He dubbel balen! Nog negatief, moe en niet getempt.... Maar uh bij ons is het andersom hoor, mijn man wordt wakker en ik minder snel. @xmoonlightx: nog steeds hoge temp bij jou?
Toppie moon! Ik snap nu wat je bedoelde met 'ik loop leeg' want ik loop vandaag leeg... maar ja.. een negatieve clearblue dus ik hoop dat ie morgen positief is!
Hallo meiden, mag ik hier met jullie mee kletsen! In dames met een lange cyclus is het wat stiller haha.
Hoi summer inderdaad we kennen elkaar! @music mama: in ieder geval klussen om de dag als je vermoed dat het niet lang meer duurt! @xmoonlightx: jippie in ieder geval eisprong gevonden! Nu woensdag afwachten! @hier: niks, heb ook nog geen ovulatietest gedaan, ik hou me ff kalm....
Nou vannacht om 4.30 werd ik weer wakker. Temp weer 36.7, maar ben verder gaan slapen en toen de wekker om 6.30 ging was het 36.9. Omdat ik er vannacht niet ben uitgeweest (gisteren wel) hou ik vandaag maar 36.9 aan. Wat vreemd dit zeg
Hier geeft mama app opeens aan dat mijn eisprong pas zaterdag is geweest. FF blijft gewoon aangeven maandag
@rogijuli: weer zo vroeg wakker? Hmm dat was bij mij een symptoom Enige is inderdaad dat je temp niet helemaal betrouwbaar is, maar ja als je er niet uit bent geweest, zou ik ook normale tijdstip aanhouden. @summer: gezien je ovulatietest en temperatuur toch echt ergens tussen maandag en woensdag, ik durf niet met zekerheid maandag te zeggen. @music mama: en? @xmoonlightx: en temperatuur nog steeds goed? Dan zou het programma hem vandaag ook aan moeten geven? @hier: ik heb nog 1 ovulatietest liggen, nu ben ik nieuwsgierig wat hij doet op dag 7 waar nog geen eisprong mogelijk is, dus die ga ik straks doen
Summer , ik ga ook voor zaterdag omdat 36,5 en 36,6 namelijk ook in je basale temp voor komt en je wel min 0,2 hoger moet zitten dan je basale temp. even kijken of ik weer gelijk heb Ja 37,1 vandaag! Dus 3dpo geeft hij nu aan.
summer, ik ga voor woensdag (dus tussen ff en mama app in) moonlight!yes.... eisprong gevonden. ik duim voor een posi test over 10 dagen!! mamalap, ben benieuwd wat je ovu test doet op dag 7 . ik geloof er niet zo in hoor dat ik zwanger ben. ben de vorige zwschap zat me temp op 37-37.1 (maar had toen wel die utrogestan bolletjes ivm ivf dus misschien hield dat mijn temp zo hoog?)
Toen was ik ook (pas) 19 dus nog niet zo oud haha Ik kan zeggen dat ik veel levenservaring heb opgebouwd in de loop der jaren
@Mamalap ... jeetje joh !! Nou dan hebben ovu testen bij jou idd geen zin om te gebruiken Hopelijk nemen ze de 30e gelijk actie hoor! Dit is niet meer leuk meer voor je.
phoe.. ik had heel wat bij te lezen! haha maar welkom RoGiJuLi en summer 22! Summer.. om het nog ff ingewikkelder te maken denk ik dat je ei op vrijdag de 29e was of zaterdag de 30e.. ik had precies wat jij nu hebt vorige cyclus..FF gaf aan dat ik mijn ei op cyclusdag 23 had.. en mamaapps gaf dag 30 aan of zo... uiteindelijk zat het er tussen in RoGiJuLi inderdaad heftig wat jij allemaal hebt meegemaakt meid... en dat tempen.. ja soms is het lastig he als je eerder wakker bent of zo en je moet onwijs naar de wc!.. Mamalp.. geen ovulatietesten meer voor jou meid.. ik ben zo benieuwd wat de gyn gaat zeggen! Moon.. morgen is voor jou de dag.. ik ben bij jou ook benieuwd.. zeker nu je toch nog een eisprong hebt gehad.. wat denk je zelf dat ze gaan zeggen? Hier.. vanmorgen weer een O op mijn CB test.. morgen weer een test..
Ja ik ga ook voor vrijdag of zaterdag hoor Geen idee wat ze gaan zeggen maar ik wil gewoon rond dag 14 een ei ik heb ook elke keer een eisprong, dat is het probleem ook niet, hij is alleen elke keer rond de 29e dag en een paar keer wel op tijd Woh mamalap op dag 7! Nee het is maar goed dat je een afspraak bij de gyn hebt