Ik heb hem even in fertility friend gezet voor je. Ik zelf vind mama apps moeilijk te beoordelen. Misschien toch wel hoopvol. Zonder ovulatietest stippellijn, met ovulatietest dikke streep. Zie link: 50c1af Ovulation charts on FertilityFriend.com
wat lief dat je dit gedaan hebt! Ik zelf snap ff niet zo goed.. vandaar dat ik mama apps gebruik.. (mijn engels is niet zo best) maar als je her zo ziet dan valt het me nog mee indd! Als ie morgen nou 37.0 of hoger is ben ik helemaal blij!
*Bloos Bloos* ach kleinigheidje, handig met elektronica en groot gedeelte studie in Engels gehad. Maar je houd het inderdaad spannend. Maar morgen vakantie voor jou!!
Ja inderdaad meiden.. ik houd het spannend hihi... ik ga wel door met tempen.. tis trouwens de eerste maand dat ik temp en ronde 1 voor ons dus ga er zeker niet van uit dat het meteen gelukt is.. maar ik zal morgen wel weer ff laten weten wat me temp was En nogmaals bedankt voor jullie meekijken en hulp!
Jeej! Dank je wel mamalap! ik neem mijn laptop wel mee voor mijn dochter.. anders mist ze 'het zand kasteel' hahaha maar weet niet of ik hier vaak zal komen.. Bedankt in ieder geval!
ja.. denk het wel! alleen vanmorgen weer 36.9... (ik ben op vakantie en we zitten in een cottage met wifi dus kan lekker nog op internet hihi)
Dank ga ik zeker doen.. en me proberen in te houden om niet al voor NOD te testen.. ik wil eigenlijk afwachten tot donderdag 10 juli...