Yeah goldfishie! Je kunt ergens onderin staat methode ovulation. Daar staat nu advance als je daar op override drukt kun je zelf dag invullen.
Yes!!!! Goldfishie... supergoed!! Onder je kaartje staat idd ergens een knop "overide". Daar vul je dag cyclusdag en coverline in
etos had geen 2v5 meer. Dus toch maar weer naar de kruidvat en weer 2v5 meegenomen en een dubbele plus kv verpakking. Net de plus test gedaan en een lichte streep. Volgens mij is de plustest gevoeliger dan de 2v5 en dan kan het nog een pregnyl streepje zijn . Morgen me temp maar eens afwachten. Nu hoofdpijn en moe.
Als morgen mijn temp 37.0 of hoger is test ik (in de middag) en anders pas maandagmiddag pas. Ben het een beetje zat aan het worden (humeur is ook niet al te goed vandaag).
Super gold! Duim voor een mega dosis zwemmers Ik blijf goede hoop houden voor jullie mamalap en rogi! Mn temp zijn pieken en dalen idd
Fishie grappig om die inseminatielijn al te zien staan in je tempkaartje Ga je dan ook een paar dagen tempen denk je?
Te vroeg wakker en ik had het fris (lag ver boven dekens uit, ik had dus een lage temperatuur verwacht is hij weer flink omhoog. Rogijuli bij jou ook lichte stijging
Oooh wat goed Mamalap!! Ga je vandaag weer testen? Ja ook hier weer licht omhoog. Ben benieuwd naar de temp van morgen voor ons beide
Haha anders ik wel! Ik heb nog steeds dat gevoel eb nog steeds geen ongi hoofdpijn gehad. Ik sla vandaag wel over met testen. Jij?
Ik heb heel wat kaartjes bekeken, maar er zijn er dus echt heel veel die op 12 a 13 dpo nog negatief testen pas bij 15, 16 dpo positief. Officieel mag ik van zkh ook pas 15 dpo testen. Misschien moet ik gewoon mijn temperatuur afwachten tot woensdag. 15 dpo heb ik nooit gehaald. Maar mijzelf kennende red ik dat toch niet. Morgen hoge temperatuur = testen.
Officieel mag ik pas 18 dpo testen. Dat is een week na nod!! Als ik zover kom weet ik zeker dat ik zwanger ben en hoef ik niet eens meer te testen Hopelijk hebben we samen een hoge temp morgen en gaan we samen testen
Dan halen we het heel misschien toch om samen te testen Rogijuli Vandaag in ieder geval geen ongi, nou moet ik gaan zwemmen met gezin haha kon het pas vanochtend zeggen of het wel of niet zwemmen werd.
Zo ik heb mijn 5 andere kaartjes met eisprong in mijn fotoalbum gezet. Heb vanalles gehad maar nog nooit een dip op 11 dpo en 12 dpo weer normaal hoog.