ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Spannend musicmama. Alhoewel ik het ook gehad had zonder zwangerschap. Hopelijk bij jou wel!!

Hier zijn de ovu testen nog hetzelfde. Zit inmiddels op dag 11.

2. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    mijn temp zakt echt altijd eerst voor ik ongie wordt..

dag 11.. tis nog vroeg! niet te ongeduldig worden he! :p (moet je horen wie het zegt! ;) )

3. XmoonlightX

Dat is logisch toch dat hij dan zakt??

Haha ik wacht rustig af qua oplopende testen ;)

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja hoor 3e plasje en weer een knaller! Cervix slijm klopt ook nog het voelt ook als aankomende eisprong. Oe zou het dan eindelijk? Hopelijk vannacht of morgen en dan overmorgen mijn temperatuur omhoog.

@xmoonlightx: cd11 is nog steeds vroeg, maar wie weet knalt hij zomaar! Heb je altijd oplopend? Korte piek of lange piek?

5. XmoonlightX

Bij de action had ik altijd een korte piek...
    Hij is nu steeds hetzelfde dus tja dat kan twee kanten op, of die piek komt binnenkort of hij blijft nog een tijd zo...
    Dus rustig afwachten :)

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

En music mama hoe was je temperatuur?

@xmoonlightx: tja dat is het klote van zo'n cyclus die onregelmatig is dat je soms zolang moet door testen. Maar uh daar kun jij inmiddels toch ook wel hulp voor krijgen? Je bent toch alweer vrij lang bezig.

Hier is temperatuur weer iets lager (hopelijk ovulatiedip) temperatuur lijkt wel iets stabieler afgelopen dagen. Zo ziet mijn kaartje er nu uit. Ik heb wat gediscard om eisprong weg te halen.

7. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    mijn temp was 36.8 vanmorgen dus ik denk dat de ongie eraan komt :( Op naar Ronde 3 dus!!

Mamalap.. ik hoop dat het een ovu dipje is!

8. XmoonlightX

Jammer music mama! Op naar ronde 3 :)

Ik denk dat ze nog niet heel veel doen omdat ik al zwanger geweest ben mamalap

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

@music mama: ahh nee balen!!! :(
    Dus toch eisprong 3v augustus..

@xmoonlightx: tja dat is precies de reden waarom ik ook een jaar moest wachten al bewezen zwanger te kunnen raken. Maar ja dat neemt niet weg dat een onregelmatige cyclus niet meewerkt. Heb je zelf een idee tot dan wacht ik?

10. XmoonlightX

Nee ik twijfel steeds haha

11. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Gewoon doortesten moon..

Hier nog geen enkel spoor van ongesteldheid..

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

@music mama: ik hoop dan toch dat je temperatuur morgen weer omhoog is, het zou kunnen hoor een dipje, maar dan moet hij morgen weer hoger zijn. Heb je nog andere symptomen?

@xmoonlightx: tja dat is ook inderdaad lastig, als je er zelf klaar mee bent bel je vanzelf. Dan hoor je wel of het te vroeg is of niet.

Ik denk zelf toch vannacht mijn eisprong te hebben gehad, afgelopen dagen heel veel steekjes vandaag niks. Ow ik hoop het zo! Haha

13. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ik hoop het ook voor je mamalap!

Moon.. denk je er over om ook de HA te bellen dan voor een afspraak bij de gyn? hoelang proberen jullie ook alweer nu? (volgens mij heb je het wel opgenoemd maar ik kan het niet meer terug vinden..)

En ja... bij mij... ik weet het niet erg.. gister middag behoorlijke kramp in mijn buik.. maar ik weet niet of dat mijn BM was.. want ik had ook last van mijn darmen gister.. 3x naar de wc geweest! wel normale ontlasting.. maar 3x op 1 dag is wel veel voor mij.. vandaag helemaal geen klachten... tis afwachten.. ik ben ook benieuwd wat mijn temp morgen gaat doen...

14. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    ow Moonlight.. ik zie nu in je onderschrift dat jullie 9 maanden (of 9 rondes) bezig zijn waarvan 1 MK?

15. XmoonlightX

Yup:(
    We zijn nu een jaar bezig.. Waarvan idd 1 mk bij tien weken en nu ronde 10

De ha hoef ik ip niet te bellen, liep namelijk al bij de gyn bij mijn 1 e zwangerschap. Dus kan hen altijd zo weer bellen.

16. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Tsja.. wat zal daar de oorzaak van zijn.. ik bedoel dat het nog niet echt gelukt is.. tis je eerste kindje toch?

17. XmoonlightX

Tja de mk is nu gewoon dikke vette pech.. Ze gaan pas bij meerdere mk onderzoeken.
    Ip was ik best snel zwanger, na zeven mnd en in de zesde ronde..
    Dus hopelijk nu binnen een paar maanden weer :)

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Precies hopelijk binnen paar maanden weer!! Maar snap het wel hoor die lange cyclussen ertussen gaan aan je vreten. Misschien voor jezelf een termijn zetten..?

Bv als het over 2 rondes nog niks is of het nieuwe jaar. Zoiets?

Ik merk dat het mij wel rust geeft om een termijn te hebben. Als het in november nog steeds *piep* is bel ik huisarts.

19. XmoonlightX

Ja mijn vriend wil ook nog even afwachten. Ik heb elke ronde een ei, hij is alleen wat later..
    Misschien als ik nu ook de zesde ronde voorbij ben?
    De cyclus van 26 dg was nog resterend bloed vd mk he dus ip moet ik deze nog geen eens meetellen

20. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Een termijn stellen werkt bij mij ook erg goed. Dit doe ik ook vaak met zwangerschapstesten.. misschien indd goed om te doen!

Deel Deze Pagina