Ik heb er nog drie haha. Nee we gaan gewoon maar door met om de dag gezellig maken en temperaturen en dan zien we het wel, ben wel een beetje klaar met die stikkies
Haha mamalap, ik zat net mijn topic van mijn eerste positieve testen na te kijken, daar sta jij ook tussen haha
Yup,kijk http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/501910-zwanger-2.html. Ik zou nu eigelijk 27 wk zijn.
Inderdaad heel oneerlijk af en toe het leven, maar ja we kunnen alleen maar positief blijven en doorgaan. Ik geloof wel in karma als we goed doen zullen we goed ontvangen, daarom nooit jaloers of iets. Gun iedereen het beste en de wereld
Xmoon: hoe gaat het met je temp? Of doe je alleen ovu testen! Het is mogelijkdat je eisprong geweest is toch? Ik vond je testen al redelijk positief...volgens mij zit jij op het wachtbankje
Ik ga wel lekker, geloof ik.... Vakantie was erg fijn, niks leukers dan samen in een tentje in Toscane. Maaaaaar heb een aantal dagen bloedverlies gehad. Dikke tegenvaller natuurlijk. Heb in een wifi zone internet gecheckt, tot 16 weken is bloedverlies niet erg en meestal geen slecht teken. Tsja, alle mogelijkheden op een rij gezet. Als het hartje niet meer klopt zou je verwachten dat de vrucht naar buiten komt, is niet gebeurd. Dus denk ik dat het goed gaat. Heb geen misselijkheidsklachten meer, erg fijn. Maar ben juist ook wel toe aan een beetje bevestiging. We hebben besloten niet vervroegd terug te gaan naar de gyn, over twee weken is de echo, die wachten we af. Tot die tijd is het afwachten. Maar weet je, dit komt goed. Ik voel dat dit goed komt en daar houd ik mij aan vast. Net als dat het bij jullie goed komt, alles op zijn tijd.
@zonnetje: ik snap je onzekerheid en bloedverlies vooral bij lichte hoeveelheid is meestal niks ernstig. Maar wat ik me kan herinneren werd mij gezegd als ik me ergens zorgen over maakte ik het telefonisch spreekuur kon bellen. Hun weten toch vaak aan de hand van hoeveelheid enz of er naar gekeken moet worden. Maar belangrijkste is dat het enige onrust weg haalt. Succes
He zonnetje wat vervelend! Hoe gaat het nu? Wel fijn dat je vakantie lekker was! Hier op cd 11.. ik dacht gister en eergister vruchtbaarslijm te hebben dus heb gister een ovulatietest van action gedaan.. kreeg een lichte streep.. nagatief dus. . Had ik ook wel verwacht.. want anders is m'n ei wel heek vroeg! Ik ga woensdag beginnen met de action en stap dag cd 17 dan over op clearblue.. Hoe ist met jullie?
@music mama: ahh je mag alweer bijna op zoek naar je ei! Leuk. Hier alles hetzelfde, ik was voornamelijk nieuwsgierig hoe het met jullie dames is
Hmm balen, geen korte dus Hier wat spotting vandaag is alweer weg, op zich niet gek na 8 weken niks. Afspraak binnen 30 september intake + semenanalyse, evaluatie 28 oktober. Duurt nog even, ach misschien nog wel eisprong voor die tijd. Hoop hoop.
oke spannend meid.. maar je kunt er nog naartoe leven inderdaad.. het duurt nog even! en XmoonlightX.. nog geen hogere temp dus? ik ben benieuwd naar je temp kaartje!
Jippie wat licht bloedverlies vannacht, ik mag dus weer cd 1 invullen volgens fertilty friend Gewoon vol goede moed vooruit, heb 2 eisprongen gehad, misschien nu wel weer!! Positief blijven denken toch?