Dan zou mijn ei wel laat na de positieve test zijn gesprongen als dat pas zaterdag zou zij geweest. Al was mijn baarmoedermond wel dicht toen. Hmm en helaas niet geklust dan. We zullen zien wanneer ik ongesteld word. Mamalap wat vervelend dat het niet goed werkt bij jou met ovulatietesten. Hopelijk word je toch snel geholpen. moonlight ja dat lijkt me ook indd fijn om op dag 14 al een eisprong te hebben. Benieuwd hoe ze je gaan helpen.
zucht..... 8 dpo... weeïg misselijk, licht buikpijn, moe.... en net met mijn stomme kop getest... Bekijk bijlage 415366
Ohhh 8 DPO...dat zegt helemaal niks joh....maar het was natuurlijk leuk geweest, nog even geduld hebben. Wanneer mag je van jezelf weer testen? Ik zeg, 12 DPO
Ik had ook al een positieve test op dag 18 volgens mij summer maar uiteindelijk pas op dag 28 gesprongen.. Een lh piek zegt helaas niks over of je ei springt..
Rogijuli alles kan nog. Dus miss komt die positieve test nog. Moonlight ja stom volgende keer maar langer door klussen. Alleen jammer dat het weer lang wachten is tot het ei haha.
Ik had bij die pos test alle symp. Daarna bmm laag .. Maar na 9 dg kwamen alle symp opnieuw. En daarom klus ik door tot dat ik zeker weet dat mijn ei geweest is hihi, dus aan de hand van mijn temp en niet met de testjes
Als ik 12 DPO red dan weet ik bijna 100% zeker dat ik zwanger ben (zonder testen) aangezien mijn LF altijd maar 10-11 dagen is Officieel zit ik dus nu 2 dagen voor nod hahaha (maar wel pas 8 DPO) Er staat overigens wel iets mega lichts maar als hij na uploaden hier niet zichtbaar is dan hou ik hem op negatief.
@rogijuli: 8 dpo is wel heeeel vroeg! Ik snap het wel, je ziet hier op forum soms zo mooie testen voorbij komen op 8 dpo, maar is echt uitzonderlijk! @summer: tja je hebt gewoon een lastig kaartje, als je ovulatietest weg haalt in fertility friend wat gebeurd er dan? @xmoonlightx: hoe laat heb je morgen afspraak? @music mama: hoe is het met je andere ei symptomen? Loop je nog steeds leeg? Ik heb zelf dubbel gevoel, het probleem is er nog, dat is balen want dan duurt het nog lang, maar ze kunnen het nu dan wel hopelijk gelijk zien op die echo de 30e...
Ik haat zulke testen .. maarja, ik doe het echt zelf door zo achterlijk vroeg te testen .. Naja ... morgen weer een dag met een nieuwe temp
Tja als dpo10 haar nod al is , is het twee dagen voor nod. Vind ik niet vroeg hoor Ik testte de vorige keer al vier dagen voor nod
Mamalap dan geeft hij day 25 al een eisprong aan. Maar niet later. En ik dacht ook een streepje te zien. Maar als ik echt ga turen zie ik hem niet echt. Spannend.
Ik hoop het ook voor je mamalap, dat je de 30 e meer duidelijkheid hebt. Morgenvroeg al dus hoef er niet de hele dag op te wachten
RoGiJuLi ik zie ook een tuursteepje hoor! Ikzelf test altijd op NOD of erna.. ik hoor veel te vee verhalen over positieve testen voor NOD wat dan een vroege miskraam wordt.. brrr krijg al rillingen bij de gedachte.. dan weet ik liever niet dat ik zwanger ben... maar wel heel spannend RoGiJuLi want ik zie echt wat!! zonnetje wat fijn dat je ons af en toe nog even opzoekt.. doet me vaak goed om berichtjes te lezen van jou! hoe gaat het nu met je? Ik heb gister avond geklust... ik heb nu al 2x gehad dat het s'morgens langs mijn benen loopt als ik naar de wc ga.. beetje smerig verhaal haha maar ook heel vervelend.. voel me zo vies dan!! Ik loop niet meer zo leeg.. valt wel mee..
Xmoonlight laat je ons morgen meteen wat weten? Hier zo iets raar. Vannacht wakker geworden en zo'n raar gevoel in mijn buik. Denk bij mijn baarmoeder. Kleine steekjes en gekriebel. Kon er zelfs niet van slapen. Nu eigenlijk al de hele dag last van. Met vlagen gekriebel en steekjes binnenin. Hoop niet dat ik mezelf gek zit te maken. Als dit niks is. Dan zal ik de andere rondes bij geen een kwaaltje meer kunnen denken dat het miss raak is.
klinkt positief summer.. maar wat het dan kan zijn?... En uhm... ik neem terug wat ik eerder zei over dat het leeglopen wel meevalt.. ik had net een doorweekt inlegkruisje .. en ik heb ook nog steeds 'last' van roze/oranje afscheiding.. vreemd
summer en mamalap, wat vreemd weer meiden .... waarom is een vrouwenlichaam toch zo ingewikkeld Het zou toch zoveel makkelijker kunnen zijn. elke maand op de 15e je eisprong en dan op de 25e met een vingerprikje thuis kunnen zien of het raak is... te mooi om waar te zijn...
Misic mama hoe kan dat dat, of weet je dat zelf ook niet. Wat vervelend. rogijuli zeg dat. Wat een onzekere tijden. Was het allemaal maar wat makkelijker. Dan hoefde we ons ook niet zo gek te maken. Haha
ik heb echt geen idee hoe het kan die oranje/roze afscheiding.. maak me er een beetje zorgen om als ik eerlijk ben... is nu al de 3e dag deze cyclus dat ik dat heb! zucht.. wat zou het kunnen zijn? innesteling kan nog niet want ik heb nog geen eisprong gehad.. zwanger kan ik niet zijn want ik ben behoorlijk ongesteld geweest!