Ahh Rogijuli nu dus nog even paar daagjes afwachten! Ik heb hier het geel weggespoeld (mag natuurlijk niet) dus negatief en ongeldig, maar toch is hij hetzelfde als gisteren na spoelen. Morgen maar weer haha.
Met veel pijn en moeite foto kunnen nemen. Hij is dus net gespoeld hier. En ik beschouw dit dus als negatief!!!!!!!!
Tja we gaan het vanzelf meemaken de aankomende 4 dagen. Maar inderdaad ik heb heel wat testen versleten voordat ik wist dat ik pcos heb en dit niet eerder gehad. Maar voor hetzelfde geld wordt ik overmorgen ongesteld
Mamalap kijk mijn onderste. Die is van vandaag en lijkt veel op de jouwe Ik zeg dat jij zwanger bent Bekijk bijlage 441078
Nou omdat de test mij bouwt losliet, weer in een potje gepiest, nu die andere kv omdat jij daar fan van bent Rogijuli. Ook daar "lijk" ik wat te zien. Maar ik vind het altijd moeilijk bij deze testen. Zo tevens is mijn pauze voorbij.
Maar inderdaad Rogijuli jouw onderste test lijkt akelig veel op die van mij. Ach we wachten af morgen weer een dag. nieuwe temperatuur, nieuwe kansen.
Haha Rogijuli ik heb jouw foto gedownload en erbij gezet. Wow bovenste jouw foto onderste mijn test moet je zien hoeveel die op elkaar lijken niet normaal. Ja ja ik heb weer eet pauze dus niks te doen....
Jullie zijn lief dames, maar ik dan jij ook hè Rogijuli! Je weet wat we afgesproken hebben. Ik ben hoopvol maar nog niet overtuigd.....voel nog steeds vanalles wat ik echt alleen bij zwangerschap dochter heb gevoeld. morgen 09.00 uur weer dames.
Ik zou nu een testje doen mamalap. Veeeeeeel vrouwen testen in de avond duidelijker dan in de ochtend!!