Nou meiden.. hier een overzicht van mijn hele cyclus.. ik ben vandaag ongesteld geworden maar het was nog maar ronde 1 dus ben niet verrast! Op naar ronde 2 en een nieuwe temp kaart! bedankt voor al jullie hulp!
Zo is dat, romde 1 is nog niks Hoop voor je dat het temperaturen een beetje duidelijk is nu..en vaak herken je op een gegeven moment je eigen patroon zeker!
Ja ik had niet zo'n hele sterke stijging na m'n ei.. misschien hoort dat gewoon bij mij? Tis wel iets gestegen maar niet heel erg.. wat ook wel gek is. . Tenminste dat vind ik.. ik heb 2 thermometers 1 van kruitvat en nog een andere maar die is erg traag.. die van kruitvat is sneller met aangeven dan die andere daarom gebruik ik nu die van kruitvat.. maar die van de kruitvat is dus steeds 0.3 graden hoger dan die 'langzame' thermometer. . Das wel gek toch?
In ieder geval je eisprong gevonden!! En dat met je verleden van pcos niet slecht. Volgende ronde hopelijk voor ons allemaal raak!!! Ik heb momenteel de thermometer van sensitest die vind ik zeer nauwkeurig met 2 decimalen hij doet er inderdaad wel langer over, maar mijn beredenering is dat hij dan ook vast nauwkeurig is. Die snelle die ik daarvoor gebruikte zat er toch nog weleens wat naast een week samen getest
Ik heb ook niet veel verschil hoor. Voor ei:36,5-36,8 Na ei : 37-37,2 Tijdens zwangerschap: 37,3+ En ik vind je temp ook niet schommelen zoals je vaak bij pcos ziet
nou.. ik heb weer iets geks hoor... gister had ik de laatste dag van mn menstruatie.. vandaag nog wat bruinverlies.. maar geen echte menstruatie meer.. ik had een temp van 8 juli :36,7 9 juli: 36,7 10 juli 36,7 11 juli: niet getempt 12 juli 36,8 en vanmorgen ineens 36,5! Das toch raar?! duikt ie ineens omlaag.. ik ben benieuwd wat ie morgen doet...
ik vind da je een mooi kaartje had je vorige cyclus! Ik ook pas begonnen met tempen op ff en mama apps dus benieuwd wat die zeggen komende dagen
ik vind mamaapps een super app! alleen deze maand gaat mijn temkaart er een stuk minder mooi uitzien want ik heb al een paar ochtenden niet kunnen tempen k heb me 2x verslapen en vanmorgen had dochterlief me nodig... dus had tempen geen zin.. hopelijk lukt het morgen ochtend wel weer!!! ik heb namelijk niet echt zin om een wekker te gaan zetten
wat denken jullie??? eisprong 18-19 of wat dit plaatje laat zien. ik heb meestal een cylcus van 30-33 maar als hij later gesprongen is wordt me cyclus ook langer....toch!??
Ja het is super spannend net ook nog ff me temp gekeken gewoon voor de lol die van de ochtend schrijf ik op. Hij was nu 37.3...
Nu Denk je???!! Oh ik hoop het zo...durf eigenlijk niet bij de Siamese tweeling in maart testen ik ook later positief dan me nod....
Hallo allemaal, zouden jullie ook even naar mijn kaartje willen kijken?? Ik dacht gisteren mijn ei te hebben gevoeld maar vanochtend temp lager... Moet ie niet hoger zijn??