Goldfishie balen. Ik zag het ook al in jouw temperatuur dat hij alweer daalde. Gezien jouw normale lf denk ik dat fertility friend inderdaad dan toch gelijk heeft. Nepthys! Doe eens rustig aan! Alles wat Rogijuli zegt klopt. Met nog een toevoeging je wilt evt toch ook weer zwanger worden? Dan is diep lijnen ook niet goed. En om eerlijk te zijn word ik er ook een beetje moe van. Pfff
Dag Goldf snap heel goed dat dat je dwars zit. Either way t' is beiden niet leuk. hebben ze geen duidelijke reden waarom het wel of niet zou lukken bij jullie? Medisch dan.
Ik snap je reactie heel erg goed en van mamalap. Word er zelf ook moe van en zoals smurfjesmama zegt er zit weinig exacte wetenschap aan het menselijk lichaam. Het is heel moeilijk uit te leggen, het stukje gevoel. Ik ken mijn lichaam zo door en door. Gevoelsmatig voel ik dingen feilloos aan, wat het ook is (al mijn hele leven). Ik wist ook exact wanneer ik zwanger was beide keren aan mijn lichaam en wist ook exact wanneer het over was de eerste keer (en ws nu ook). Dat exact zelfde gevoel had ik deze keer ook en dat moment komt exact overeen met de duur zoals vastgesteld gisteren en het aantal dagen dat ik 'teruggezet' zou worden. Gisteren was ik echt heel negatief en verdrietig (voor mij viel het o zijn plek) en moest ik me even uitlaten en uitpraten reageren hier op forum. Nu voel ik goed, knop is om en als er wel wonderen bestaan, dan ben ik alleen maar heel blij. Het kan best dat alles dat ik voel niet klopt en het toch goed zit. Ik ben iemand, ik word erg vrolijk en blij van lekker in mijn lichaam zitten, sporten en zien dat mijn lichaam vormt. Ik voel me er heerlijk bij. Vanmorgen 5.30 opgestaan en gaan hardlopen en daarna nog wat meer gedaan voor mijn werk. Ik ben positief, dankbaar voor hetgeen dat ik heb een gezond en erg leuk leventje. Voor jullie klinkt het idd negatief en heel vermoeiend, maar mijn lichaam vertelt me direct wat er goed of niet goed zit. En.. als wonderen bestaan, dan kan het, maar in de tussentijd doe ik waar ik me gelukkig en blij mee voel. Weet je wat het grappige is.. ik vertel mijn gevoelens in de hoop inderdaad dat iemand (en dat doen jullie) met argumenten komen die me het tegendeel bewijzen, want natuurlijk wil ik zwanger zijn!!!!! Dus JA ik wil dat mijn gevoel niet klopt met heel mijn hart. En zo niet, dan gaan we net zo vrolijk weer door voor de volgende met behulp van de temperatuur. Dus nogmaals dont judge me ... het is een raar iets het menselijk lichaam. Het is achter de rug en volgende week horen we iets positiefs of een formaliteit en dan is het even doorbijten. ok?
Meiden: ik heb besloten om niet meer te gaan tempen. Alleen de komende dagen nog, zodat ik precies weet wanneer ik de ongi kan verwachten. Ik heb genoeg inzicht gekregen in mijn cyclussen. Ze blijven wisselend en mijn eisprong is toch steeds op een andere cyclusdag. Als ik vanaf volgende week weer in het iui traject zit dan krijg ik echo's om te zien hoe groot mijn ei is. En door de pregnyl en de iui weet ik wanneer mijn eisprong dan is en dan ook mijn nod. Maar ik blijf hier natuurlijk meelezen, want ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger worden!
Haha Goldfish dat is zeker zo. Ik hoop echt heel erg dat ik er naast zit, laat me er naast zitten dit keer!! gewoon een keer . Het is gewoon k.t dat dat gevoel zo hevig is dat onderbuik gevoel en dat (als het zo is) mijn lichaam gewoon nog niet zo ver is. Ik pas ook sinds 2 dagen alle broeken weer zonder knoopje open te hoeven doen en niet meer misselijk in het OV. Alleen de constante buikpijn nu, maar dat is te verhelpen met paracetamol.
Ik word er ook beetje moe van. Er wordt totaal niet geluisterd naar wat er gezegd wordt. Wat heel jammer is. Dames doen moeite advies tegeven je op te beuren etc etc... Maar jij walst er gewoon overheen als jij denkt dat het over is doe wat je niet laten kan... Vooral sushi eten Intensief sporten en dieeten top! Maar sta dan niet meer gek te kijken als je of geen antwoord krijgt of een hoop kritiek krijgt... Denk dat ik genoeg gezegd heb raak geirriteerd Gold dikke knuff geef niet op er komt een tijd dat je mag gaan pronken xxx Mijn temp lijkt te dalen maar geen hevige ms of nog niet ben benieuwd.
