voor mijn 1e echo die ik met 7weken had heb ik het ongeveer 2weken lang gehad. 's Nachts werd ik wakker en ging ik naar de wc. Het zweet brak me uit en kon niet blijven zitten van de pijn. Na ongeveer 15 min op de koude badkamer vloer te hebben verdween het ook weer zo snel als dat het gekomen was. Bij de echo vroeg mijn vk of ik ook pijn had gehad. Vk kon op de echo zien dat mijn baarmoeder zich had moeten voorbereiden omdat het wat achterover gekanteld lag.
Nog even een korte update van mijn kant; ben officieel weer cysteloos... Menstruatie is ook bijna afgelopen dus ik ga vol goede moed weer de volgende ronde in Mamalap, succes morgen, hopelijk zijn het er toch niet zo heel veel. Daantj, ook veel succes, ik hoop voor je dat het bloeden straks toch echt een keer stopt.
Smurjesmama: heel fijn! Nu kan je weer door, op naar de vruchtbare dagen! Mamalap: alvast succes voor morgen!
Daantje ik hoop dat het snel stopt en je eindelijk weer verder kan! Mamalap alvast succes morgen alhoewel ik al weet wat de uitslag gaat worden :x Hier is het bloeden al volledig over (sinds gisterenavond). Sinds vandaag echt mega pijnlijke borsten. Waar dit nu weer vandaan komt Hopelijk komt mijn eisprong nu ineens niet veel te vroeg.... volgende week echo met hopelijk al een eitje in de maak zodat we snel de cryo kunnen doen.
Hè Rogijuli eindelijk deze maand weer actie voor je! Hopelijk de laatste keer Goldfishie tja jij hebt altijd zo'n lange lf en we weten inmiddels dat de temperatuur niet zoveel zegt. Nog even afwachten. Nepthys succes vanmiddag! Ik laat straks wat weten dames. Afspraak staat om 9.15 uur. Ik ga echt al uit van meerdere follikels ik denk dat ik eerder verbaasd ben als het er maar 1 is.
Thx mamalap succes jij. Ik wederom Vannacht krom gelegen 10 min.... Voel me helemaal leeg en ben zo kapot moe. Vriend haalt me op ga niet meer terug werken gaan van slecht nieuws uit en dan weer tegenaan. Hoe gaat t met de rest?
Sterkte nephtys! Ik heb een tempvraagje. Mijn wekker gaat normaal gesproken om 7.15. Maar ik werd nu 6.30 vanzelf wakker en moest plassen. Voor ik uit bed ging had ik snel nog gemeten en was het 36.2. Ik ben nog in slaap gevallen, maar natuurlijk geen 3u diepe slaap meer, want de wekker ging een goed halfuur later. Toen was het 36.32. Dit gaat me vast ook nog na ovulatie wel overkomen, en dan is het tempverschil ws. groter. Dus toch handig om het goed te noteren Volgens FF moet je niet kiezen wat 'mooi' past in je grafiek. Maar wat dan nu te doen? Als jullie er niet waren geweest had ik de eerste temp aangehouden. Welke temp zouden jullie aanhouden?
Nepthys, Ik hoop dat de echo vandaag een vruchtje met kloppend hartje gaat laten zien, maar wanneer dit niet zo is, wees dan niet bang/ongerust want jouw eisprong was 2 dagen later dan gemiddeld en dus ben je ong. 2 dagen korter zwanger. Overigens ben je met 5+6 (of 5+4) weken wel erg vroeg voor een bevestigende echo. Ik had een echo met exact 6 weken en er was niet eens een vruchtje zichtbaar (zat heel erg verstopt). Pas met 7 weken zagen wij een vruchtje met kloppend hartje zitten.
Je eerste temp aanhouden! Het was maar 3 kwartier eerder dan je normale tijd en dus een betrouwbare temp. De reden dat je temp om 7.15 hoger was komt omdat je om 6.30 je bed uit bent geweest! Die mag je dus niet aanhouden.
Hi Rogijuli dank voor je bericht. De reden van de vroege echo is niet voor t hartje maar voor de krampen in combi met bloed. Ze willen zeker zijn dat t op de goede plek zit. Verder reken ik inderdaad nergens op. Merk aan mezelf dat ik nog vermoeider ben maar dat is niet raar als je wakker ligt van de pijn. Hele stomme vraag waarschijnlijk maar hoe reken je dat uit dat ie later is en wel twee dagen? Hoe zie je dat?
Rogiliju: fijn deze ronde actie voor jou! Duim voor een plakbeeb voor jou! Mamalap: succes zo! Nepthys: heel veel sterkte! Mlady: ik zou ook van de eerste temp uitgaan, aangezien je daarna uit bed bent geweest. Mijn temp zegt idd nog niet zoveel, ik zit nog 'heel gezellig' op het wachtbankje.