Jaa goldfishie we gaan voor 18 a 19 mm en dan eindelijk een echte kans! Spannend! Het wordt zo tijd voor ons dames! Ik praat hier al sinds eind juni mee, maar zou wel heel sterk zijn 1e echte poging clomid raak, weet het nog niet hoor haha
Neuh ik ben niet zo'n zenuwmens eerder te kalm en nuchter. Ik denk namelijk dat 10 dpo voor mij te vroeg is. Mijn instinct zegt ALS ik ooit een positieve test krijg dat pas op 12 a 13 dpo is. Maar ik ben nieuwsgierig of dat ook zo is vandaar dat ik vandaag start haha
Watervallen, kabbelende beekjes, stromend water, flinke regenbui, hoge golven, druppende kraan. Moet je al plassen mamalap
Ik heb inmiddels geplast hij loopt nu door. Maar is Kv2v5 dus kan even duren. Ga nou maar uit van negatief. Jullie zijn optimistischer dan mij. Haha
Minimaal 15 minuten wachten met aflezen hoor!! Die dingen zijn zooooo traag met opkomen van de kleur (had ik vanochtend ook nog pas na 15 min een heeeeel vaag pregnylstreepje)
En tromgeroffel........ Ik heb hem in alle hoeken gekanteld...... Haha geen 2e streep. Morgen een nieuwe poging denk ik.
Rogijuli het is nog vroeg er is nog kans. Gewoon weer geduldig afwachten. Niet iedereen maakt even snel hcg aan. Positief blijven we tot de temperatuurdaling! Het bewijs op verzoek
call me crazy, maar ik zie toch iets van een lichte streep . Echt spierwit is hij zeker niet hoor !! Ik zie hem op mijn telefoon duidelijker dan op de pc. Hier steekjes in mijn borsten ... zou dat van gisteren dan toch een goed teken geweest zijn. Kan het me gewoon niet voorstellen.
Zou goed kunnen Rogijuli, mijn instinct zegt ook dat van gisteren eerder iets positiefs dan negatiefs is. Hier zojuist het gevoel achter schaambot weer aanwezig. Dus dat vind ik nog steeds hoopvol. dat wat jij bedoeld is meer een vlek. Wacht bewerkte versie zie je goed dat het vlek is geen streep.
Superspannend!!! Mamalap!! Overmorgen weer een testje? Rogijuli: jij zondag een testje?? Ik heb de afspraak om 14.45 uur. Trouwens net een beetje vruchtbaar slijm gespot, dus hopelijk gaat het goedkomen met het ei. Hoop zo dan dat ie vandaag 19 mm is. Want dan vanavond pregnyl en zaterdag iui. Als ie nog te klein is dan hoop ik dat maandag voor iui niet te laat is. Ik denk ieder geval vanavond sexytime!!
Spannend gold ik ben nog steeds aan het duimen voor je. Gewoon morgen weer een testje hoor, wat kan mij die 2.50 euro schelen? Werk er hard voor