Hee Daan ben ik het niet mee eens want gisteren reageerde ik nog met een bedankje dat ik wel degelijk dankbaar was en me zelfs positiever ging voelen, daarom schreef ik net ook dat ik gisteren in mijn emotie zat en daarom negatief reageerde. Nogmaals voel me goed vandaag en ben verre van negatief meer. Ik houd van de dingen die ik doe en bedank de dames hier nogmaals voor de opbeurende berichten want voel me wel degelijk beter erdoor. En als ik mensen tegen het harnas heb gejaagd dit was niet de bedoeling en daarvoor excuses, hopelijk accepted en kunnen we nu gewoon verder met de normale gang van zaken. Heb zoveel vragen gesteld en veel gedaan met de adviezen. En ik hoop dat ik dat mag blijven doen. Sushi eten kun je ook bij een restaurant waar ze het vers halen (dus dit is niet negatief) daar eet ik altijd met m'n zwangere vriendin. Sporten word ik erg gelukkig van en dat mocht ik lekker blijven doen. Als ik begin met dieet maandag (dinsdag echo) dan kan ook dat niet veel kwaad nog. Ik begin niet meteen drastisch namelijk. Zo negatief is t allemaal niet.
Was trouwens bij de gyn dus maandag, beetje oude kerel al. Moest dus wel lachen want hij benoemde temperaturen als een middeleeuwse methode... Zitten wij hier dan met zijn allen met ons goede gedrag . Blijven typische mensen, die artsen...
Dank Daan, ea. ik maak me nog geen zorgen over later. het was alleen verdrietig en daarom walste ik (geef ik toe) er niet doelbewust overheen. Soort van zoeken naar tegenargumenten voor mijn gevoel . En daarom is het fijn als je even op je plek gezet wordt en wordt terug gefloten. Ik zie het als positieve kritiek waar ik iets mee doe. Dus nogmaals excuses, is niet zo bedoeld was beetje egoistisch. Ik heb wel hiervoor veel gesport (5 dagen per week) en heb dat geminderd inmiddels al 4 maanden. Ook eet ik heel gezond nog steeds. Een miskraam kan ook duiden op een te laag progesteron, maar dat onderzoeken ze pas later is mij verteld.
Noem ons maar oermens haha maar we leren er wel veel uit En artsen blijven apart inderdaad ik heb ook een man wel vrij jong eerst dacht ik omg een man. Maar hij legt dingen veel beter uit dan de dames die ik gehad heb. Alleen is het wel beetje vreemd met echos maken of inwendig onderzoek haha
Niet om een duit in het zakje te doen maar toch wil ik ook kwijt dat je berichten soms te veel zijn.. Het leest niet fijn.. Je bent erg onzeker maar in een zwangerschap heb je nooit garantie dat het goed gaat, ook in week 40 is het nog steeds spannend. Zo onzeker blijven kun je niet zo lang vol houden. Misschien ben je ook een persoon die sowieso extra bevestiging en aandacht voor je zwangerschap nodig hebt. In dit forum zitten een heleboel meiden die heel graag zwanger willen worden maar het nog niet lukt. Ze geven je een heleboel steun en adviezen maar het komt soms over of je het niet wil. Ze zouden graag met je willen ruilen, denk ook om hun gevoelens..
Ook deze duit mag in het zakje. En heb ik verdiend dus ook jullie bedankt ervoor. Soms heb je dat nodig ik kan niet uitleggen waar het vandaan komt, maar ik heb er wel veel over gesproken en nog steeds. Daarom is het fijn dat mensen zoals jullie dat ook zeggen in je gezicht. Dus taken en wordt wat mee gedaan. Soms moet je ook wel eens je mond houden (qua gevoelens . Zekerheid heb je nergens en moet idd rekening houden met allemaal. Nogmaals excuses
sorry sorry sorry... dames jullie hebben gelijk.. Wil me ook gewoon het liefste normaal zwanger voelen en ervan genieten zonder dat mijn gevoel / lichaam zegt dat het fout is. Kan geen bloem smiley vinden, maar bij deze... een bloemetje van Het spijt me ok? Na de eerste keer werd ik wat destructief.. gebeurt niet meer... en als t teveel is, zal ik me afmelden van het forum. knuffs