ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Maar wat als de knaller op de dipstick gisteren zou zijn geweest. Dan heb je hem nu gemist omdat je de dipstick toen niet had ;);)

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Jakkes. Werd om 4.30 al wakker maar kon me gelukkig omdraaien weer verder slapen.
    Om 6 uur weer wakker (wekker gaat om 6.15) en mijn temp is weer iets gestegen naar 37.0 :)

Mamalap... hoe is jouw temp?

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Omhoog maar voel me niet lekker:(
    mijn gevoel zegt echt dat mijn ei nog moet komen. Ik volg me dipsticks wel ff en klus nog even door.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je wel doorgeslapen en op de normale tijd wakker? Want dan zou ik de temp laten staan en niet op discarded zetten.

Mijn gevoel zegt me dat jouw ei al geweest ;)

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik heb nog wel laatste foto Hoe de testjes uiteindelijk zijn geworden. Echt wow die cassette is hartstikke positief. Niet normaal, misschien heb ik piek inderdaad gemist. Maar durf het pas over paar dagen met zekerheid te zeggen.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik duim voor je temp morgen. Is hij weer hoog dan heb je echt je ei al gehad (en ff doortesten met de dipsticks ;)).

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Oké ik heb fertility friend ingevuld zoals het was is. Dus positieve test zaterdag en gisteren. En temperatuur vandaag niet op discard.
    Ik klus en test voor zekerheid gewoon nog door. Dan komt het vast goed.
    Vorige maand voelde ik me op zaterdag en zondag ook al niet lekker. paar dagen voor eisprong, zou het dan toch van de hormonen komen? Haha niet lekker door eisprong?

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Nou wie weet :)
    Ook ik voel me niet zo lekker, maar dochterlief is verkouden dus denk dat het daarvan komt.

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Balen Rogijuli niet lekker zijn :(

Pfff nou is toch ook mijn dipstick erg donker. Moet zeggen ben ook echt even mijn zen en positiviteit kwijt. Ik schrijf hier al heel lang mee. Zoals jullie dus weten is dat niks voor mij :(
    Misschien proberen even wat minder op forum zijn. Dus kaartspelletjes op telefoon ipv forum.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Apart dit zeg :(

Snap je helemaal Mamalap. Die periode had ik 3 weken geleden. Las af en toe mee maar reageerde bewust niet om even die afstand in me koppie te krijgen ;)

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Dikke knuffels voor iedereen! :)

Gewoon omdat het kan! :)

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Knuf terug Goldfishie!!

Jij ook een iets lage vit D las ik ;).
    Gelukkig niet zo drastisch laag als de mijne :)

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Hier vanavond al geruime tijd last van behoorlijk ongi gevoel (lichte krampjes en dat zeurende gevoel).
    Dat had ik volgens mij vorige maand ook rond 7 dpo dus ben al niet meer zo positief ingesteld.
    Nog 4 dagen wachten.... zucht.

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    #4994 RoGiJuLi, 26 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2015
    Weer 37.0 :D

Ik heb trouwens de dagen dpo 2 t/m 5 maar ff op de gok ingevuld voor een wat completer plaatje ;)
    Alleen die van dpo 1, vandaag/gisteren en eergisteren zijn echt gemeten ;)

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Kijk mooie temperatuur Rogijuli :D tja en die krampjes zijn bij mij juist goed teken.

Nou ik krijg inderdaad een kruis van fertility friend, maar niet enthousiast worden, want ik geloof er niks van.
    Heb nu alles laten staan zoals het was is. Test nog wel even door. We zullen zien.....

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Nee ik vind FF ook een beetje gek doen bij jou deze maand.
    Wat gebeurd er als je de posi ovu van zaterdag weghaalt?

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hè dan verdwijnt hij, maar uh het is niet fertility friend die raar doet maar mijn lichaam. Dit hebben we in juli al eens meegemaakt. Rare positieve testen, fertility friend die dan wel dan niet een eisprong vind. Uiteindelijk zijn het toen 54 dagen zonder eisprong geworden. Dus ik denk dat ik met mijn gevoel niet eens zo slecht zit. Dan is het nog 15 dagen afwachten en gynaecoloog weer bellen.

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Nee dat denk ik niet hoor ;) we gaan gewoon met veel positieve feelings door en je ei gaat echt wel komen. Misschien weer 3 eitjes dat hij daarom zo vreemd doet? :D

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou dat niet lekker voelen gisteren klopt dus wel. Ik haal mijn dochter uit bed 38.5 graden. Koorts dus. Ik zet die van gisteren op discard, dan ziet het er ook alweer logischer uit.
    Straks naar stad ik ga gewoon eens lekker shoppen. Kijken of we mijn positiviteit kunnen vinden :D

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Beterschap voor je meissie!! En die positiviteit ligt om de hoek hoor, dus je hoeft niet lang te zoeken :D

Dikke knuf!

Deel Deze Pagina