Uh mag ik nu de positieveling zijn? Kan dit niet met een eventuele innesteling te maken hebben? Lijkt me sterk dat dit al einde oefening betekent op 5 dpo.
Tis nu weg. Een innestelingspijn ken ik niet. Was echt weeen achtig voor een minuut of 10 lang. Ben zeer benieuwd naar mijn temp morgen.
Heey meiden K lees nog steeds mee @nypth aaah wat vind k het erg voor jullie. Zat je gevoel toch goed. Sterkte wijffie. Mamalap en rogi.. Jullie houde het spannend. K blijf voor jullie duimen Hoe gaat het met derest? Xxx
Wat een nacht. Om 1.45 werd dochter lief wakker. Nadat ze weer was gaan slapen kon ik vervolgens meer in slaap komen. Heb denk een uur wakker gelegen. Temp vanochtend 36.8 maar of hij betrouwbaar is vraag ik me af. Mijn duimen draaien voor je Mamalap!
Om 4.30 was m'n temp 36,57. Ik denk dat ik net m'n slaperige hoofd de thermometer niet goed in m'n mond heb gehouden ofzo. Net na 2,5u slaap weer gemeten en nu was ie 36,73. Denk dat die laatste klopt. Of 'meer klopt'. Idd wat een rotnacht RoGi... Je temp is vast wel iets gestegen tov gister Morgen afwachten... Succes Mamalap! 2e urine toch? Hoe laat is dat?
Oooh Mlady....temp jij oraal??? Ik zou toch echt rectaal gaan meten. Dat is veel betrouwbaarder/nauwkeuriger
Ik ben benieuwd mamalap kom op met die test! Spannend ook voor jou rogijuli hoop dat het blijft zitten 36,28 hier voel me iets beter alleen nog snotsneusje
2e plasje is rond half 10 dames, temperatuur is nog mooi, maar dat is hij altijd bij mij op 10 dpo. Mijn lf is 13 a 14 dus ik heb eigenlijk nog even. Mlady oraal? Rectaal is inderdaad echt beter! Rogijuli we gaan er gewoon vanuit dat hij betrouwbaar is. Hij klopt op zich wel in een kaartje van jou.
Zal best hoor, dat rectaal nauwkeuriger is. Maar aangezien mijn ovulatiethermometer oraal kan worden gebruikt, ik er prima m'n eisprong mee kan vinden en ik niet van plan ben het m'n hele leven te blijven doen, vind ik het voorlopig wel prima zo
Mlady, ieder zijn eigen keuze toch Daantje, hopelijk komt je eisprong snel, zodat deze ronde snel voorbij is en je vanaf volgende maand er weer voor kan gaan Mamalap 0,1 is toch een stijging Hoe klein dan ook ,.... feit is .. hij blijft gestegen
Ha dames hier alles eruit gisteren veel pijn en iets kwam eruit zag er uit alsKnoopje met een soort patroon erin. Vannacht een soort zakje eiwit achtig gelachtig. Denk hoop dat alles eruit is. Nu alleen nog bloeden maar voel me op t Verdriet na stukken beter denk zelfs dat dit bloeden niet lang zal duren... Hoop t in elk geval. Dan m'n temperatuur weer bijhouden. Willen jullie me helpen m'n ei te loceren? Dan zorg ik echt geen sex te hebben dan en rond die periode safe. Dan menstrueren en dan zien we wel weer. Zou m'n temp nu snel gaan dalen? Succes dames op wachtbankje
Mamalap: superspannend!! Ik wacht op die mooie test van jou! Rogijuli: ik snap je gevoel dat je je afvraagt of je temp wel klopt als je wakker hebt gelegen. Maar een stijging is er! Duimduimduim! Mlady: bij jou ook omhoog! Hier de uurtjes aan het aftellen tot vanmiddag naar fm 3. Groei eitje groei!