Rond 9 uur, dan heb ik een half uur het rijk alleen op het werk. Maar het is nog steeds aan de vroege kant hè dames! Ik heb zelf mijn kaartje aangepast volgens officiële kaartje zit ik vandaag op 10 dpo. Ik denk zelf mijn eisprong de dag ervoor gevoeld te hebben rond 22.00 uur dus ik heb mijn kaartje aangepast naar 11 dpo.
Ik heb mijn temp van gisteren naar beneden bijgesteld nadat ik vandaag weer onder de 36,6 gemeten heb. Kennelijk klopte die 36,57 van gisteren om 5u30 dus toch wel. Want vanmorgen was die om 5u30 36,59. Ik heb altijd gebroken nachten hoor, dat zijn mijn kleine lettertjes Vind het geen mooie tempcurve, maar zolang die nog niet naar beneden gaat, vind ik het best Hopelijk hoor ik vandaag of m'n progesteronwaarde woensdag goed was. Dat bericht is belangrijker... Ik ben er een beetje bang voor. Het voelt niet goed, ofzo. Ga jij ook testen RoGi? Ben benieuwd Mamalap! Ik verwacht ook nog geen streepje bij je, maar zou het niet leuk zijn ?!?
Gevoel is ook nog steeds aanwezig achter schaambot Heb ook nog niet mijn ongi hoofdpijn gehad dus er is nog steeds kans.
Ooooh zo spannend. En zoooooo irritant dat de kv zoooo traag is met het opkomen van een streepje (ruim 15 min).
Haha ja is behoorlijk ergelijk dat test niet klopt met gevoel. Ik zit ook heel hard te denken wanneer ik dat gevoel toen had en wanneer de positieve test was. Volgens mij meer als een week. Maar weet het niet meer zeker. ach je kent mij positief blijven en het is nog niet voorbij tot de temperatuur zakt en er bloed is.
Net zelf nog kv gedaan en die is heel vaag (na 15 min). Pregnyl is er zo goed als uit . Zondag hopen dat er weer een (duidelijke) streep op staat