Ik heb even gekeken je hebt gelijk zelfde patroon maar 4 dagen eerder. Nou hopelijk cd 15 eisprong ipv cd 19 dan
Hee dames wat handig dat je idd een patroon gaat zien (daar is tempen natuurlijk voor). Ti's natuurlijk ook logisch dat er bij mij weinig patroon in te zien is gezien de miskramen.
Nog 1 gedaan met de 3e urine. test ziet er precies hetzelfde uit ligt dus niet aan de test. Oeh zou ik wel leuk vinden eerder een eisprong
Ja ik vond dit mooie ei zeer gepast Voelt toch alsof we een nieuwe fase ingaan. En Pasen komt er ook bijna aan toch? Vond het nestje ook zo lief ❤
Mamalap: fijn een eitje die eerder komt!! Sexytime!! Mlady: succes met je gouden ei!! Rogijuli: je hebt na het weekend de tp? Hoop op een supergoed ontdooid eitje!
Mogge Met mij gaat het wel goed nephtys, thx! Ben wel nog steeds een beetje ondersteboven van hoe snel het deze week ineens ging met de IUI... Al die hormonen hebben me lichamelijk behoorlijk in de war gebracht. Eigenlijk hebben ze gewoon total body control overgenomen. Ik had niet gedacht dat ik daar mentaal ook wat van slag zou raken. Het heeft wel indruk gemaakt. Eisprong veel (VEEL) eerder dan verwacht; andere afscheiding; niet mogen vrijen waar we voorheen juist moesten; maar wel extra vrijen na de inseminatie; almaar positieve ovulatietestjes... Mijn temp is de hele ronde door de medicatie ook veel hoger dan anders. Het is allemaal zoiets geks. Volkomen verklaarbaar en helemaal prima, maar toch gewoon gek. Ik ben dan misschien wat van slag, gelukkig ben ik niet van de leg M'n temp is nu nog verder gestegen dan gisteren, dus mijn (gouden ) eitje is vrijdag gesprongen. Binnenkort zal FF er wel een kruis neerzetten. Ik ben er nu wat geruster op dat de IUI echt kans heeft... Dus. Dat. En nu draai ik me nog een keertje om, misschien kan ik nog wat slapen
Zo Goedemorgen Haha Mlady ik heb 1 woord voor jou: otrivelle. synthetisch hcg lekkere hormonen bom. Inderdaad 2 dpo voor jou. Rogijuli zie je het alweer een beetje positief in voor deze ronde? Morgen het verlossende telefoontje? Bah bah alleen dat geeft al spanning. Hier een stijging, maar als hetzelfde patroon is als vorige keer. Komt er morgen of overmorgen weer een daling dan ook mijn knaller en dinsdag of woensdag eisprong. Vorige keer had ik ook zo'n test op de vrijdag ervoor toen die stijging, daling en knaller 3 dagen na die rare test.
Mlady, vervelend al die bijwerkingen van de medicatie. Je moet maar zo denken, tis voor een goed doel en dus maar tijdelijk Mamalap, het is weer afwachten wat je temp morgen doen. Tis wel spooky hoe je temp exact lijkt op die van vorige maand Vandaag gaat emmy uit de vriezer en dan wordt ik morgen tussen 10-12 gebeld of het doordelen goed is gegaan. Het zou dan al een blasto moeten zijn Ik ga nog wel ff vragen waarom ze er een dag tussen laten aangezien dit afwijkend is dan mijn vorige cryo's.
Dat is inderdaad vreemd dat er nu een dag tussen laten Rogijuli even vragen waarom inderdaad. Hier inderdaad heel spooky gelijk zelfs de ovulatietesten doen hetzelfde als vorige maand alleen 4 dagen eerder. Nog geen knaller, maar die komt dus morgen of dinsdag. Net niet positief Is hij.....