Ja, zoek bij de P! En als je dan toch bij de P kijkt, zoek dan bij de O meteen even naar ovulatie Shopze meis!
Nou ik heb er nog eens over nagedacht en me er al redelijk bij neergelegd, misschien moet het wel zo zijn. Misschien moet ik wel hormonen spuiten. Ik heb namelijk ook mijn twijfels of de clomid invloed heeft op mijn baarmoederslijmvlies dat daarom misschien die innesteling niet doorzet. Dus als ik deze ronde echt geen eisprong krijg dan moet het gewoon zo zijn. Ha waar een dagje vrij zijn en een ochtend shoppen al niet goed voor is.
En wederom kunnen we niks anders doen dan afwachten en kijken wat de tijd voor ons in petto heeft (bleegh dat stomme wachten altijd). En tot die tijd kom je maar lekker tegen me aanklagen hoor meid!!
Wat leuks geshopt ??? Dames wat denken jullie van m'n kaartje? Heb aantal dagen discardrd gezeg was zo raar dinsdag woensdag koorts beetje bloed bij vegen maagzuur diarree en vandaag alles weg en temp normaal en alleen maagzuur nog. Denken jullie dat m'n ei idd op t kruis is geweest en ik ongi zou moeten worden over x aantal dagen? Dank alvast voor advies en kijken...
Vraag t omdat m'n gyn zo stellig was dat t. Niet kon een ei... Op woensdag en ff zet m daarna ko maandag
Neptys ik denk dat hij dinsdag 17 maart was. Dan zit je nu dus 9 dpo en is je nod over 5 dagen (bij een lf van 14 dagen).
Waarom is je gyn zo stellig, nephtys? Hier onder mijn ovulatietestjes sinds de dag van de ovitrelle (cd11). IUI was op cd13 en eisprong was op cd14. Nu 6dpo, 9 dagen na ovitrelle. Eindelijk worden de testjes lichter. Ik stop er nu mee en ga NOD afwachten
Ha Rogi dat dacht jk dus ook maar waarom? Vanwege die ene dip? En een LF hoe lang mag deze maximaal zijn? 18 toch? Ik vraag dit omdat kk anders aan de bel moet trekken
Nee niet vanwege de dip maar omdat hij daar nog 36.7 is, een waarde die je al eerder hebt gehad voor ei. Pas daarna stijgt hij door en blijft hij hoog. Lf mag idd max 18 dagen zijn.
@mlady Mn gyn heeft mij de woensdag voor t ei voor een echo laten komen en zei een echo liegt niet. Hij zag een follikel bij / rond / in? mijn eierstok en zei dat dit normaliter een ei zou kunnen gaan worden, maar kon ook nog vd laatste zwangerschap zijn. toen hij naar mn baarmoederslijmvlies kijk zei hij neee... dit kan geen eisprong zijn, dus van de vorige zwangerschap, want je ongi is nog heel ver weg. ok prima. Dus ik moest als ik voor 15 april niet ongi zou zijn terug komen..vandaar mijn vragen nu aan de meiden. Jullie zullen me vast dom vinden maar.... Als je temp omhoog gaat, wil dat dan dus zeggen dat je een ei hebt gehad? Of kan dit ook stijgen zonder ei? @Rogi; jouw theorie over mn ei op de 17e daar voel ik me eerder idd bij. Ik voelde namelijk die dag wat prikjes in mijn buik en ook woensdag overigens. vanwege die permanente stijging ga je er dan vanuit dat het ei dus net voor die permanente stijging is geweest ipv dus de zondag. waarom zet ff m dan op zondag denk je? Ik zou dus rond de 31 maart of 1 april ongesteld moeten worden? of zoiets. De afgelopen dagen waren maar raar... maandag ineens van 1 op andere dag niet lekker en kotsmisselijk en de race... dinsdag woensdag verhoging (lichtjes) en serieus vandaag ineens is alles over. Op maagzuur na dan. Rot buikgriep.
Ik vind jouw gynaecologen maar aparte types nephtys. Vanochtend weer 37.0 zo mooi stabiel en hoog is hij niet eerder geweest
Yeah Rogijuli we gaan ervoor deze ronde hè! Hier big drop, big drop, ik heb even terug ziten kijken in de drop zit eigenlijk altijd mijn knaller ovu. Gisteren ook mega steken. Maar uh zowel links als rechts om en om. Dus ineens ben ik weer hoopvol, misschien jouw theorie Rogijuli die klopt. Ohh spannend over uurtje a anderhalf weten we het. Nepthys op zich wel fijn als de ongi komt, die spoelt alles weg en hopelijk komt jouw normale cyclus weer terug
Ooooohh superspannend hier!! Mamalap: kom maar door met die knaller van de ovutest!! Rogijuli: mooi kaartje! Nepthys: is de ongi doorgebroken? Dan kan je weer door! Daantje: hoe is het met jou?
Verschilt per persoon en per cyclus. Soms bij mij op de dag zelfs maar ook wel eens een dag later pas.