Wow gezellig hoor dames! Mijn bank is heel breed, ik zal even plaats maken Ohh hoop zo dat het in ieder geval van 1 van ons raak is, nee eigenlijk gewoon voor ons allemaal! Nepthys is normaal hoor! Wees blij dat je weinig kwaaltjes had. Ik heb zwangerschap eigenlijk amper gemerkt dat ik zwanger was op groeiende buik na. Heerlijk!
Ja we doen gewoon estafette Vind het echt alleen echt heel moeilijk om positief te zijn, ik zit nog wel een klein beetje in m'n dip hoor, Sorry. Ik vind dat jullie er heel erg knap positief in staan! Wil wel zeggen dat ik daar steun van heb, dank Ik ga proberen alleen nog positieve energie te geven RoGi welke cyclusdag was vorige ronde dan mijn eisprong, denk je? Ik had toen dag 21 positieve ovulatietest, maar dag 22 om 12u zat het eitje er nog (echo). Dag 25 om 12u was die echt gesprongen (weer echo). Ben wel benieuwd, wat vind jij?
Meiden... wat zouden jullie doen. Mijn eitje springt 100% zeker morgen (ochtend). Dinsdag heb ik de tp ALS het ontdooien goed gaat. Stel dat het ontdooien niet goed gaat dan is de kans deze maand weggegooid. Zouden jullie ook nog morgenavond zelf een poging wagen? Als het ontdooien niet goed gaat heb ik toch nog een kans op natuurlijk geluk.... maar stel dat het ontdooien wel goed gaat dan is er natuurlijk kans op 2-ling...... Nu nog een 2-ling erbij... liever niet.... maar wil ook geen kans mislopen. Heb jullie advies ff nodig!
Ow Rogijuli ik begrijp je dilemma maar al te goed! De vraag is zou je het aankunnen en durven een tweeling? Als je antwoord daarop ja is dan ervoor gaan. Als je twijfelt of nee zegt zou ik het op de terugplaatsing aan laten komen. Ik weet helaas al te goed hoe moeilijk die keuze is en ik ben nu eigenlijk wel blij dat we vorige keer er niet echt voor gegaan zijn, dit voelt beter voor mij kans op eenling.
Tja wat ik zeggen.... durf ik het aan? Ja hoor totally. Kan ik het aan? Geen idee .. maar volgens mij weet je dat pas als je in de situatie zit. Onze zoon heeft adhd en pdd-nos dus vergt veel aandacht en hij gaat ook nog de puberteit in. Maar betekent dit dat ik een 2-ling niet aan kan ...... geen idee. Weet het echt niet
Haha nou vrienden van ons hebben een tweeling van nu 4 maanden oud. En ik kan je zeggen hun liever als ik. Mijn man is er zelf 1 van een tweeling en mijn schoonmoeder zegt ook zeer vermoeiend als ze klein zijn. Te doen maar echte energie vreters. Ook wel heel gezellig en druk hoor. misschien is mijn referentie kader anders. Ik kan je dan ook geen advies geven alleen vertellen wat ik hoor en zie van andere.
36.6..... nog van ziekies of is ei gisterenavond gesprongen? Who knows. Of wellicht was mijn temp hoger vanwege ziekies maar nu iets lager vanwege diclofenac die ik gisterenavond genomen had voor hoofdpijn. Ben in ieder geval snip verkouden :x
Tja dat is inderdaad lastig te zeggen uit je temperatuur als je niet lekker bent Hier een mooi rood kruis gekregen.
Ben ook misselijk maar dat kan ook van de pregnyl komen. Tis toch het zw hormoon wat ik gespoten heb. Mamalap gaat goed bij jou!! Mooi kruis. Ik duimen voor een mooi kruis op de zw test over ruim een week
Inderdaad mooi kruis Mamalap RoGi tis de 1e X dat ik zo'n tp 'van dichtbij' ga meemaken, ben benieuwd hoe je temp gaat verlopen... Mijn eigen temp is ongeveer hetzelfde als gisteren. Zal dus wel goed zijn. Nog steeds verkouden en kriebel@keel. Gelukkig straks weekend Werkze!
Lekker druk op het nod-wachtbankje meiden! Ik duim zo hard voor jullie!! Zit er nog iemand anders op het eiwachtbankje?
Oja..... we gaan het toch vanavond nog ff gezellig maken . Als het zo is dan is het maar zo en mocht het eitje niet goed ontdooien dan hebben we in ieder geval geen poging weggegooid