Ik bloed als een malle.. had gister erge last van lage rugpijn.. leken wel lichte weeën. . Wat wel gek is is mijn temp.. gister kon ik niet tempen want ik bloede zo erg.. en ik had geen zin om ons bed te verschonen.. maar vanmorgen wel getempt en mijn temp was 36.9.. vind hem nog erg hoog.. normaal heb ik rond deze tijd 36.6/36.7..
Hmm dat is raar?? Het kan soms een paar dagen duren voordat hij lager is , toevallig vannacht niet een paar keer uit bed geweest?
Nee ik heb de hele nacht door geslapen.. naja.. ik ben echt niet zwanger want ik ben behoorlijk ongesteld dus hij zal wel gaan zakken... misschien ff meer tijd nodig inderdaad..heb jij al een ovulatietest gedaan?
Ja maar nog steeds geen knaller, wel iets donkerder. Mn temp was wel 36,9 dus ben benieuwd wat hij morgen gaat doen. De vorige keer had ik de dag erna een flinke dip en toen mn ei gehad, De andere cyclussen was 36,9 op 1dpo...
Hmm balen music mama dat het zo heftig is! Ik baal daar ook altijd van. Die temperatuur kan inderdaad nog zakken. Xmoonlightx ik hoop met je mee meis! Dat zou mooi zijn! Ik heb geen enkel nieuwtje! Haha vandaag bij de dierentuin geweest. Beestjes gekeken, dochter vond het geweldig
Nou ik heb toch een nieuwtje... Ik heb toch huisarts gebeld, ik mag in ieder geval vanmiddag langs komen. Pfff zweet stond me in de handen. Je moet bij ons altijd eerst langs de assistent, dat is hier zo'n beveiliger.... Haha Ik neem alle data mee. Nu hopen dat ze toch al willen kijken, maar ja dit schiet ook niet op! Niet geschoten is altijd mis. Alhoewel het huilen me nader staat dan het lachen. Ik ben zo'n spanning jankerd haha
Lieve mamalap wat stoer dat je toch gebeld hebt meid! En ik hetken het hoor ik ben ook een 'spanning jankert'! Je mag je emoyies ook best uiten vibd ik bij de huisarts.. daar is niets mis mee.. ik ga duimen voor je dat je krijgt wat je wilt van hem! Ik neem aan een gyn bezoek? Knuffel van mij!! Mijn temp was 36.8.. blijft dus een beetje hoog nog.. ongesteldheid is wel iets minder al gelukkig
Topper!! Heel goed dat je dat gedaan hebt!! En al je templijsten en positieve testen zonder eisprong mee nemen! En hopelijk stuurt hij je door!! Hier weer 36,8 dus nog geen eisprong
Ow, dat is bijna positief, dat kan nooit lang meer duren! Hmm dan werken deze ovulatietesten misschien toch voor! Super
Nou ik zag er tegenop, pff. Maar viel me mee, hoefde niks te laten zien? Mijn eigen huisarts was erbij dat is op zich al een wonder in zo'n grote praktijk. Inwendig onderzoek gehad was inderdaad wel pijnlijk. Baarmoeder was niet vergroot de bmm zag er normaal uit. Ik moet nog wat invullen op internet en morgen afgeven einde van de week ligt verwijzing klaar. Mijn huisarts zei bij zo'n onregelmatige cyclus is 8 maanden normaal.
Toppie meid! Ik ben trots op je! wel vervelend dat het inwendig onderzo3k naar voor je was.. ik denk dat de gyn namelijk ook nog wel inwendig gaat kijken dus bereid je daar maar op voor. . Hopelijk snel een afspraak en weet je snel waar je aan toe bent! Moon.. ziet er al goed uit! Hopelijk snel een echte knaller voor jou!
Dank je wel meis! Normaal niet zo gevoelig hoor met inwendig onderzoek. Al oud genoeg om ze vaker te hebben gehad... Haha komt goed. En Xmoonlightx? Al een knaller? Ik heb wel vraagje aan jou Xmoonlightx, denk dat jij dat wel weet. Ik heb weer vruchtbaarslijm en positieve ovulatietest, maar bmm zit laag en gesloten dan is het toch onwaarschijnlijk dat ik echt een eisprong krijg?
Meiden, ik ben er weer! Al een paar dagen trouwens, maar heb nog niet de 'rust' gehad om dit topic even uitgebreid door te nemen. Jullie kletsen zoveel, dat ik even door de bomen het bos niet meer zag. Maar ik heb het nu kort samengevat voor mijzelf (ook leuk voor de meelezers die er geen bal van begrijpen) Mamalap: Meis, wat een onduidelijke temp.kaartjes, onduidelijk of er een eisprong is geweest, blijkbaar niet en je bent niet ongesteld geweest. Maaaaar je hebt via de huisarts een verwijzing voor de gyn te pakken....toppertje! Actie in de tent, I love it! We blijven duimen voor een knaller van een ovulatietest. MusicMama: Dus tóch een eisprong gehad, waarschijnlijk 3/8, FF en Mama app spraken elkaar tegen, maar 15/8 werd je ongesteld, mooie korte lf. Kom op, volgende maand wordt nog duidelijker! Alle testen paraat? XmoonlightX: We wachten nog steeds op een knaller van een ovulatietest....pff je houdt het spannend. Deze dagen verwachten we wel iets..spannend. Conclusie: jullie wachten allen op een EI, er worden ovulatietesten gedaan en er wordt getempt. Klopt dit? Dan pak ik het vanaf hier weer op
Zonnetje! Wat fijn dat je weer terug bent! Lekkere vakantie gehad? Je hebt het denk ik goed samengevat! We wachten inderdaad allemaal op onze eisprong.. Ik ben echt heel erg ongesteld. . Normaal duurt mijn ongie 6 dagen maar ik denk dat het nu wel langer gaat duren... zucht... gelukkig alleen dag 1 last gehad.. verder niet!
Woehahahaha daar komt het idd op neer zonnetje!!! Lekkere vakantie gehad?? Mamalap, naar wat ik weet moet tijdens je ovulatie je bbm hoog en open staan idd.. Als ik nou een beetje van mij aan jou geef en jij mij een hoge lh piek..dan hebben we beide een eisprong haha. Hier dus slijm, hoge bmm, maar geen pos test... Sterker nog, hij was net lichter