ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Nee gold! 😡 Knuf!

2. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik kreeg vanmorgen een mooi stippelkruis van FF, pas toen ik al die positieve ovulatietestjes weghaalde (veroorzaakt door de Ovitrelle) werd het een kruis van gewone lijnen ;)

Mamalap vandaag posi ovulatietest? Anders loopt je grafiek niet meer zo mooi gelijk op! ;)

RoGi hoe ging het doordelen?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Super Mlady!! Op het wachtbankje maar weer :)
    Ik weet nog niet hoe het doordelen is gegaan. Dat hoor ik tussen 10-12 uur ;)

Mamalap..... spooky die temp van jou! :D

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm nope testen blijven hier redelijk donker. Om eerlijk te zijn doet het me erg aan mijn periode voor clomid denken. Maar vorige maand had ik 3 dagen na die test mijn knaller dat zou dus morgen zijn. Anders cd 18 afwachten als het dan niet is ben ik er bang voor....

Mlady die positieve testen zijn ook echt van de otrivelle, snap dan ook niet dat ze dat niet in het zkh zeiden tegen jou. Ovulatietesten heeft echt geen zin bij otrivelle.

Rogijuli ik duim weer voor je. Succes straks met het verlossende telefoontje!

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Rogijuli: als ik mijn eisprong op zaterdag zet, dan zat ik gister op 15 dpo, dus een lf van 14 dagen. Ik had er al rekening mee gehouden.

Succes straks! Duim voor goed nieuws!

Mamalap: vandaag een posi ovulatietest?

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

dit is hem van vandaag weer redelijk donker maar absoluut negatief.
    Die donkere testen had ik ook in eiloze periodes. Alleen mijn temperatuur is nu wel mooi. Dus het is angst maar ook hoop. Ach anders weer andere dosering waarschijnlijk.

7. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Die is idd nog negatief, maar bij mij kan (in mijn rondes zonder clomid) het nog wel een paar dagen duren voor die dan positief wordt hoor! Dus misschien had je nu gewoon even een hickup en blijft je temp de komende dagen mooi laag, voor je eitje over een aantal dagen springt. Je bent inderdaad misschien een beetje te huiverig :)

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Sorry, ff ego vanaf mijn werk .... zojuist gebeld .. wederom goed nieuws! Hij is goed ontdooit en mooi doorgedeeld!
    Vanmiddag om 15.30 ben ik wederom weer in het bezit van een emmy.
    Ik hoor dan ook in welk stadium emmy zich bevind (duimen jullie voor blasto, dat is super op dag 5).
    En dan weer een weekje afwachten ... sjucht!

9. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    #4949 MLady, 23 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2015
    Mooi nieuws! Ik duim :)

Zou dat ook zo werken bij bevruchting *in* een vrouw? Dus dat er dan een blastocyst is op 5dpo? Ik heb zó het idee dat die termijn niet haalbaar is bij mij, met die omweg van rechts naar links... Maakt me erg onzeker :(

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha Rogijuli waarom ego? Daar zaten wij gewoon op te wachten hoor dat nieuws! Top en hopelijk de vitamine d shot net wat er nodig was.

Ik wacht jouw ego bericht van vanmiddag weer in spanning af ;)

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Rogijuli: jeeeej, dat is toch supernieuws!! Natuurlijk duim ik voor jou en je blasto emmy!! :)

12. XmoonlightX

Yes super rogi!!

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Emmy on board :D
    Het was vanochtend toen ze belde nog een morula maar kon nu al een blasto zijn (ze laten hem dan de rest vd dag met rust voor een zo goed mogelijke groei). En hij was 100% intact.
    Blasto's heb je op dag 5/6 .
    Vanaf morgen kan hij gaan innestelen.

Over een week weten we meer.

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahhh kijk goed nieuws! Ik hoop het voor je! :D

15. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Rogi & Emmy ;)

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik ben nieuwsgierig naar de uitslag van je ovutest Mamalap :D
    Je temp doet wederom hetzelfde als vorige maand ;)

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Oja, ik slaap nu sinds 3 dagen met mijn huissokken aan in bed. Heb gehoord dat als je koude voeten hebt, je snel een koude baarmoeder kan krijgen wat het innestelen kan tegengaan. En heb veel last van koude voeten en handen vanwege het afvallen ;)

Charmant is het niet, maar ach... baat het niet dan schaadt het niet :D:D:D

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha Rogijuli slim ik heb het ook regelmatig gelezen. Ik heb zelf gelukkig nooit koude handen of voeten. Zelfs hartje winter niet.

Uurtje of 9 knal ik de test erin. Temperatuur was niet helemaal betrouwbaar. Mijn man lag gisteren te slapen op de bank en kreeg hem niet mee ik had hem geappt dat hij mij maar wakker moest maken voor babydance. Nou dat deed hij dus ook om 3.00 uur. en ik werd ook nog een keer om 5.30 uur wakker. Dus niet betrouwbaar.

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Hmmm niet heel betrouwbaar dus.... maar dat geeft niet :) eerst die knaller maar eens vinden :)

20. XmoonlightX

Super rogi, ik ga duimen voor je

Deel Deze Pagina