ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik denk ook dat je eisprong geweest is hoor. Nu afwachten.

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik heb ze er weer ingezet voor je! Geeft nog steeds eisprong aan!!

3. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Nou meiden.. hier een overzicht van mijn hele cyclus.. ik ben vandaag ongesteld geworden :( maar het was nog maar ronde 1 dus ben niet verrast!

Op naar ronde 2 en een nieuwe temp kaart! bedankt voor al jullie hulp!

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zo is dat, romde 1 is nog niks :D
    Hoop voor je dat het temperaturen een beetje duidelijk is nu..en vaak herken je op een gegeven moment je eigen patroon zeker!

5. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ja ik had niet zo'n hele sterke stijging na m'n ei.. misschien hoort dat gewoon bij mij? Tis wel iets gestegen maar niet heel erg.. wat ook wel gek is. . Tenminste dat vind ik.. ik heb 2 thermometers 1 van kruitvat en nog een andere maar die is erg traag.. die van kruitvat is sneller met aangeven dan die andere daarom gebruik ik nu die van kruitvat.. maar die van de kruitvat is dus steeds 0.3 graden hoger dan die 'langzame' thermometer. . Das wel gek toch?

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

In ieder geval je eisprong gevonden!! En dat met je verleden van pcos niet slecht. Volgende ronde hopelijk voor ons allemaal raak!!! :D

Ik heb momenteel de thermometer van sensitest die vind ik zeer nauwkeurig met 2 decimalen hij doet er inderdaad wel langer over, maar mijn beredenering is dat hij dan ook vast nauwkeurig is. Die snelle die ik daarvoor gebruikte zat er toch nog weleens wat naast een week samen getest ;)

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik heb ook niet veel verschil hoor.
    Voor ei:36,5-36,8
    Na ei : 37-37,2
    Tijdens zwangerschap: 37,3+

En ik vind je temp ook niet schommelen zoals je vaak bij pcos ziet

8. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36

Nee dat schommelen heb ik inderdaad niet! Dus ik he goede hoop voor aankomende ronde(s)!!! :)

9. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    nou.. ik heb weer iets geks hoor... gister had ik de laatste dag van mn menstruatie.. vandaag nog wat bruinverlies.. maar geen echte menstruatie meer.. ik had een temp van
    8 juli :36,7
    9 juli: 36,7
    10 juli 36,7
    11 juli: niet getempt
    12 juli 36,8
    en vanmorgen ineens 36,5!
    Das toch raar?! duikt ie ineens omlaag.. ik ben benieuwd wat ie morgen doet...

10. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    ik vind da je een mooi kaartje had je vorige cyclus!
    Ik ook pas begonnen met tempen op ff en mama apps dus benieuwd wat die zeggen komende dagen;)

11. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    ik vind mamaapps een super app! alleen deze maand gaat mijn temkaart er een stuk minder mooi uitzien want ik heb al een paar ochtenden niet kunnen tempen :( k heb me 2x verslapen en vanmorgen had dochterlief me nodig... dus had tempen geen zin.. hopelijk lukt het morgen ochtend wel weer!!! ik heb namelijk niet echt zin om een wekker te gaan zetten ;)

12. Hoekje

Hoekje Actief lid

18 jan 2014
    188
    0
    0
    Katwijk
    wat denken jullie??? eisprong 18-19 of wat dit plaatje laat zien. ik heb meestal een cylcus van 30-33 maar als hij later gesprongen is wordt me cyclus ook langer....toch!??

13. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Volgens mij klopt de grafiek. Ik zie ook dat je temp hoog blijft....ik roep zachtjes joepie ;)

14. Hoekje

Hoekje Actief lid

18 jan 2014
    188
    0
    0
    Katwijk

Ja het is super spannend net ook nog ff me temp gekeken gewoon voor de lol die van de ochtend schrijf ik op. Hij was nu 37.3...:$

15. Hoekje

Hoekje Actief lid

18 jan 2014
    188
    0
    0
    Katwijk
    Bedankt voor je reactie trouwens en gefeliciteerd:D:D

16. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ik zal morgen al testen als ik jou was.. aan je temp te zien ben je zwanger...

17. Hoekje

Hoekje Actief lid

18 jan 2014
    188
    0
    0
    Katwijk
    Nu

Denk je???!! Oh ik hoop het zo...durf eigenlijk niet bij de Siamese tweeling in maart testen ik ook later positief dan me nod....:):(

18. Hoekje

Hoekje Actief lid

18 jan 2014
    188
    0
    0
    Katwijk
    Heb jij ook getemperatuurdt

19. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ja ik temp ook.. dit is mijn topic namelijk ;) maar zit vandaag ok cd 15.. en heb nog geen eisprong. .

20. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, zouden jullie ook even naar mijn kaartje willen kijken?? Ik dacht gisteren mijn ei te hebben gevoeld maar vanochtend temp lager... Moet ie niet hoger zijn??

Deel Deze Pagina