Ja ik had t al verwacht. Doet zoveel pijn, vriend zegt ach de tweede gebeurt zoveel mensen. Dus ik ... Lijkt alsof je geen pijn hebt? Zet ie me daarna de auto uit en moest maar alleen thuis zitten en gaat morgen 5 dagen met vrienden weg. Had hij al Geboekt. Hebben wel bloed onderzoek gedaan en ik zei al mocht het derde x wee gebeuren dan iui (vrienden van ons ook gedaan) en daarna ivf (vrienden van ons ook gedaan) en daar wel zwanger mee geworden. Zegt vriend nee dat is alleen voor als je niet zwanger kunt worden. Wel dus want zij hebben alles op alles gezet. Sorry zit even helemaal in de emotie. Ziek gemeld van werk. Rest van de week komen vrienden bij me.
Ben zo aan t huilen, en ik ben drama als t elke keer zo drama is met jou dan maar geen kinderen meer.
Ach meis wat verdrietig! En wat naar dat hij nu niet bij je is. Ivf krijg je idd niet op basis van 2 ma. Maar meid wat naar, dikke knuf en veel sterkte
Nee bedoel ook dat je na de derde keer ivf krijgt en dat je daar op voorbereid moet zijn al je opties
Nepthys: ik vind het heel erg verdrietig voor je, had zo gehoopt dat de echo goed zou zijn. Dikke knuffel!
Laat ik het dan zo zeggen ik heb dit eigenlijk nog niet zo meegemaakt in mijn omgeving en hier op het forum... Maar vind het zo verdrietig voor je!
Balen nepthys Je was toch weer zo goed op weg Hopelijk ben je snel weer zwanger! Overigens wil ik nog wel ff inhaken op het iui en ivf stukje. Deze behandelingen krijg je alleen als het zwanger worden zelf niet luklt (na ruim een jaar proberen), maar krijg je niet als je miskramen krijgt en dus wel spontaan zwanger kan worden. Wat ze jullie zullen aanbieden is een bloedonderzoek om te kijken waarom het telkens fout gaat. Zwanger kan je worden dus die MMM heb je niet nodig.... nu nog zwanger blijven meis!! Ik duim dat dat snel zal gaan gebeuren!!
Thx Rogi Vrienden van ons zijn goed geholpen in de omgeving en hebben ondanks de miskramen wel degelijk iui gehad en daarna toen dat niet lukte ivf. Met de ivf bleef t wel plakken
Het spijt me dat ik dit nu zeg maar dan is het puur toeval geweest dat het met ivf bleef plakken Ook zal er wel iets meer mis zijn geweest dan alleen mk's want anders krijg je echt geen ivf. Ook doen ze altijd 6x iui voordat ze op ivf overgaan. Tenzij gebleken is (oa slecht zaad) dat iui geen kans meer heeft. Dan gaan ze wel sneller over ol ivf.
Aaw nepthys echt klote dit! En jammer dat hij niet bij je is. Ik hoop dat je veel steun ondertussen bij vrienden krijgt. Dikke knuffel hoop dat je snel zwanger opnieuw mag raken Hier voel ik me helaas nog niet goed heb ook alweer 2 dagen bruinverlies gyn zei dat het van die verdikking kan komen
Ook met ivf kan je miskramen krijgen hoor meis. In mijn geval zelfs een doodgeboorte dus probeer niet teveel op dat soort verhalen te bouwen. Verminderde/onvruchtbaarheid is voor velen een taboe en daarom spreekt men daar niet snel over waardoor het lijkt alsof mmm behandeling "zomaar" gegeven worden
Daan verdikking ? Jullie gaan er direct weer voor straks of wacht je een menstruatie af? @ Rogi; die mensen zijn er heel Open over zeker nu ze een kindje met succes hebben . Zaad was niet verminderd en eitjes ook niet. De Arts zei zelfs dat ze niet snapte dat het niet bleef hangen. Ik lieg echt niet. Ti's ongelofelijk dat anderen t zo makkelijk hebben en een ander deel zoals wij zo moeilijk. Ja ik kan zwanger worden, nee ik houd niet vast. Pech? Bij Daan bij mij? Pech elke x bij anderen? U tell me. Bloed onderzoek is vandaag gedaan. Ik ga eerst uitbloeden en hopen dat t op gang komt. Bloed nu al (15.00u ingebracht). Ik weet wel dat m'n eigen gevoel dit al wel aangaf in t begin zelfs al toen er nog niet eens sprake was van miskraam of buikpijn. Zo een achterlijk gevoel voel me een heks ofzo. Ffff geen gemene hoor... Maar toen ik de test had zei m'n gevoel al dat dit m weer niet zou worden. Op de een of andere manier houd ik me vast aan poging 3 weet niet waarom. Ik hoop dat ik niet in die herhaalde molen kom te vallen. Spijt me nogmaals zo dat ik zo negatief was. Het was echt zelfbeschermjng en smeken bij jullie om hoop zeg maar. En zo stom dat ik t toch wist al maar dat t toch even is gaan kloppen en meteen ook weer stopte. Gemeen eigenlijk.
Dan zijn zij eerder een uitzondering op de regel neptys dat ze het kregen. Meid ik bedoel dit niet om lelijk te doen, maar ik zit in een mk club, waar meerdere al 2 of meerdere mk gehad hebben en zij hebben echt geen recht op ivf.. Daarnaast zo'n pretje is ivf nou ook weer niet.. Hierbij zijn er ook die na 2 mk wel zwanger blijven, ook in mijn omgeving. Dus geef de moed niet op. Probeer niet teveel op ivf te fixeren omdat je een koppel kent die dit na meerdere mk gehad hebben. Ik ben bang dat je dan namelijk erg teleurgesteld bent.. Bij mij zeiden ze zelfs, dat de telling weer opnieuw begint na een mk/ma, dus je zit straks weer in ronde 1. Geestelijk krom maar zo kijken ze er wel naar.. Was je trouwens tussen je twee mk , een keer ongesteld geweest?? Dit werd mij wel geadviseerd, omdat zonder een cylcus ertussen de kans op een mk verhoogd. Daarnaast is bij ivf geen bevestiging op een innestelling maar een bevestiging op een goede bevruchting..je hebt volgens mij zelfs iets meer kans op een mk/ bbz bij ivf. Meid laat eerst dit op je af komen en verwerken en kijk erna weer rustig verder. Dikke knuf..