ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ei kan nog niet zijn geweest btw ik heb me ovulatietesten gekocht en die zijn tot nu toe wit geweest afgelopen 3 dagen
    nu een heel licht streepje. Dankjewel dames

Ik hoop dat die cyste weg gaat gold dit is echt bagger

Hoe gaat het met derest?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      7 KB
      Weergaven:
      0
  2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.189
    15.696
    113
    Nabij Utrecht
    Hier alles prima... morgen tussen 10-12 het verlossende woord/telefoontje :)

3. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Nee beslist niet :) Check m'n temp vorige maand, toen ook precies zo'n dip! Is dat raar dan? :(

Ik neem aan dat m'n temp morgenochtend weer omhoog is, net als vorige maand. Ben benieuwd of deze ronde nu ook weer zo snel afgelopen is... Ik heb eerder ovulatietest en gedaan en die keren had ik een lf van 13 dagen, dus m'n NOD verwacht ik pas 3 feb. Ik wacht het allemaal maar af...

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Had vanmiddag een andere gyn, maar ook een lieve en meedenkend. Ze heeft mijn dossier nagekeken en die cyste zit er dus al ieder geval 1 jaar. Waarschijnlijk langer, maar in januari 2014 is er natuurlijk pas voor het eerst gekeken bij de gyn. Deze cyste zit dus rechts en is 19 mm en ziet eruit alsof het een ei is die bijna gaat springen. Hij groeit ieder geval niet en zit ook niet de andere eitjes in de weg. Dat kan bv wel al die heel groot is.

De vorige iui is dus ook verkeerd beoordeeld en dus verkeerde timing, want mijn echte eisprong van die ronde kwam er dus nog niet eens aan. Maar door de pregnyl is het kleine eitje wel gesprongen, maar had dus geen kans om bevrucht te raken en dus twee weken later de rode dagen in. Na de fm in de iui ronde is ook geen bloed geprikt, dan hadden ze kunnen weten dat er geen eisprong aankwam ook al zag het er wel zo uit.

De iui kan wel doorgaan, maar dan moet het andere eitje wel doorgroeien. Vanmiddag was het kleine eitje 11,5 mm. Dus maar 0,5 mm gegroeid, niet heel veel dus. Donderdagmiddag follikelmeting 3. Met heel veel geluk als die kleine donderdag 19 mm is, dan zaterdag de iui. Anders waarschijnlijk volgende week.

5. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Wow, hij zat er al een jaar joh? Jemig, hoe hebben ze dat nou vastgesteld?

Zouden we in zulke gevallen nou geen recht hebben op een vervangende IUI-poging, omdat zij een beoordelingsfout hebben gemaakt en de poging nooit kans van slagen heeft gehad? Wat een machteloze situatie Fishie! ;)

Fijn dat je nu een prettigere gyn had in elk geval. Merk dat ik het zelf ook steeds belangrijker ga vinden om vertrouwen te hebben in je gyn. Dat is echt iets heel persoonlijks hè?

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Spannend Rogijuli! Ik duim heel hard voor je meid.

Goldfishie wow wat ongelooflijk balen van vorige ronde iui. Fijn dat ze nu in ieder geval wel oplettend zijn. Hopelijk gaat die van 11.5 mm flink groeien de aankomende dagen.

7. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim zo voor je rogijuli dat het goed ontdooid ik hou de pagina in de gaten xxx

Fijn dat je zulk meedenkend gyn gehad hebt. Nu ze dit weten dan kan er wek gericht gepland worden waardoor meer kans. Hoop dat het een flinke knaller mag worden!

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.189
    15.696
    113
    Nabij Utrecht
    Leuk om te laten zien.
    Iedereen is zo idolaat van de kv 2v5, maar de plus test van de kv is toch echt veel duidelijker ;)

Vandaag 5 dagen na pregnyl.
    Met dezelfde urine gedaan.
    Foto 1 met 10 minuten, foto 2 met 20 minuten gemaakt.

