Ik maak gebruik van ff maar wist niet hoe ik het hierop moest plaatsen Maar ik blijf meten dankjewel!
hoe gaat het hier meiden? Ik had me ongi al wel verwacht vandaag maar tot nu toe nog niks Morgen maar weer eens kijken wat me temp heeft gedaan.
Nou das niet leuk meid... Hier ook verder niets te melden.. behalve dat ik zot te wachten op het wachtbankje
Mijn lijstje is nog niet zo spannend, je gaat je bijna afvragen of de termometer het wel doet haha ..ga nu de innestellings periode in dus hopelijk schiet hij een deze dagen de lucht in
@RoGiJuLi: hè bah, het zag er zo hoopvol uit, we zullen nooit weten wat het is geweest. Maar wel dat je er dicht bij zat....volgende maand nog dichter? Ik hoop het.... @music mama: wachten is hoop hebben, je weet maar nooit of je een cadeautje krijgt binnenkort, super spannend meis @summer: een tempdipje...oefff spannend, gebeurd vaker hoor, morgen kan die weer omhoog....of omlaag.....willen we nieueiet!!!!! @Xmoon: wat een strakke lijn...hihi...bizar haast. Maarre...wel heel duidelijk en verre van wispelturig....kom maar door met die innesteling! Even off-topic voor de nieuwsgierigen: @allen: gister echo gehad, hartje klopte. Ergens was ik toch wel zenuwachtig na het bloedverlies van drie weken terug. Maar niks geks gezien, wel een duidelijk herkenbare jongetjesbaby.....mijn droom komt uit.... Nu jullie x
@zonnetje: ow wat leuk een jongetje ank super dat alles goed was. @Xmoonlightx: haha dat is inderdaad wel heel vlak, bijna bizar vlak! Je hoeft niks te zien van innesteling of drie fase, zoals je zelf ongetwijfeld weet. @summer: ik vind het er nog steeds netjes uitzien. Blijft alleen nog de vraag hoeveel dpo je nu bent? Heb je evt al een testmoment in gedachten? @Music mama: in ieder geval op het wachtbankje!!!
Moonlight ik vind het indd ook bizar je temperatuur, maar wel mooi. Hopelijk blijft hij zo mooi. Zonnetje wat leuk een jongen en wat fijn dat alles goed gaat. Lekker genieten. Indd hopelijk mogen wij jou snel allemaal volgen. Mamalap hij is gelukkig nog niet helemaal omlaag. Heb al vaker 36.9 gehad. Hopelijk gaat hij nu niet steeds lager. Als ik morgen niet ongesteld ben geworden wil ik maandag of toch pas miss dinsdag testen. Maar dames hoe zit dat met de temperatuur, gaat hij op de dag dat je ongesteld gaat worden omlaag. Of was als je ongesteld bent? En zakt hij dan meteen naar een temp wat je voor de eisprong had?
Ja he, heb mn termometer gister avond nog gestest en toen was hij 37,5 dus hij kan wat anders aangeven WAT LEUK een jongetje en fijn dat het bloedverlies niks betekende!!!! Nu een jongensnaam verzinnen, vind ik persoonlijk lastiger dan een meisjesnaam Bij mij zakt de temperatuur altijd op mijn nod, zoals voor mijn ei naar 36,8 vaak.
Bij deze mijn kaartjes tot nu toe.. ff en mama apps verschillen 1 dag deze keer.. maar aangezien mijn ovutest dag 21 zei ga ik van mamma apps uit.. wat denken jullie?