ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Afmelden is wel weer heel rigoureus.
    Ik voelde ook dat het mis was, maar ik heb me die 10 wk lang wel als zwangere gedragen ( dus geen alcohol, rauw vlees etc )
    Persoonlijk vind ik dat temperaturen door moet een raar advies maar ik had al eerder mijn mening hier over gezet..
    Tuurlijk mag je je onzekerheid hier uitten, maar je moet wel open staan voor ons advies en zeker nog als een zwangere gedragen want dan ben je tenslotte nog. De eerste 12 wk zijn altijd onzeker en door een mk net ffies wat meer.
    Dus plan leuke dingen in zodat de tijd naar de volgende echo snel om is

2. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Moonlight weet je wat.. ga gewoon doen wat jullie me zeggen. Klinkt aannemelijker dan wat verschillende mensen zeggen. Tempen ben ik mee gestopt en ga ik pas mee starten als het zo ver is. Ik voel me naar dat ik mensen tegen het harnas gejaagd heb, maar ik zie wel het positieve ervan in. Mocht het wel mis gaan heb ik van jullie geleerd rustig te blijven. Mocht het weer raak zijn hetzelfde. Druk maken heeft geen zin, ondanks je gevoel.. en... iets positiefs is wel... ik loop bij de gyn gelukkig maar, beter dan die vk of huisarts. Ik heb jaren zwaar gesport en gedieet (4 jaar) wellicht is er iets met progesteron of is mijn lichaam nog niet klaar voor deze omslag voor nu. never too late zei een wijze mevrouw ooit tegen me je moet er wel open voor staan. Dus bij deze.

3. XmoonlightX

Ja tempen ben ik ook weer mee begonnen toen het mis ging.. En een mk kon ik daar niet uit halen idd.. Dus het geeft nu niet veel meerwaarde lijkt mij.

Dieeten is nu gewoon niet goed voor de baby, ook al heb je het jaren gedaan, maar toen was je niet zwanger ;)

Sporten kan je volgens mij wel gewoon doordoen hoor als je dat gewend bent.. Je moet er alleen voor zorgen dat je hartslag niet te hoog is

4. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nu start ik er ook nog niet mee, hopende op een wonder dinsdag. Maar daarna wil ik echt wel weer goed op mijn voeding letten. En met dieper bedoel ik absoluut geen snoep meer, dat ik nu wel doe en alleen uit eten eens per week. Misschien had ik daar duidelijker in moeten zijn.

Sporten doe ik ook nog steeds wel ietsje minder maar nog wel 4x per week. Ik wil er nu ook weer bij gaan hardlopen want voel me daar lekker bij.

Weet je liefste wil ik ook rustig zijn, achterover hangen en denken we zien wel. En dan deed ik eerste periode ook tot op t punt dat ik ineens iets voelde in mn lichaam soort plop of stop moment. Moeilijk uit te leggen. En de paniek die dan toeslaat moet ik temperen en de adviezen aannemen. Vandaar alle positieve kritiek taken en into consideration. Vriendin maakt me alleen gek door te zeggen het komt door je progesteron doordat je zoveel sport en gedieet hebt etc. te weinig ervan neom maar op. en in NL schijnen ze daar nog niet zoveel van t weten zei ze.

5. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liever even focus op anderen hier in het forum die het harder nodig hebben en het meer verdienen :). Ik ben stil tot dinsdag en stel jullie netjes en rustig op de hoogte van uitkomst.

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahhh goldfishie! Ik vond het altijd zo leuk om met jouw kaartje mee te kijken! Maar snap het helemaal meid. Wel leuk dat je mee blijft lezen.

Ik heb net nog maar eens contact gehad huisarts. Ik voel me weer prima, maar die stem blijft echt slecht. Wat blijkt nou dat kan tot 6 weken duren na wat ik heb gehad. Pfff 6 weken! Bah bah ik wil praten!

7. XmoonlightX

He getsie zo lang mamalap :(

8. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig dat je er wel bij blijft Gold!

Mamalap... 6 weken?!!! Arhgggg :$

9. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    6 weken niet praten damn

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goldfishie nog lager bah einde oefening. Maar dat voelde je al aankomen. Je kaartje blijft beetje de vraag wanneer hij nou gesprongen is.

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Mijn gyn vraagt er nooit naar en doet er niets mee als ik het laat zien. Ze zijn alleen geïnteresseerd in ovulatietest-piek en cycluslengte. Ik denk dus dat in de medische wereld als is vastgesteld dat temperatuur niets zegt. Ik doe het momenteel alleen om m'n lichaam (nog) beter te begrijpen nu ik in de mmm zit. Maar blijf het beslist niet voor altijd doen. Veel teveel impact... :)

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik ga vandaag een nieuwe ronde in... :(
    Had ik idd al zien aankomen qua bruinverlies. Maar om nu al ongi te worden had ik niet verwacht, klopt niet met FF of Mama apps en ook niet met mijn eigen gevoel van de eisprong.

Straks ga ik bellen om een afspraak te maken rond dag 10 voor de follikelmeting en daarna de iui afwachten.

Dit was dus ook de laatste ochtend voor mijn temp. Gaat wel afkicken worden, hahaha! Het was zo'n gewoonte geworden! :D

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mijn gynaecoloog vond het bij intake wel interessant om mijn kaartjes te zien. Ze kon duidelijk zien wanneer er geen eisprong was en wanneer wel. Ze zei niet 100% betrouwbaar, maar wel heel veel. Nu vinden ze het niet meer interessant omdat ik echo's krijg.

14. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte goldfish niet leuk.

15. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mamalap grappig dat ze er daar niet heel veel waarde aan hechten. Wij halen er in elk geval voldoende uit :). Fijn de echo's daar zie je toch meer op.

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou dames nog 2 uur dan weten we het! Wordt het seksen of spuiten nieuwe cyclus? Ahh vind het toch wel weer spannend! In ieder geval actie!

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.189
    15.696
    113
    Nabij Utrecht
    Jammer Goldfishie :(:(:( Had toch zo enorm mooi geweest nog net op de valreep.
    Ik duim dat je met IUI heel snel zwanger bent! Hou je ons wel op de hoogte??

Mamalap! Spannend ... ik zet mijn geld in op geen sex en volgende maand spuiten ;)

18. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar is de pot? Zet ik in op seksen :D

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mijn geld gaat ook op spuiten volgende maand. Maar wie weet verrassen mijn eitjes me nog ;)

20. XmoonlightX

Bij mij was hij blijkbaar niet betrouwbaar..
    Want ik ben toch echt een week verder dan de berekening vh kaartje ;)

Deel Deze Pagina