Nepthys: heel veel sterkte, zat je toch goed met je gevoel... Klinkt een beetje vergelijkbaar met Daantje. Misschien kan zij er meer over vertellen. Ik heb geen ervaring met ma/mk. Khloe: fijn dat alles goed is! Geniet ervan!
Nepthys veel sterkte meis! Ik heb gelukkig ook geen ervaring ermee. Lijkt me pijnlijk om weer door te maken. Khloe voor jou super nieuws! Yeah.
Heel veel sterkte nepthys De cytotec pillen heb ik 2 dosissen van gehad er werd me verteld dat 60 procent kans is dat het hiermee afkomt en 40 dus niet. Daarbij mijn ervaring is dat die krampen behoorlijk heftig zijn en ik razelde als een gek zo koud. Waarvan ik dus bij de 40 hoor ik heb nu provera tabletten gekregen omdat de gyn het weefsel daarmate weinig vond om dit eerst uit te proberen voordat er curretage plaats vind. Provera bouwt in korte tijd baarmoederslijmvlies op en dan krijg je hevige menstruatie. Zoniet als nog curretage. Curretage neemt wat risicos mee verkleving van baarmoeder en ontstekings risicos waarop je dus de kans hebt dat je problemen kunt krijgen om weer zwanger te worden. Maar kam ook goed gaan Ik heb voor de pillen gekozen omdat ik die risicos uit de weg wil gaan en ondanks de ellende waar ik nu nog mee zit zou ik als nog de zelfde keus hebben gemaakt. Hoop dat je iets hieraan hebt nogmaals veel sterkte. Beetje dubbelop Maar van harte gefeliciteerd khloe met het goede nieuws geniet ervan
Neem ook pillen maar mij wilken ze misoprostol geven? Hebben ze je ook gezegd een periode over te slaan of gelijk weer proberen?
Nepthys... wat enorm balen dat er niks te zien was, maar gaan ze nu gelijk van een mk uit??? Waarom maken ze over een week niet nog een echo???? Toen ik exact 6 weken was had ik ook geen vrucht op de echo. Alleen een lege vruchtzak en die meette maar 5 weken. 1 week later weer een echo en daar zat een vrucht met kloppend hartje en netjes 7 weken oud. Je bent nog zo enorm vroeg en ik vind dat jij maar met rare doktoren te maken krijgt helaas Laat je niet afschepen met een curretage en pillen maar eis volgende week nog een echo!
Dat zijn die pillen nepthys maar ze heten cytotec. In feite als alles weg is en gestopt met bloede en je hebt controle echo gehad mag je door. Maar ik kan nog niet door zoals ik hierboven verteld heb ik lig al een maand te kl***** En idd wat rogijuli zegt! Ik heb nog 2 echos gehad voordat ik die optie kreeg
Ik krijg ook nog een echo volgende week om medische redenen en om t vast te stellen. Ze zei de kans gezien de bloedtesten die ook zij ziet en de eisprong en vooral ook het geen sex gehad meer hebbende niet kloppen. Ze zei ook wellicht komt er een wonder maar ze acht de kans erg klein. Dus ja nog een echo en dan ook die pillen meenemen.
Dat heb ik ook geëist hoor. Dus die krijg ik ook zeker. Daan een maand al bij m'n schoonzus zijn ze daarna op gegeven monent over gegaan toch op curetage. De combi hcg (de hoogte ervan) en t erg prille zakje een mini 5 weken terwijl ik echt idd al verder moest zijn het klopt echt niet. Een late eisprong of innesteling zou kunnen. Maar... Zou je dan al (die bloeding kreeg ik op 24 dec) op 27 dec een millimeter zwangerschap zien (die ik zag op de echo toen). Dat kan niet zo snel gaan zei de gyn
Meid... ik had toen ivf gedaan en wist 10000% zeker dat ik 6 weken was. Ik zag het heeeel somber in zonder vruchtje en een week te kleine vruchtzak maar mijn gyn feliciteerde mij en zei dat het er goed uit zag. Met jouw bloedwaardes was helemaal niks mis. Ik zeg nog steeds dat je 50/50% kans hebt dat het mis gaat! Ik ben op basis van wat ik allemaal van je lees compleet niet overtuigd dat het mis zit bij je.
Nepthys ik ben het eigenlijk wel eens met Rogijuli. Je bent nog zo vroeg met de echo. Late innesteling komt toch wel veel voor. Ik ga gewoon nog door duimen voor je!
Ik heb te snel gelezen, ik dacht het al zeker was dat het een mk was.. Maar ik ben het met Rogijuli eens. Het is nog zo vroeg dan is het niet heel raar dat er nog niets te zien is. Het kan naar mijn idee ook nog alle kanten op. Ik hoop het in ieder geval van harte voor je
Ik wil heel graag ook zo denken maar omdat ik op 27 december een echo heb gehad waarop iets te zien was van 1 mm dat een beginnende zwangerschap was blijkbaar toen al kan Een late bevruchting bijna niet tenzij de bevruchting plaats vond op bijv 24 dec en je dan meteen al zoiets kleins ziet op de echo maar OKK dat kan Niet want de innesteling kan niet zo snel gaan. Op 27 dec was er iets te zien stel innesteling 24 dec toen ik die spotting had en bevruchting dan op ?? Innesteling is toch niet meteen na de bevruchting maar dagen erna? Reken je dan je zwangerschap op monent van bevruchting of moment van innesteling daarom zei de gyn dat. T klopt niet
Maar Nepthys een zwangerschap te zien van 1 mm bestaat niet. Ze hebben waarschijnlijk verdikt baarmoederslijmvlies gezien. Maar dat is normaal na eisprong. Op 27 december zat je 10 dpo.
En over die waarden... Een waarde van 625 bij 3 weken? En een waarde van 6025 bij dan zeg maar 4 weken en 4 a 5 dagen? Zelfs haar tabel gaf lagere waardes aan dan die van mij
Ze zag een klein zwart bolletje (die ze opgemeten had) gelijk aan een hele prille zwangerschap ze ze toen. Vandaar.
Volgens mij is er echt niks te zien behalve verdikt slijmvlies op 10 dpo. Misschien hebben ze iets anders gezien.
Wat jij op 27 december (10 dagen na ei) hebt gezien is echt geen milimeter vruchtzak geweest!! Dat is echt onmogelijk met 3+5 weken. Dan heb je alleen nog verdikt baarmoederslijmvlies. Bloed tekent zich in de baarmoeder ook als zwart. Wellicht heeft er wat (innestelings)bloed gezeten wat je nu in oude vorm (bruin) aan het verliezen bent. Ik vraag me af waarom ik je probeer op te beuren want wat ik ook zeg heb jij een negatief weerwoord op. Ik kan niet meepraten over verdriet over een miskraam (vanwege eerdere gebeurtenissen) maar weet jammer genoeg verdomd goed wat verdriet is dus ik begrijp je echt wel .... maar ik hoop alleen dat je ook nog open kan staan voor positieve meldingen want het hoeft nog helemaal niet over te zijn!