Bekijk bijlage 440452

Bekijk bijlage 440453

9. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik zou ook nog graag willen weten.... Hoort erge jeuk overal op je lijf er ook bij na douchen? Voornamelijk bij m'n blije doos er net boven zeg maar en onderrug en benen

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.189
    15.696
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat kan bij een zwangerschap horen.
    Mijn schoonzusje heeft daar ook altijd last van in het begin.

11. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen Rogi en wat een verschil die testen ?
    Daantje hopelijk volgt er wel snel iets je ziet wel iets op je foto?
    @gold idd balen en sterkte kan dat snel weg gaan? Hopelijk gaat t nu de goede kant op
    Hoe is t met mlady en mamalap?

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Wow duidelijk te zien Rogijuli. Alleen zie ik zelf altijd streepjes op die plustesten daarom gebruik ik ze niet.

Nepthys ik heb hier altijd last van komt door droge huid. Met zwangerschap had ik hier veel meer last van.

13. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Rogijuli: morgen spannende dag voor je!! Hoop zo dat het goed gaat!

Mlady: ja, zit er idd al ruim een jaar. De gyn heeft in januari, in augustus, in oktober en nu in januari gekeken en alle keren zat er een follikel/eiblaasje van 19 mm aan de rechterkant. Deze gyn heeft alles teruggelezen en de conclusie is dat de cyste steeds dezelfde is geweest en dat ze eind oktober dus de iui verkeerd hebben beoordeeld.

Daantje: hopelijk snel een mooie ovutest voor je.

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

He getver gold, wat zuur zeg dat dat nooit op de juiste manier beoordeeld is :(
    daan een lichte streep is zichtbaar, nu op naar de knaller en het eitje!
    nepthys hier ook veel last van jeuk hoor op mijn buik en rug
    Spannend rogi ben benieuwd
    mamalap ziet er mooi uit maar het is nog vroeg idd

15. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend morgen rogijuli!

Misschien een domme vraag... Ik ben niet zo bekend met het proces waar je inzit maar wat betekenen die testen nu dan?

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.189
    15.696
    113
    Nabij Utrecht
    Dat er nog genoeg pregnyl (zwangerschaps hormoon) in mijn lichaam zit om een vals positieve test mee te krijgen.
    Ik heb dat hormoon moeten spuiten om mijn eisprong exacte op het juiste moment te krijgen voor de terugplaatsing.

Pregnyl halveert per 24 uur.
    Bij een injectie van 5000 eenheden zou het dus 8 dagen na injectie uit je lichaam zijn (nog ong. 4 eenheden maar dat is met een test niet meetbaar).
    Dat zou voor mij dus op vrijdagochtend aanstaande zijn.
    Als een test dan negatief is en de dagen erop weer positief dan is het vaak raak en ben je zwanger :)

17. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Sjongejongejonge. Ik zit hier hoofdschuddend te lezen. Soms is kijken naar 'the bigger picture' gewoon een goed idee, gynaecologen. Zonde van je IUI. Gelukkig is de conclusie nu in elk geval getrokken. Nieuw jaar, nieuwe kansen meis!!

18. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Dank voor je uitleg, ik snapte het ook niet helemaal ;)
    Dus... Zaterdagmiddag ga je testen?? :D

19. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Thx nephtys :) Ik voel van alles! Steekjes, plopjes, zwellingen, jeuk, winderigheid, vermoeidheid... Van alles, ik word helemaal gek van mezelf! Gelukkig deze week retedruk en 5 dagen werken (welke zot vindt dat nou leuk ;)).

Vanavond lekker naar pilates geweest, heerlijk relaxed. En... Zaterdag gaan we naar Michiel de Ruyter! Net de kaartjes geboekt. Zo'n zin in! Lekker quality time met z'n 2, van tevoren hapje eten enzo. Helemaal leuk. En heel slim, al zeg ik het zelf: iets leuks om naar af te tellen ipv NOD ;);):D

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.189
    15.696
    113
    Nabij Utrecht
    Hahaha nee hoor. Ik wacht tot 9 dpo en dat zou dan zondag zijn. Maar het kan zelfs wel pas maandag worden ;) dat is dan 10 dpo.

Deel Deze Pagina