Dat heb ik geprobeerd maar krijg die link niet te pakken anders log ik morgen wel via mijn computer eens in en dan plaats ik hem als nog
So de knetter. Zo heftig ben ik al heel lang niet meer ongi geweest. Voor het slapen een tampon super plus in, incl maandverband. En toch gigantisch doorgelekt. Niet normaal meer!! Hoe gaat het meiden?
Mijn temp was vanmorgen 37.0! Dus ik ga ook voor mama apps.. candaag dus 3 dpo Wat vervelend dat je zo bloed meid.. heeft misschien toch iets gezeten?
3DPO, Op naar de 13 DPO met een knaltest Tja, we'll never know. Temp is wel weer omhoog gegaan vanochtend...
@rogijuli : vervelend! Ben het met Music Mama eens misschien heeft er toch iets gezeten. Icm je testen iets langere lf en nu flinke bloeding zou dat de meest logisch conclusie zijn. @Music mama : zeker cd 21 donderdag 4 september. Heeft fertilty friend hem niet verplaatst? Hier geen nieuwtjes hoor, alles rustig. Lees en leef voornamelijk met jullie mee.
Rogijuli wat vervelend dat je zo heftig ongesteld bent. Indd miss toch een zwangerschap wat heel vroeg is mis gegaan. Music mama laat die temp nu maar lekker hoog blijven. Hopelijk mag je positief testen. mamalap hoop toch dat er bij jou weer een ei gaat komen. Hier vandaag weer een temp van 37.1, maar begin wel wat grieperig te worden volgens mij. Gisteren steeds misselijk en diarree. Nu wat hoofdpijn. Bleh
Mooie lijst summer!!! Vandaag 13 dpo? Nog 2 daagjes hoog en dan heb ik hele goede hoop voor je meid! Hopelijk geen griep maar zwanger!
ik voelde me ook zo summer.... misselijk hoofdpijn en rommelende darmen misselijkheid en rommelende darmen heb ik nog af en toe, maar hoofdpijn is nu weg
ff een vraagje.. hoe zet je nou in FF dat je een positieve ovulatie test hebt gehad/ moet je dan een + invoeren bij OPK? er staat ook 'Ferning Test' en 'OVWatch' geen idee wat het allemaal betekend!
Goedemorgen dames, wat zijn jullie er al weer vroeg bij Summer, ziet er goed uit, spannend Rogi balen zeg! Hopelijk wordt het gauw wat minder. Musicmama gezellig op het wachtbankje Hier voor de verandering weer 37,1 Had graag iets hoger gezien
52be3f Ovulation charts on FertilityFriend.com ik heb het gevonden en een vraagje over ovulatie test ik zou vandaag moeten beginnen nu ben ik een 2 uur geleden voor het eerst naar de wc geweest ( aangezien niet aan te raden is met ochtend urine) als ik zometeen naar de wc zou gaan kan ik dan gewoon testen? @ moonlight en summer dat zit er goed uit!
Daantj als je 2 uur geleden naar de wc bent geweest zou je nu indd kunnen testen als je weer gaat. Probeer wel elke dag rond de zelfde tijd te testen.