ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie weet de gyn was erg stellig over een ma. De kans is erg groot gezien de echo op 27 dec en die waardes. Ze vond ze wel erg hoog voor een zwangerschap van 4 weken en 4 of 5 of 6 dagen. Vind t echt lief en top dat jullie zo positief zijn ik ben er echt pas klaar mee echt klaar als bewezen is dat volg wk t niet gegroeid is maar ze was zo stellig die gyn :( jullie geven me gewoon echt weer een beetje positief gevoel en hoop :). En ja als t zo is moet t maar maar zie erg dan op tegen pillen etc bah

2. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    En daarom zei ik net tegen mamalap jullie geven me echt hoop en een positief gevoel ik geloof er zelfs weer een beetje in door jullie laten we nog even van positive uitgaan. Dank. En de gyn maar gauw vergeten ik word negatief van al die rare doktoren. Dank voel me wel positiever en zelfs weer hoopvoller

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Nepthys: ik ga ook nog voor je duimen hoor! Aftellen naar de echo volgende week!

4. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik waardeer het ook echt en wordt er zelfs een beetje hoopvol weer van. Ti's alleen zo moeilijk als een gyn en een Vk die dingen zeggen tegen je (en een ha) om dan posi te blihven denken. Dat weerwoord is ws stukje zelf bescherming. Mocht t niet goed zijn (echt m'n gevoel is daar zo stellig in) dan kijk ik ook zo op tegen die pillen. Moet me zelfs van werk ziekmelden en daarin zijn ze zo kut. Maar ja. Hoort allemaal bij t leven. Ik denk dat als het echt echt goed zit, ik dat echt wel ga voelen. Maar voor nu even door de pijn heen bijten en stiekem hoop houden

5. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Bedankt lieve meiden, voelt beetje dubbel.

Nepthys, het kan wel wat meiden zegt late innesteling.

Mijn laatste menstruatie begon 23 nov dam zou k nu 7 weken zou iets moete zijn maar mijn innesteling was later vandaar rond 6weken, maar krijg volgende week nog echo om beter te zien.
    Wie weet zien ze volgende week beter.

Xxx

6. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van genieten kloe!!! Het is je gegund!!
    idd wie weet is t wel positief dat weten we pas volg week. Hopelijk kom ik beetje pijnvrij de week door en anders paracetamol. Hopelijk wordt al t tegendeel bewezen volg week.dank voor de opbeurende berichten want het komt zeker aan rogijuli.

7. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Ik weet wel 99,9% zeker dat het geen vruchtzak was die je destijds op de echo zag. Hier heb ik een echo gehad met 12 dpo en er was enkel verdikt baarmoederslijmvlies te zien.

8. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien andere vk of gyn zoeken voor vervolg echos als ik dit allemaal lees zijn ze alles behalve behulpzaam en geruststellend en doen uitspraken wat niet mogelijk is jij draait zometeen nog door.

Ik duim voor goede afloop

9. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames ja als je jullie reacties leest, heb ik idd hele rare dingen gehoord. De Vk destijds heeft me dat letterlijk gezegd waardoor de gyn dan ws ook met hele andere ideeeen komt op basis daarvan. Ik heb goed geslapen en veel aan jullie positieve woorden gedacht (gedroomd). Heb besloten voor mezelf dat ik me niet druk meer maak. Komt zoals t komt en laten we duimen voor een goede afloop. M'n gevoel parkeer ik even anders word ik gek. Grappig dat dat bolletje dat we toen zagen er exact zo uitzag als een bolletje dat je ziet op een beg zwangerschap.en zo vertelde ze t me ook aangezien zei ze m'n hele baarmoeder verder schoon was zonder verdikkingen of stolsels. Alleen dat zwqrt

10. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry ging fout. Ben een stuk rustiger en voel me lichamelijk ook relaxter dus ik ga lekker sporten hardlopen en me ontspannen. Mocht t wel mis zijn dan even lichaam ook rust geven en ervan uitgaande dat verder alles ok verloopt.
    Ik laat ook los wat de ha zei dat de waardes exact pasten bij 5 weken en gaan ervanuit dat alles later is geweest en de innesteling niet was toen ik m'n bloedingen had in december . Zo klaar zen en hopen op snel verloop van de week. En sorry dat ik zoveel vragen stelde was niet om een weerwoord te geven maar om misschien antwoord te zoeken dat alles wel verklaren zal.
    Dank dames xx

11. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klein detail ik testte bij de Vk dacht ze zeeeeeeer licht positief als in mega ver weg positief op een dip stokje hcg Zw test je moest goed kijken maar zat er wel.

12. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    One more thing. Love u all voel me echt echt stukken beter. Komen er wel dank voor dit forum. Love!!!!

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goldfishie temperatuur iets naar beneden :( maar ja je moet nog een paar dagen. Wat zegt je gevoel?

14. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes goldf. Wanneer testen denk je?

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Nepthys: ik test eigenlijk niet, mijn temp geeft mij altijd antwoord dat een test niet nodig is.

Ik denk dat het alweer game over is. Temp gaat langzaam naar beneden, is ook niet echt hoog geweest. Ook gisteravond heel klein beetje bruinverlies en vanochtend weer. Ongi zal vandaag nog niet komen omdat mijn temp nog boven de lijn zit. Maar morgen of overmorgen waarschijnlijk. Wel een kortere ronde dan verwacht, alleen weet ik dan totaal niet meer wanneer mijn eisprong dan geweest zou moeten zijn. Dan toch maar FF aanhouden?

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Nepthys: laat het over je heen komen en zoek vooral leuke afleiding en plan je weekend lekker vol. Ik duim zeker nog voor je!

17. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx goldf en balen zeg :( niet zwanger worden is naar en wel zwanger worden en t niet halen ook.
    Voel me stuk beter ga dit weekend waarsch sushi eten veel trainen weer vanaf vandaag en ga weer flink in m'n dieet duiken. Ga daarin vaak diep en val er goed en snel mee af. Voel k me weer lekker bij. Enige waar ik tegenop xie als t zover mocht komen zijn die pillen bleeehhhh

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Nepthys: ja, niet zwanger worden is moeilijk, maar een mk lijkt me ook super zwaar. Het enige wat ik daaruit als positief kan halen is dat je weet dat je zwanger kan worden. Ik weet dat dus niet eens en daarover voel ik me wel eens onzeker. Ik weet niet of het ooit gaat lukken.

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.189
    15.696
    113
    Nabij Utrecht
    Nephtys je bent nog steeds zwanger... waarom zou je dan in godsnaam maandag gaan dieeten zodat je lekker snel afvalt??

Stel dat het wel goed zit, waarom zou je dan nu het risico gaan lopen?????
    Dat is hetzelfde als wanneer je nu een peuk zou gaan opsteken (mocht je hebben gerookt en gestopt zijn na de test). Je weet nog steeds niet 100% of het fout zit.

Soms snap ik jou echt niet!!

Stel die plannen allemaal lekker uit tot het moment komt dat je bewezen niet meer zwanger bent en tot die tijd leef als een zwangere!

20. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik duim ook nephtys, weinig aan het menselijk lichaam is exacte wetenschap.

Ik zou het ook niet weten goldfishie, tis zon lange stijgende "helling".

Deel Deze Pagina